ssb

hjælp til menu - spisning ca. kl. 10 om formiddagen.

6 indlæg i dette emne

Frederik skal døbes allerede kl.9 om morgenen og jeg er derfor meget i tvivl om hvad vi skal servere til spisning efterfølgende. ved 10-tiden. Vi bliver ca 70 personer, hvor halvdelen er børn. Det skal være noget nemt og ikke for meget der skal varmes.

Vi har overvejet brunch med rugbrød, franskbrød, kødpålæg,oste, frugt og grønt, røræg med pølser, og evt, en gang frikadeller for ungernes skyld..

Hvad ville i servere så tidligt på dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Absolut brunch - synes det du siger der, lyder godt. Jeg ville måske også have noget kage af en art - muffins eller noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville servere et stort oste/pølse bord. Så slipper du for at lave noget selv, det er bare at smutte forbi delikatessen og handle.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes en brunch er en rigtig god løsning. Det har vi fået til mange barnedåb, og det fungerer super :mam Hverken min mand eller jeg er til ost eller pølse, så for os ville det være en rigtig trist barnedåb, men det er jo bare fordi jeg er kræsen ;) Man kan komme langt på brød og vindruer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik brunch til vores datters barnedåb og det fungerede super, men vi fik også maden leveret udefra. Synes der ville være meget arbejde i at stå med det selv. Ellers synes jeg at det er en god ide med oste/pølsebord, har fået det til dåb engang og det var rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også ideen med oste-pølsebord er god :) Man kan jo lige tilføje noget, som måske er lidt alternativt til hvis der nu er nogen der ikke kan lide ost/pølse :) Udover det, så tror jeg ikke i kommer til at spise kl. 10.. Camille blev døbt kl. 10, og vi spiste faktisk først kl. 13.. Det var lidt sent, vi kunne nok godt have spist kl. 12.. Men man skulle lige sige hej til alle ordentligt, man skulle modtage gaver og alle skulle lige finde derhen osv.. Barnedåben tog omkring 30 min tror jeg. Udover det, så har folk jo nok spist morgenmad, INDEN de kommer i kirken, så alt efter hvor langt væk fra folk kommer, så er de jo nok ikke særlig sultne kl 10 heller.. Nå, men tidspunktet er jo heller ikke sååå vigtigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER