Barn-nr-3

Sommerferie

6 indlæg i dette emne

Hej

Hvornår skal i holde sommerferie og har i nogle planer?

Skal selv holde i 28,29 og 30. Den skal afholdes i DK men ved ikke hvor. Håber på noget dejlig vejr, det gør tingene lidt nemmere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er gået på 3 ugers sommerferie i fredags sammen med de to store :-) Ferien skal holdes i dk fordi vi skal flytte i en større lejlighed om 14 dage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 3 uger med børnene, og manden ligeledes, vi lapper så over hinanden så børnene kan få lang ferie, og vi har så kun to ugee sammen alle sammen. Vi skal en uge til Blokhus, i Danland feriecenter. Glæder mig sådan til at komme lidt væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden herhjemme holder ferie nu, og 3 uger frem. Drengene (bonus) kommer på torsdag og er her så resten af mandens ferie. Jeg skriver speciale og holder kun en uge helt fri, meen blusset er lidt sat ned så der er tid til grill hygge, måske en strandtur mm. På fredag kører vi til Skallerup Klit i en uge, det glæder jeg mig til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været en uge på Kreta, svigerforældrene inviterede i anledning af deres sølvbryllup. Det var dejligt ;-)

Lige nu har vi startet 2. uge i mine forældres gård i Sverige. Så skal vi hjem en uges tid, så tager jeg og knægten til Sverige igen og hygger med min søster, som er på barsel.

Vi har begge undervisningsfri fra midt juni til midt august, så det giver nogle gode muligheder for at komme afsted og koble af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En uge mere ferie, dejligt! Synes maven har vokset utroligt meget de sidste uger:) det har nok noget at gøre med at man slapper af lidt mere på ferien! Nyder det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER