Mette

Status

5 indlæg i dette emne

Hej juni- mødre :)

Hvordan går det? Hvad er sværeste/sjovest osv hjemme hos jer?

Her er det sværeste helt klart når hun græder, hun gør det heldigvis ikke meget men vi har svært ved at finde ud af hvorfor - og måske bare forlige os med at der ingen grund er. Er hun mæt, tør og tryg kan vi ikke gøre så meget andet :)

Det sjoveste er hendes udtryk, det er vildt så mange sjove grimasser hun har og så hendes alt for søde smil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh jeg synes det var lidt en udfordring, da manden i dag skulle tilbage på arbejde - pludselig er dagen bare gået fordi man kun er sig selv og baby og man når absolut intet :) Og så er det virkelig heller ikke nemt at have hund og barnevogn ude samtidig :)

Ellers, største udfordring er nok gråden - min C græder heller ikke så meget, men når det er kan det godt nok være svært at finde ud af om det er ble, træthed, tryghed, ondt i maven eller overstimulering. Hun er som regel ikke til at tage fejl af når hun er sulten får så ryger begge hænder ind i munden :lol

Og ja, hun er skøn når hun smiler - eller når hun er i bad og ligner en lille gammel mand med hentehår :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er der knald på med 2 små rollinger :) Bella Gry er indtil videre en forholdsvis "nem" bebs, som næsten ikke græder, en rigtig puttegøj, som helst vil sidde i vikle hele dagen :loveshower Den største udfordring vi har i øjeblikket er, at hun er begyndt, at være urolig under amningen og det kan være lidt svært at finde ud af hvad hun vil.. Hun er dog i behandling hos en kiropraktor, da hun er lidt låst i den ene side af nakken og hoften.

Det sjoveste og sødeste er helt sikkert, når hun bliver helt skeløjet af, at kigge på sin næse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja skeløjethed er også en af de grimasser vi griner mest af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sjoveste her er de fantastiske lyde, han kan lave:-D

Udfordringer... Well, gråd er aldrig sjovt, men han er vist ikke så slem med det. Jeg er nok mest udfordret på puttefronten... Det med at putte efter ritual og få junior puttet i tremmesengen - det er sq lidt hit'n'miss...

Så altså, generelt går det meget godt (og personligt løste jeg mit hundeluftningsproblem med en strækvikle:-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER