Maybe

Cykelstole, erfaring søges

10 indlæg i dette emne

hej vi står skal invester i cykelstol, men vi vil gerne høre andres erfaringer. Hvad var/er godt, hvad er skidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg en Yeep og den er jeg rigtig glad for. Den er noget dyrere end den Felixmor viser, og jeg ved ikke om den er så meget bedre :)

Grunden til jeg valgte Yeep er fordi vi nogen gange kører lidt længere ture og på den som Felixmor viser er armstøtterne lidt højere så armene ikke kan lægge og hvile, og det synes jeg de skal kunne på længere ture :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har også den fra coop og er super glade for den.. Hvis man køber 2 beslag er den også let at skifte mellem to cykler hvilket er super rart synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har denne og er glad for den

https://webshop.coop.dk/vare/mustang-cykelstol-model-bilby/5750004555123?kategorier=sport-og-fritid%2Fcykler-og-tilbehoer%2Fcykelstole-og-anhaengere

Jeg ved der er blandede meninger om den men vinder super tilfredse og Felix sidder fint i den :)

Den har vi også og er glad for den :) Vi kører kun korte ture, 10-15 minutter max, for både dagpleje, skoven og legepladsen er lige om hjørnet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for info :) nu ved jeg lidt mere hvad jeg skal/vil kigge efter. men lige et sp. ang. beslag til den fra coop, er det med når man køber den? også kan man købe ekstra, eller skal man ud og købe 2 beslag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for info :) nu ved jeg lidt mere hvad jeg skal/vil kigge efter. men lige et sp. ang. beslag til den fra coop, er det med når man køber den? også kan man købe ekstra, eller skal man ud og købe 2 beslag

Der følger et med og så skal du købe et ekstra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der følger et med og så skal du købe et ekstra :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER