Guest

Ønskeliste til 1årig: Wheeley bug, bil, scooter eller?

17 indlæg i dette emne

Jeg sidder og er ved at skrive ønskeliste til Mies første fødselsdag, og så bliver jeg ret meget i tvivl om hvad jeg skal skrive på af de 3 ting. Jeg kan se fordele ved det hele er måske mest til scooter og wheeley bug fordi man kan få anhænger til scooteren, men wheeley bugs er bare så FINE!

Ellers har jeg skrevet:

Tøj

LEGO duplo

Little people (gerne med dyr)

Puslespil

Musik instrumenter - især en mikrofon

Dukketøj 40 cm

Putkasse

Hun får en masse dukke sager Dukkeseng dukkevogn m.m. (Godt nok brugt men tror det er ekstra gaver - jeg blev i hvert fald spurgt om vi ville have det). Bøger har hun nok af.

Andre gode forslag?

til jul ønsker hun legekøkken + tilbehør.

Bøger har hun nok af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Caroline fik en scooter da hun blev 1 år, og det er et stort hit, og kan bruges både ude og inde.

Andre ideer kunne være

Cd- afspiller + cd'er

Tuscher/farver/ fingermaling

Sengetøj

Sækkestol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge en wheelybug. De har dem i Karlas vuggestue, og hun synes den er sjov at skubbe rundt i den bøjle, man holder fast i, og så synes jeg også, at de er pænere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har scooter og racer-bil til Lasse. Scooteren er en klassiker for mig og Lasse elsker den.

Wheelybug ser sød ud, men jeg synes vi har køretøjer nok og vil derfor ikk ha flere til Lasse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også tilføje bøger, køkkenting i plastik til badekarret og Schleich-dyr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 scootere, en Wheely bug, en traktor med pedaler, en løbecykel, 2 Peter plys gåbiler og en Ferrari gåbil (og så havde vi også en el-politimotorcykel, men den er gået i stykker desværre)

Og vi kunne faktisk ikke undvære nogen af dem :blush

Den ting som er brugt mindst, er klart Wheely bug'en..... Marlon har aldrig været interesseret i den, men Charlie skubber lidt rundt med den ind imellem. Han vil dog lige så gerne skubbe rundt med sådan nogle biler med store hjul, som koster 70 kr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en wheely bug til Lise og hun er rigtig glad for sin. Hun kommer rundt i hele huset på den. Det er dog først nu her hun er ved at nærme sig 1½ år at hun rigtig kan bruge den, da vi købte den store model for at den så kunne bruges længere tid og den var lige stor nok til hende ved 1 års alderen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline fik en scooter da hun blev 1 år, og det er et stort hit, og kan bruges både ude og inde.

Andre ideer kunne være

Cd- afspiller + cd'er

Tuscher/farver/ fingermaling

Sengetøj

Sækkestol

Tak for gode bud :) farver kommer helt sikkert på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også tilføje bøger, køkkenting i plastik til badekarret og Schleich-dyr :)

Uh ja ting til badet. God ide!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 scootere, en Wheely bug, en traktor med pedaler, en løbecykel, 2 Peter plys gåbiler og en Ferrari gåbil (og så havde vi også en el-politimotorcykel, men den er gået i stykker desværre)

Og vi kunne faktisk ikke undvære nogen af dem :blush

Den ting som er brugt mindst, er klart Wheely bug'en..... Marlon har aldrig været interesseret i den, men Charlie skubber lidt rundt med den ind imellem. Han vil dog lige så gerne skubbe rundt med sådan nogle biler med store hjul, som koster 70 kr ;)

Hvis vi boede i hus ville det nok også være mere relevant med en masse køretøjer men det må vente.

Min tanke er lidt at wheeley bug er god inde og scooteren ude, men det ene udelukker vel ikke det andet og på et eller andet tidspunkt kommer vi forhåbentligt i et hus.

Måske jeg skulle skrive begge på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge scooter, for der kan de bedre komme frem, den er ikke så bred, så de bevæger sig mere naturligt. Den billigste scooter kan godt ridse gulvene lidt indenfor, så man kan vælge at købe den lidt dyrere scooter med blødere gummihjul til indenfor. Det er suverænt det bedste stykke legetøj vi har haft/har til vores to drenge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har Wheely Bug været et hit til dem begge, og den står nu og venter på at P bliver stor nok til at bruge den :) scooter har også været god, men den har vi haft udenfor. Vil også foreslå farver, man kan få sådan nogle gode ergonomisk udformet farvekridt lavet af bivoks. De er geniale til små hænder og helt ufarlige ved eventuel prøvesmagning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bobles dyr, de er et hit her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige link til Valdemars ønskeseddel, jeg er på fra mobilen og orker ikke lige at kopiere det hele :blush

http://www.123hjemmeside.dk/metteogbrian/50608407

Jeg har lige foreslået Brian at vi selv giver ham en scooter for han ELSKER den min mor har og siger "vroom vroom" og padler med benene (der liiiige akkurat ikke kan nå) når man skubber ham :kuller

Han har en stor wheelybug og kan godt lide at skubbe den rundt og rykke den i ørerne (vi har musen) men den er endnu for stor til at han kan køre på den. Jeg tænker også at wheelybug er til indenfor og scooter er til udenfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ønsker både en Wheely bug og en scooter til Ida.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

www.sophia3.onskeseddel.dk

Det er hvad hun ind til videre ønsker sig :) venter med at øsnker stor wheely bug bi på til jul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har i dag stiftet bekendtskab med en scooter for første gang hjemme hos fætrene og da hun først havde opdaget den, var hun over den hele tiden, så nu må vi vist hellere finde en fin brugt rød scooter til hende :)

Min mor fortalte, at min lillesøster brugte den vildt meget da hun var 1-2 år og det var indenfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER