Stbaby

Nogen der vil købe min mand

10 indlæg i dette emne

Pernille går til svømning 3 gange om ugen + stævner.

Om lørdagen er det 9 - 11 men da manden nogle gange har hotline (telefon hjemme fra sofaen) i weekenden så har jeg kørt de sidste to gange.

Første gang blev jeg i Randers for at få købt julegaver + købt ind ti kommende uge og sidste gang skulle jeg i teatret med Xander så der kørte jeg hende derind og så hentede mormor og morfar.

Sådan en lørdag formiddag tager det ca. et kvarter hver vej, så da manden 8.25 kom ind i soveværelset og sagde at nu var ungerne mine for han ville køre P til svømning, så regnede jeg med at jeg skulle lave morgenbord (han kom hjem med 2 store poser morgenbrød der var til overs fra arbejdet i går) og så kunne vi spise sammen når han var hjemme kl. 9.

Men nej - han ville lige smutte en tur i skoven mens P svømmer!! Dvs, han først er hjemme kl. 12!!

Tak for beskeden!!

Han stod op 8.10 og nåede lige at skide og æde en gang havregryn. Ikke noget med lige at stå lidt tidligere op så han kunne give ungerne morgenmad og skifte de to lortebleer som Linus og Frida har.

I morgen skal P til svømmestævne så der tager de afsted kl. 8 og kommer hjem på et tidspunkt. P. bliver smidt af ved svømmehallen og så kan hun gå ind og svømme stævne, mens han smutter i skoven. Så kan hun ringe når hun er færdig og han vil samle hende op.

Jeg regner med at formiddagen bliver at ungerne kan tage mad når de har lyst (det store morgenbord er noget manden synes er vildt hyggeligt mens vi andre hellere vil ligge foran tv'et så rundstykkerne ryger til fuglene - han er jo heller ikke hjemme i morgen tidlig, regner med han står op et kvarter før han skal køre...) og det så bliver sofa + dvd i nattøj.

Når manden så kommer hjem kl. 12 så smutter jeg - på ubestemt tid. Tager ud og shopper - måske jeg skulle smutte i biffen?

Så må han selv bøvle med 5 unger og finde på et eller andet til aftensmad.

Mht. mad så lavede jeg hamburgerryg + tilbehør i torsdags. Tog halvdelen fra til aftensmad fredag og puttede i køleskabet mens resten stod på bordet da han og K kom hjem fra bordtennis (jeg havde spist tidligere med de små).

Jeg havde det dårligt og gik i seng da han kom hjem - regnede med at han godt selv kunne finde ud af at tage maden der stod på bordet.

Der var to tykke skiver hamburgerryg til både ham og K og masser af tilbehør, men fredag morgen kunne jeg så se at der manglede 1/3 af det vi skulle have til aftensmad fredag.

Hans forsvar var at 'han skulle da blive mæt' (og havde smidt masser af salat og stuvet hvidkål ud). ARGH!! Så meget for madplan!

Så de pitabrød vi skulle have haft i dag fik vi i går, med resterne af hamburgerryggen. Så der er altså ikke nogen plan for hvad vi skal have i dag - det må han sgu selv finde ud af når han i aften står med 5 sultne unger og finder ud af at jeg ikke kommer hjem!

ARGH!! MÆND!!!!!

Hvis han bare havde fortalt at han skulle afsted 3½ time i dag så var det ok, men at han siger det lige før han smutter synes jeg er for dårligt.

Og at han æder det mad som jeg planlægger skal være til dagen efter er heller ikke ok. Det er mig der står for madplan, indkøb osv, så når der står mad på bordet og resten er pænt pakket ind og sat i køleskabet så burde han vide at det ikke er noget han skal spise den dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram :kram :kram til dig søde

Det der er en mand i en nøddeskal, har sgu ingengyldne råd og tror vist heller ikke du har brug for dem, mere lige til at komme ud med noget galde.

Herhjemme har drengen og manden været syge hele ugen fra sidste lørdag de er så kommet ovenpå igen men nu ligger jeg.

Igår kom min mor og legede med August og tog ham en tur i skoven for min mand havde ringet til hende og sagt at han ikke vidste hvad han skulle stille op når jeg var skidt og han havde ondt i halsen og August frisk igen :lolhit :lolhit

Her til morgen skulle han lige køre en kammerat til noget jagt og det sige han så kl 8 og køre halv ni jeg spørger ham og han ikke kan tage August med.

