LMHF

Badetøj og sportsbh?

27 indlæg i dette emne

Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Pretty please!

Jeg har i dag vadet hele kbh rundt, endda med min mand på slæb, for at finde en badedragt/bikini og en sportsbh. Det er ikke lykkes, men til gengæld har jeg nu to væskefyldte stolpeben. Åh det er hårdt at være gravid... :D

Hvor finder jeg sådan noget i str. 65G?!

Illum og Magasin har intet og Change har ikke meget tilbage i min str. Hvad er der så af muligheder? Det skal være i kbh og ikke netbutik, da jeg vil kunne prøve før jeg køber.

Håber I vil svare og gerne hurtigt, for det er virkelig en haster nu! :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med sportsbutikkerne? Der fandt jeg noget - dog er jeg "kun" en F

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med sportsbutikkerne? Der fandt jeg noget - dog er jeg "kun" en F

Tak for dit svar.

Var også i flere sportsbutikker. De havde bare ikke G hjemme, kun i større omkreds. Og de bestiller ikke specifikke str. hjem.. "Det kommer bare løbende" . Så det var lidt irriterende, da jeg jo så ikke kan afprøve min størrelse og evt. finde flere af samme på nettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carriwell har lavet en meget fin ventebadedragt, som jeg var rigtig glad for. Den kan bl.a. købes i Ønskebørn og Babysam, hvis du har noget af det i nærheden. Ellers online her fx: http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/beklaedning-og-sko/vente--og-ammetoej/carriwell-graviditets-badedragt/c-23/c-188/p-2727. Jeg har ret store bryster selv (75H/I), og den passede mig fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carriwell har lavet en meget fin ventebadedragt, som jeg var rigtig glad for. Den kan bl.a. købes i Ønskebørn og Babysam, hvis du har noget af det i nærheden. Ellers online her fx: http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/beklaedning-og-sko/vente--og-ammetoej/carriwell-graviditets-badedragt/c-23/c-188/p-2727. Jeg har ret store bryster selv (75H/I), og den passede mig fint.

Det er da værd at prøve den! Tak for tippet :)

Har vist ikke prøvet lige præcis den i dag, men en masse andre og der har mit problem været, at når jeg kommer ned i en str. small som passer resten af kroppen, så vælter brysterne til gengæld ud. Det er self. Ikke sikkert at det samme sker med denne model, når det nu lykkes for dig!

Tror dog nok det ville være at foretrække hvis man kunne vælge både krops- og bryststr., ligesom med bh'er. Hvis det giver mening? Findes der en badedragt hvor man kan det?

Generelt er det vist omkredsen, der driller ift. at finde noget, der passer, mere end det er skålen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde samme problem for et par uger siden, inden vi tog til Italien. Vi var også flere steder, ingen af ventebadedragterne havde plads til mine bryster og vi fandt kun én bikini, som jeg lige kunne klemme dem i - men de er allerede ved at være for store igen, men de fandtes ikke med større skål og jeg har endda større omkreds end dig :/ Spild af 700 kr, men vil altså gerne kunne fortsætte med at svømme lidt endnu - det er så rart!

For mig lykkedes det i Triumph, godt nok i Vejle, men måske du er heldig herovre også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke med badetøj men så at butikken 'Ventetid' i Valby havde en del graviditets/ammebh'er i mange størrelser (er selv røget op i 65J, som også snart er for lille), dog starter de først ved 70 vist nok, men tilgengæld mange skålstørrelser! Måske de har noget? Generelt var det en dejlig lille butik med sød betjening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes et mærke, der hedder Freya - kender det ikke selv, men de har i hvert fald din størrelse. På deres hjemmeside kan man finde forhandlere i København. Der er både i Magasin, på Amagerbrogade og på Frederiksberg :)

Du kan se det her: http://www.freyalingerie.com/find-a-store.aspx

Håber du finder noget du kan bruge - og at dine ben er blevet almindelige igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Mange tak for jeres tip! Jeg har endnu engang søgt med lys og lygte. Bikinien er ikke fundet endnu, hverken Triumph eller butikken i Valby går ned til omkreds 65 og i Magasin var der intet tilbage i min str. fra deres eneste mærke med store skåle, Freya, som ellers ganske rigtigt laver min str.

Bum bum... Nu har jeg bedt Lace i Aarhus om at lægge noget til side til mig til på fredag, hvor vi så kører forbi Aarhus, når vi skal besøge mine svigerforældre i Djursland. Det skal bare lykkes! For jeg har planlagt en spaoplevelse på min mands fødselsdag på mandag! Argh. Han forstår selvfølgelig ikke hvorfor den bikini er så vigtig netop nu :D

Den gode nyhed er tilgengæld at jeg fandt en sportsbh fra Pure Lime i min str. i Marathonsport! Hurra for det! Så kan jeg træne igen uden at føle mig helt vulgær.

Tak for omtanken til mine ben, Æsel :P De er stolpetykke igen efter i dag... Det er vist ved at blive et tilbagevendende problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Butikken der hedder Nanna XL sælger bikini og badetøj til store størrelser.

Findes i f.eks. næstved centeret, glostrup og ballerup.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Butikken der hedder Nanna XL sælger bikini og badetøj til store størrelser.

Findes i f.eks. næstved centeret, glostrup og ballerup.

Mange tak. Men jeg er nu ikke en xl. Stor barm, lille omkreds er mit "problem".

Googlede det lige. Det er dametøj i store størrelser, så jeg tror ikke jeg er målgruppen. :) Men tak alligevel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Mange tak for jeres tip! Jeg har endnu engang søgt med lys og lygte. Bikinien er ikke fundet endnu, hverken Triumph eller butikken i Valby går ned til omkreds 65 og i Magasin var der intet tilbage i min str. fra deres eneste mærke med store skåle, Freya, som ellers ganske rigtigt laver min str.

Bum bum... Nu har jeg bedt Lace i Aarhus om at lægge noget til side til mig til på fredag, hvor vi så kører forbi Aarhus, når vi skal besøge mine svigerforældre i Djursland. Det skal bare lykkes! For jeg har planlagt en spaoplevelse på min mands fødselsdag på mandag! Argh. Han forstår selvfølgelig ikke hvorfor den bikini er så vigtig netop nu :D

Den gode nyhed er tilgengæld at jeg fandt en sportsbh fra Pure Lime i min str. i Marathonsport! Hurra for det! Så kan jeg træne igen uden at føle mig helt vulgær.

Tak for omtanken til mine ben, Æsel :P De er stolpetykke igen efter i dag... Det er vist ved at blive et tilbagevendende problem.

Håber det lykkes! :) Men ærgerligt med de tykke ben igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov glemte helt: har du undersøgt de andre steder i Kbh hvor de sælger Freya? Måske kan du ringe og høre om de har noget tilbage, inden du stolper afsted for at kigge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov glemte helt: har du undersøgt de andre steder i Kbh hvor de sælger Freya? Måske kan du ringe og høre om de har noget tilbage, inden du stolper afsted for at kigge :D

Men hvor siger du, de ellers har det end i Magasin? Er der Magasin på frb?

De har også Freya ved Lace. Og asos har det! Men jeg kan jo ikke bestille på nettet. Der skal nok være noget, der ikke passer! Sådan er det altid :D

Nu stolper jeg ned og træner med min nye sportsbh kl. 6 om morgenen! Fantastisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På hjemmesiden står der også:

Emma

Gl. Kongevej 107

Frederiksberg

Boutique Elise

Amagerbrogade 168

København

Måske de kan hjælpe? :)

Og forøvrigt fedt, at du er oppe kl 6 for at træne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På hjemmesiden står der også:

Emma

Gl. Kongevej 107

Frederiksberg

Boutique Elise

Amagerbrogade 168

København

Måske de kan hjælpe? :)

Og forøvrigt fedt, at du er oppe kl 6 for at træne!

Jeg ringer til de butikker i morgen! Burde lige kunne nå det om formiddagen. Tusind tak! P.s. Ja er jeg ikke bare sej :D 5 gange om ugen sammen med min mand, selvom vi begge har ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt, det ikke er en hjælp lige nu, men hvis du under andre omstændigheder er frisk på netkøb, så kan jeg behandle Bravissimo.com og søstersiden pepperberry.com som forhandler henholdsvis undertøj/badetøj og tøj til kvinder med kurver (også dem, der ellers er smalle)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt, det ikke er en hjælp lige nu, men hvis du under andre omstændigheder er frisk på netkøb, så kan jeg behandle Bravissimo.com og søstersiden pepperberry.com som forhandler henholdsvis undertøj/badetøj og tøj til kvinder med kurver (også dem, der ellers er smalle)...

Mange tak. Det skal jeg helt sikkert se på, når jeg skal have bikini nr. 2 :D

For dét skal man jo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringer til de butikker i morgen! Burde lige kunne nå det om formiddagen. Tusind tak! P.s. Ja er jeg ikke bare sej :D 5 gange om ugen sammen med min mand, selvom vi begge har ferie.

Så fik jeg ringet. Godt jeg gjorde det. De har selvfølgelig ikke noget i min størrelse. Det er simpelthen utroligt! Tænk at man ikke kan få noget i hovedstaden?! Louisef med str. 65J må da slet ikke kunne finde noget nogen som helst steder!

Jeg bliver nødt til at købe et eller andet i Lace i Aarhus i morgen om det passer eller ej. Min mand mener jeg ligner Linse (i miniature udgave self. :D ) i min gamle bikini, så det er bare no go!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total off topic, men hvor er det ærgeligt at du ikke har en graviditetstråd, jeg vil SÅ GERNE følge dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg ringet. Godt jeg gjorde det. De har selvfølgelig ikke noget i min størrelse. Det er simpelthen utroligt! Tænk at man ikke kan få noget i hovedstaden?! Louisef med str. 65J må da slet ikke kunne finde noget nogen som helst steder!

Jeg bliver nødt til at købe et eller andet i Lace i Aarhus i morgen om det passer eller ej. Min mand mener jeg ligner Linse (i miniature udgave self. :D ) i min gamle bikini, så det er bare no go!

Hahahaha, genialt :D Nu glæder jeg mig da ekstra meget til at se dig om et par timer, Linse wannabe :D (ej, det lyder lidt skummelt. Men sådan skal det altså ikke forståes!)

Men back to topic, så er det da utroligt, at de ikke har i din størrelse! Håber virkelig at Lace i Århus kan hjælpe dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total off topic, men hvor er det ærgeligt at du ikke har en graviditetstråd, jeg vil SÅ GERNE følge dig!

Hvor er du sød, Amina :-) Jeg ville også så gerne have én! Men manglende linieskift afholder mig desværre fra det. Nu er jeg snart halvvejs i min graviditet, så det ender nok med, det aldrig bliver til noget.

Håber du og Ayah har det godt!

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha, genialt :D Nu glæder jeg mig da ekstra meget til at se dig om et par timer, Linse wannabe :D (ej, det lyder lidt skummelt. Men sådan skal det altså ikke forståes!)

Men back to topic, så er det da utroligt, at de ikke har i din størrelse! Håber virkelig at Lace i Århus kan hjælpe dig :)

Haha ja. Fantastisk lækker og nu også med DK's største r*v i følge min søde frisør <3 Så sødt! Jeg må alligevel stå tidligt op i dag for at vaske parfumeshampoo ud af mit hår. Kan ikke engang sove ordentligt med al det parfume.

Nyd din mand den kommende uge, my love!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg ringet. Godt jeg gjorde det. De har selvfølgelig ikke noget i min størrelse. Det er simpelthen utroligt! Tænk at man ikke kan få noget i hovedstaden?! Louisef med str. 65J må da slet ikke kunne finde noget nogen som helst steder!

Jeg bliver nødt til at købe et eller andet i Lace i Aarhus i morgen om det passer eller ej. Min mand mener jeg ligner Linse (i miniature udgave self. :D ) i min gamle bikini, så det er bare no go!

Ja jeg har nærmest opgivet :) føler mig som et misfoster hver gang jeg er ude og lede :-P

min kære mand mener vi skal opsøge hærens overskudslager og købe et par faldskærme og sy om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bikinien er fundet! Jubiiii

Og hurra for faldskærme, Louisef! Hahaha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER