Lovely Lady

Spørgsmål ang kejsersnit

5 indlæg i dette emne

I der har fået kejsersnit:

Hvornår fjernede I de små strips? (Jeg er syet, ikke klipset)

Hvornår turde I have sex?

Jeg fik et ikke-planlagt, men vellykket og helt udramatisk kejsersnit den 1/7 - og jeg er fuldt mobil, så jeg begynder jo at lure lidt...;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener at jeg fjernede stripsene efter en uge, men det gabte lift, jeg blev klipset, så fik nogle nye som jeg gik med ca 2 uger yderligere for at trække såret sammen. Når arret er ca 4-6 uger kan det vare godt at massere det med lidt olie, sådan nulre så det ikke vokser sammen med de dybere lag.

Tror vi var sammen efter ca 10 dage, synes ikke det var kejsersnittet der var rn begrænsning men blødningen... Så jeg ville turde så snart du har lyst og overskud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Um... Blødningen er også en faktor - overskud vil jeg godt prioritere til det. Foreløbig har jeg indskrænket mig til mere ensidigt at være lidt sød ved min mand, men jeg savner nu at være helt tæt sammen med ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik vist besked på at jeg bare skulle vente til strips'ne faldt af selv, men mødte så en jordemoder på privat barselshotel efter et par uger, der hev dem af mig, fordi det hele jo var vokset fint sammen :)

Jeg fik kejsersnit den 13/6 og vi har altså ikke haft sex endnu, nok mest pga blødningen og så generelt træthed og manglende overskud, men jeg har også været lidt bekymret for mavemusklerne og sådan, da de jo også bruges når vi hygger :)

Vi snakkede lige om at prøve i denne weekend faktisk - jeg tror det er helt individuelt, hvornår man skal gøre det - da vi fik lavet hælblodprøve osv på hospitalet nogle dage efter fødslen, fik vi at vide, at vi kunne gå igang når jeg var klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for respons:-)

Nu har jeg pillet dem af - arret er tyndt og lyserødt og ser solidt nok ud. Stripsene var rimeligt fæle efterhånden, så jeg tror, at det var en god beslutning.

Jeg tænker, at jeg godt tør forsøge mig med sex, men jeg er lidt spændt på, hvordan sengen ser ud bagefter - damn blødning... Jeg har indtryk af, at mavemusklerne har det ok, jeg mærker i hvert fald ikke noget til dem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER