Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Jeg ville lade manden bestemme. Lyserød er jo ikke sådan vildt mærkeligt og skørt til en pige, og så ville jeg opmuntre hans interesse ved at lade ham bestemme :)

Det var jeg også på nippet til, men lak?? Bliver de ikke for varme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var jeg også på nippet til, men lak?? Bliver de ikke for varme?

Arh jeg læste forkert, og troede at du ville have nogle andre med lak og guld ;)

Altså, hvis du tror, de vil være ubehagelige for hende, så synes jeg, at det trumfer alt andet. Men ellers kan det måske være "pæn brug sko" til hvis I skal ud at spise eller sådan noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh jeg læste forkert, og troede at du ville have nogle andre med lak og guld ;)

Altså, hvis du tror, de vil være ubehagelige for hende, så synes jeg, at det trumfer alt andet. Men ellers kan det måske være "pæn brug sko" til hvis I skal ud at spise eller sådan noget?

Pæn sko har vi ikke i de små størrelser ;)

Det er bare det at hun intet har i den farve. Som overhovedet intet.

Men det er det allerførste han har ville bestemme når det kommer til hendes påklædning

 

Arg jeg er så meget i tvivl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pæn sko har vi ikke i de små størrelser ;)

Det er bare det at hun intet har i den farve. Som overhovedet intet.

Men det er det allerførste han har ville bestemme når det kommer til hendes påklædning

Arg jeg er så meget i tvivl

Altså jeg ved ikke om det er for varmt, men tænker at det ikke gør noget at hun ikke har noget tøj i den farve.. Altså det er måske ikke særlig pænt at være helt lyserød fra top til tå alligevel ;)

Kan du ikke sige, at du tror det bliver for varmt i lak og om der er andre, der ikke er lak, som han kan lide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg ved ikke om det er for varmt, men tænker at det ikke gør noget at hun ikke har noget tøj i den farve.. Altså det er måske ikke særlig pænt at være helt lyserød fra top til tå alligevel ;)

Kan du ikke sige, at du tror det bliver for varmt i lak og om der er andre, der ikke er lak, som han kan lide?

God idé :) De skal være behagelige, men hvis han har forelsket sig i farven, så synes jeg det lyder som et godt kompromis at finde behagelige lyserøde sko. Jeg ville ikke bekymre mig om, at hun ikke ejer lyserødt tøj. Det kan sikkert passe alligevel, og ellers skal hun måske have noget lyserødt ved næste indkøb, hvis det er en farve, som faren kan lide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé :) De skal være behagelige, men hvis han har forelsket sig i farven, så synes jeg det lyder som et godt kompromis at finde behagelige lyserøde sko. Jeg ville ikke bekymre mig om, at hun ikke ejer lyserødt tøj. Det kan sikkert passe alligevel, og ellers skal hun måske have noget lyserødt ved næste indkøb, hvis det er en farve, som faren kan lide :)

OOOH helll NOOO :P hun får intet tøj i den farve før hun selv kan plage om det... Candyfloss lyserødt er bandlyst så længe jeg kan. Har fået spat af den farve ved Liva som nærmest kun havde tøj i den farve :lolhit Tror faderen var mere interesseret i at det var piget fremfor de sko i leopardmønster som også var oppe at vende (at han så synes at mønstret er for livligt er noget andet ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg ved ikke om det er for varmt, men tænker at det ikke gør noget at hun ikke har noget tøj i den farve.. Altså det er måske ikke særlig pænt at være helt lyserød fra top til tå alligevel ;)

Kan du ikke sige, at du tror det bliver for varmt i lak og om der er andre, der ikke er lak, som han kan lide?

Tror at jeg siger at lak ikke er godt om sommeren ;)

Der var også et par pastel gule i spil, men dem mente han var for sarte :huh som om lyserøde ikke er det ;)

 

hehe lyserød fra top til tå... det var Liva i sin tid... total candyfloss :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OOOH helll NOOO :P hun får intet tøj i den farve før hun selv kan plage om det... Candyfloss lyserødt er bandlyst så længe jeg kan. Har fået spat af den farve ved Liva som nærmest kun havde tøj i den farve :lolhit Tror faderen var mere interesseret i at det var piget fremfor de sko i leopardmønster som også var oppe at vende (at han så synes at mønstret er for livligt er noget andet ;) )

Hehe okay så. :) jeg havde nok også valgt lyserøde frem for leopardmønster men sådan er vi jo så forskellige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe okay så. :) jeg havde nok også valgt lyserøde frem for leopardmønster men sådan er vi jo så forskellige :)

Jeg kan godt se det smarte i de lyserøde :) da de faktisk kan gå til det meste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør man lige når manden mener at tumlingen skal have pastel lyserøde sko og man ikke selv er til den farve? Og så er de også lakeret med guldglimmer...

Han blev jo nærmest tøsefornærmet da jeg foreslog en anden farve :rolleyes

Beder om skilsmisse :lol

Jeg ville i hvert fald kigge på manden med et blik der sagde "NO F******** WAY". Lilla så kan vi snakke om det, men lyserød: drop det!

Tror det Mie ejer i lyserødt er arvestykker eller foræringer. Hun har noget jeg har købt med lyserødt på og så en enkelt MEGET lyserød body med katte og glimmer på som jeg selv har købt (total grænseoverskridende) pga kattene :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beder om skilsmisse :lol

Jeg ville i hvert fald kigge på manden med et blik der sagde "NO F******** WAY". Lilla så kan vi snakke om det, men lyserød: drop det!

Tror det Mie ejer i lyserødt er arvestykker eller foræringer. Hun har noget jeg har købt med lyserødt på og så en enkelt MEGET lyserød body med katte og glimmer på som jeg selv har købt (total grænseoverskridende) pga kattene :p

Haha :) jeg har det lige omvendt! :D altså med lyserød og lilla :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :) jeg har det lige omvendt! :D altså med lyserød og lilla :D

Også jeg :D Kan ikke fordrage lilla :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beder om skilsmisse :lol

Jeg ville i hvert fald kigge på manden med et blik der sagde "NO F******** WAY". Lilla så kan vi snakke om det, men lyserød: drop det!

Tror det Mie ejer i lyserødt er arvestykker eller foræringer. Hun har noget jeg har købt med lyserødt på og så en enkelt MEGET lyserød body med katte og glimmer på som jeg selv har købt (total grænseoverskridende) pga kattene :p

Haha nemt nu vi ikke er gift :P

Endelig en som heller ikke ser det fede i lyserødt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for x-kæreste der sender nytårshilsener, følger en på Twitter og nu har tilføjet mig på linkedIn?

Manden er gift, så håber godt nok han opfører sig ordenligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set "Helvedes helte" her til aften. Kom til at google Jan Grarup og endte med at sidde og se en masse gamle World Press Photos. Åh altså, hvor er der meget elendighed rundt omkring i verden. Hvorfor er mennesker så grufulde og modbydelige mod hinanden. Uden nogen form for tanke på de stakkels børn, der mange steder er fanget i midten. Jeg bliver sgu så trist og mister troen på verden og lysten til at være en del af den :(

 

Jeg vil gå op og kysse Anna og gå i seng! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set "Helvedes helte" her til aften. Kom til at google Jan Grarup og endte med at sidde og se en masse gamle World Press Photos. Åh altså, hvor er der meget elendighed rundt omkring i verden. Hvorfor er mennesker så grufulde og modbydelige mod hinanden. Uden nogen form for tanke på de stakkels børn, der mange steder er fanget i midten. Jeg bliver sgu så trist og mister troen på verden og lysten til at være en del af den :(

Jeg vil gå op og kysse Anna og gå i seng! :(

Jeg kender ikke lige det, du fortæller om, og jeg kan mærke, at jeg ikke har lyst til at kigge nærmere på det i aften ;) Fik bare lyst til at sende dig et kram og minde dig om nogle af alle de gode ting i verden. :kram

Som vores børn.

Og alle de søde piger og gode mødre på bk :lovebk

Og solskin.

Og historien om 5-årige Halfdan, der sendte politiet et gækkebrev, og hvor politiet tog sig tid til at svare og invitere ham på besøg på politigården.

Og alle dem, der laver frivilligt arbejde.

Alle dem der samler ind til folk i nød.

Alle smukke og romantiske frierier.

Alle, der arbejder for børns trivsel.

Alle, der med liv og sjæl går op i at fejre, deres barns fødselsdag.

Vi kan ikke redde verden, men vi kan gøre den del af verden, vi befinder os i, til et bedre sted. Og det gør du, søde Susanne. Glæd dig over det :kram2

Og sov godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke lige det, du fortæller om, og jeg kan mærke, at jeg ikke har lyst til at kigge nærmere på det i aften ;) Fik bare lyst til at sende dig et kram og minde dig om nogle af alle de gode ting i verden. :kram

Som vores børn.

Og alle de søde piger og gode mødre på bk :lovebk

Og solskin.

Og historien om 5-årige Halfdan, der sendte politiet et gækkebrev, og hvor politiet tog sig tid til at svare og invitere ham på besøg på politigården.

Og alle dem, der laver frivilligt arbejde.

Alle dem der samler ind til folk i nød.

Alle smukke og romantiske frierier.

Alle, der arbejder for børns trivsel.

Alle, der med liv og sjæl går op i at fejre, deres barns fødselsdag.

Vi kan ikke redde verden, men vi kan gøre den del af verden, vi befinder os i, til et bedre sted. Og det gør du, søde Susanne. Glæd dig over det :kram2

Og sov godt :)

Tak  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke lige det, du fortæller om, og jeg kan mærke, at jeg ikke har lyst til at kigge nærmere på det i aften ;) Fik bare lyst til at sende dig et kram og minde dig om nogle af alle de gode ting i verden. :kram

Som vores børn.

Og alle de søde piger og gode mødre på bk :lovebk

Og solskin.

Og historien om 5-årige Halfdan, der sendte politiet et gækkebrev, og hvor politiet tog sig tid til at svare og invitere ham på besøg på politigården.

Og alle dem, der laver frivilligt arbejde.

Alle dem der samler ind til folk i nød.

Alle smukke og romantiske frierier.

Alle, der arbejder for børns trivsel.

Alle, der med liv og sjæl går op i at fejre, deres barns fødselsdag.

Vi kan ikke redde verden, men vi kan gøre den del af verden, vi befinder os i, til et bedre sted. Og det gør du, søde Susanne. Glæd dig over det :kram2

Og sov godt :)

Tak! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det længe siden jeg sådan har været ude 1. Maj, men hvordan er det lige med mennesker i Århus den dag?

K har "fri" og vi snakkede om at tage til storbyen i morgen, men orker ikke hvis der er sort af folk?

Det er jo ikke alle der har fri der, men alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

må man godt blive lidt bange på sin mors vegne?

Hun ringede i dag for at fortælle om det foredrag hun var til i går med Ole Henriksen, hvor hun også fik taget et billede sammen med ham :)
Næsten i samme åndedrag siger hun så, at det gjorde godt fordi de havde fundet en plet på den ene lunge samt polypper i tarmen :(

Sikke da en bombe at smide. Jeg er så bange for at det er noget alvorligt, for selvom det er knap 8 år siden hun stoppede med at ryge, så røg hun trods alt fra hun var 18 til hun var 51

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

må man godt blive lidt bange på sin mors vegne?

Hun ringede i dag for at fortælle om det foredrag hun var til i går med Ole Henriksen, hvor hun også fik taget et billede sammen med ham :)

Næsten i samme åndedrag siger hun så, at det gjorde godt fordi de havde fundet en plet på den ene lunge samt polypper i tarmen :(

Sikke da en bombe at smide. Jeg er så bange for at det er noget alvorligt, for selvom det er knap 8 år siden hun stoppede med at ryge, så røg hun trods alt fra hun var 18 til hun var 51

Ja det må man gerne :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg er sur og frustreret! Vi skal jo på forsinket bryllupsrejse på søndag. Vi bestilte et rigtig godt tilbud igennem takeoffer. Da vi bestilte fik vi en mail om at vi ville modtage rejseinformationer 7-10 dage før afrejse. Lidt sent, men det var okay. Nu er der 2 dage til og vi har intet modtaget!! Har ringet til dem flere gange og rykket og det eneste svar man får er at deres samarbejdspartner arbejder på højtryk og de håber og satser på at der snart kommer noget!! Bliver sku sur, for i dag er sidste dag vi kan nå at printe, bestille transport osv til og fra flyet da vi i morgen kører ned til min mor og hendes mand for at holde fødselsdag og så skal de (forhåbentlig) køre os til lufthavnen. Det giver mig sku stress!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg er sur og frustreret! Vi skal jo på forsinket bryllupsrejse på

søndag. Vi bestilte et rigtig godt tilbud igennem takeoffer. Da vi

bestilte fik vi en mail om at vi ville modtage rejseinformationer 7-10

dage før afrejse. Lidt sent, men det var okay. Nu er der 2 dage til og

vi har intet modtaget!! Har ringet til dem flere gange og rykket og det

eneste svar man får er at deres samarbejdspartner arbejder på højtryk og

de håber og satser på at der snart kommer noget!! Bliver sku sur, for i

dag er sidste dag vi kan nå at printe, bestille transport osv til og

fra flyet da vi i morgen kører ned til min mor og hendes mand for at

holde fødselsdag og så skal de (forhåbentlig) køre os til lufthavnen.

Det giver mig sku stress!!

håber at i har fået jeres informationer. men det er da dårlig service. Rigtig god tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber at i har fået jeres informationer. men det er da dårlig service. Rigtig god tur.

Vi har bestilt igennem takeoffer og deres samarbejdspartner har i dag så valgt at stoppe al samarbejde. Takeoffer har heldigvis gået ind og dækket omkostningerne og vi har nu vores boardingpas mv :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt igennem takeoffer og deres samarbejdspartner har i dag så valgt at stoppe al samarbejde. Takeoffer har heldigvis gået ind og dækket omkostningerne og vi har nu vores boardingpas mv :glad

Ej hvor dejligt for jer at i kommer afsted! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.