Nej nej han svare kan du ikke bare tage 2 panodiler og finde din superkvinde frem som du plejer aaaarrghhhhhhhhhhhhh har ikke en kommentar til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan godt forstå din mand er til salg var godt nok også blevet sur.

her har min mand sine piger,han er så kørt til frisør,skal lige hente stumper til sin bil og ordne brænde

så jeg sidder her med hans piger og en syg Simon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram til dig søde

Det der er en mand i en nøddeskal, har sgu ingengyldne råd og tror vist heller ikke du har brug for dem, mere lige til at komme ud med noget galde.

Herhjemme har drengen og manden været syge hele ugen fra sidste lørdag de er så kommet ovenpå igen men nu ligger jeg.

Igår kom min mor og legede med August og tog ham en tur i skoven for min mand havde ringet til hende og sagt at han ikke vidste hvad han skulle stille op når jeg var skidt og han havde ondt i halsen og August frisk igen :lolhit :lolhit

Her til morgen skulle han lige køre en kammerat til noget jagt og det sige han så kl 8 og køre halv ni jeg spørger ham og han ikke kan tage August med.

Nej nej han svare kan du ikke bare tage 2 panodiler og finde din superkvinde frem som du plejer aaaarrghhhhhhhhhhhhh har ikke en kommentar til det

Ja ja - to panodil og så er vi superkvinder igen :lolhit

Vi holdt fødselsdag i tirsdags så der var Linus hjemme (Frida er jo hjemme hver dag - hun starter først i DP 1/2) så han kunne nå at sove til middag inden gæsterne kom kl. 14.

Så blev DP syg og har været syg resten af ugen og i går havde jeg også Xander hjemme da jeg skulle måle hvor meget han tisser / drikker.

Dvs. 2 børn hjemme tirs, ons, tors

3 børn hjemme fre

4 børn hjemme hele formiddagen i dag

3 børn hjemme hele formiddagen i morgen (regner med at manden tager K med i skoven).

Onsdag havde jeg lidt Stine-tid om aftenen da jeg havde mine to gymhold + zumba, men torsdag var manden til bordtennis med K så de var han kun lige hjemme og smide tasken af efter arbejde før han tog afsted igen.

I aftes var der børneparkering = disneysjov så der nød jeg en time foran tv'et i soveværelset med voksenfilm :) (dog med en bøflende Frida i sengen sammen med mig, en Linus der kom hvert andet minut for at spørge hvad jeg lavede og et par ture på toilettet med Xander. Manden sad ved sin computer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja - to panodil og så er vi superkvinder igen :lolhit

Vi holdt fødselsdag i tirsdags så der var Linus hjemme (Frida er jo hjemme hver dag - hun starter først i DP 1/2) så han kunne nå at sove til middag inden gæsterne kom kl. 14.

Så blev DP syg og har været syg resten af ugen og i går havde jeg også Xander hjemme da jeg skulle måle hvor meget han tisser / drikker.

Dvs. 2 børn hjemme tirs, ons, tors

3 børn hjemme fre

4 børn hjemme hele formiddagen i dag

3 børn hjemme hele formiddagen i morgen (regner med at manden tager K med i skoven).

Onsdag havde jeg lidt Stine-tid om aftenen da jeg havde mine to gymhold + zumba, men torsdag var manden til bordtennis med K så de var han kun lige hjemme og smide tasken af efter arbejde før han tog afsted igen.

ARGHHHHHH så trænger du bare til at få lidt tid for dig selv søde.

Min mand er ikke kommet hjem endnu seævom han forsikrede mig at det ikke tog længer end 45 min. ARGGGGGGGGGHHHHH

I aftes var der børneparkering = disneysjov så der nød jeg en time foran tv'et i soveværelset med voksenfilm :) (dog med en bøflende Frida i sengen sammen med mig, en Linus der kom hvert andet minut for at spørge hvad jeg lavede og et par ture på toilettet med Xander. Manden sad ved sin computer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heheheh han er lige kommet hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Høhø...gad godt være en flue på væggen når han skal være alene med alle 5....!! Nej tak, jeg gider ikke købe ham - har selv en billigt til salg! :)

God tur i biffen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan dælme godt forstå han er til salg... <_< MÆÆÆÆND!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare unfair af ham.. ØV.. Men hvad kan man forvente af mænd :whistling :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare unfair af ham.. ØV.. Men hvad kan man forvente af mænd :whistling :rolleyes

Ikke en skid, når de glemmer hjernen, eller skal jeg sige glemmer at bruge den griner :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER