MuttiT

Vente, vente, vente

14 indlæg i dette emne

Det er simpelthen forfærdelig denne ventetid fra ægløsning til mens - har lyst til at teste, men gør det ikke, jeg gør det ikke - basta!! (i håb om at det kan være med til at jeg ikke gør det) Har lovet mig selv at jeg ikke tester før mens forhåbentlig er udeblevet...

Alle symptomer bliver vendt og drejet inde i det lille hoved, så jeg er ved at blive skør. Prøver virkelig at beherske mig og ikke tænke over det, men sjit det er svært..

Hvordan klare i jer igennem denne laaaaaange ventetid??? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er virkelig op af bakke :(

Jeg prøvet så godt jeg kan at fylde kalenderen op med alt muligt, men jeg kan heller ikke styre mine tanker ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er virkelig svært! Mine tanker kredser hele tiden omkring det og prøver ikke at lægge for meget i diverse symptomer...bliver så skuffet når den ikke er der alligevel:( Jeg afventer mens på mandag, så det bliver en laaaang weekend;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes efterhånden, det bliver mindre svært. Det er især, når projektet er nyt, at det fylder enormt meget i tankerne. Og så hjælper det også at have tralvt :) En ting, der nok også har hjulpet mig er, at jeg ved, at der bare ikke er noget at komme efter ved at teste ret meget før 4+0, så det er lidt spild af teste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er ikke hjemme den næste uge, arbejde. Så aftnerne skal jeg beskæftiges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig hjalp det at tænke på at jeg ikke blev mere gravid af at vide det. Altså forstået på den måde du kan ikke gøre fra eller til, hverken hvis der er en ellervto streger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har du da fuldstændig ret i. God tanke, tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten og jeg er os i gang på første måned med projekt baby. fik taget min spiral ud d. 4 juni men min mens kom d.11. pokkers :D Men nu har vi haft sex hver dag siden d. 13 juni og forventer mens d. 15 juli. tiden er dræbende og tænker os flere gang på en ugen om jeg ikke lige skal teste, det kunne jo være den var der. hihi. Med vores første barn var den der i første hug. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sådan haft lyst til at teste i dag, er ved at blive skør.

Har ellers prøvet og lave en aftale med mig selv om at jeg ik må før jeg er gået over tiden, meen for helvede tiden snegler sig afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh hvor jeg kender det!!

Men altså.... her går tankerne lidt på, at sandsynligheden er ret lav denne gang, da jeg nok tror jeg havde ægløsning 2 dage før manden kom hjem, men nu har jeg haft 3 tilfælde med voldsom svimmelhed og nærmest kvalme, ret pludseligt opstået og ret pludseligt forsvundet igen (kan dog skyldes manglende søvn). Der er nok 4 dage til testdag endnu, meeen.... arj! Det er for usandsynligt... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er vist mange der snart skal teste og som venter i spænding:) Kan være vi skal have gang i en af de der Testuge-tråde;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går også med tankerne at det kan ikke passe, at der er gevinst :unsure Men har haft de vilde spændinger og mave kramer i underlivet denne gang og det plejer jeg ikke at have.. Men det kan selvfølgelig også bare være det er den kære krop der driller mig :yay hep hep håber der en lille bitte en der har fundet vejen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne ikke være mere enig.. det er bare så spændende he he.. jeg venter også selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har I testdag piger? (hvornår forventer I ikke mens)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER