Unknown

Skal man bruge regnslag til klapvogn ???

9 indlæg i dette emne

Okay sidder her og blir i tvivl

Vi har en teutonia mistral. Når der regner og jeg køre med Zoey er det et helvede for hun hader regnslag. Hvilket jeg egentlig godt forstår. Men nu tænker jeg. Holder regnslaget hende eller vognen tør. Hun kan jo bare sidde i regntøj og ville elske det. Men kan vognen tåle en kæmpe skylle ? Tænker især polstringen i ryglæn og sæde, blir det ødelagt af at blive gennemblødt, eller er de lavet til det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har regnslag til vores emaljunga barnevogn , og det er jeg glad for, for jeg synes når der kommer en kæmpe skylle er det træls at hele vognen er våd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har regnslag til vores emaljunga barnevogn , og det er jeg glad for, for jeg synes når der kommer en kæmpe skylle er det træls at hele vognen er våd...

Til barnevogn ville jeg også altid bruge. Men nu tænker jeg om man behøver ved klapvognen. Zoey hader at have regnslag på og elsker desuden regnen :) vil jo bare ikke ødelægge vognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at læse på hjemmesider, hvor den kan købes. Eller endnu bedre sende en mail til producenten, de må da vide, hvad den kan holde til ;)

Måske den kun er vandafvisende, men helst ikke skal blive decideret gennemblødt.. Jeg ved det dog ikke :)

For ja, turen er der sjovere, hvis Zoey ikke er spærret inde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan du ligge et regnslag under Zoey når det regner. Kan ikke rigtig regne ud om det kan fungere med sele mm, men på den måde bliver vognen i hvert fald beskyttet lidt og Zoey kan nyde regnen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at læse på hjemmesider, hvor den kan købes. Eller endnu bedre sende en mail til producenten, de må da vide, hvad den kan holde til ;)

Måske den kun er vandafvisende, men helst ikke skal blive decideret gennemblødt.. Jeg ved det dog ikke :)

For ja, turen er der sjovere, hvis Zoey ikke er spærret inde :)

Ja må lige snakke med dem i Babysam i morgen :) god ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan du ligge et regnslag under Zoey når det regner. Kan ikke rigtig regne ud om det kan fungere med sele mm, men på den måde bliver vognen i hvert fald beskyttet lidt og Zoey kan nyde regnen

Uh selvfølgelig. Tror jeg tager barnevognsregnslaget med, det er lidt større så hun kan sagtens sidde på det. Vi bruger alligevel ikke sele i klapvogn. Der sidder hun bare med bøjlen. God ide :) det må jeg afprøve når jeg henter hende om lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vognen har brug for regnslaget. Der fulgte hvertfald et med til vores Emmaljunga klapvogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville i hvertfald passe på med at lade hynden blive våd. hvis den ikke tørrer rigtigt op vil der kunne gro svamp mv inden i hynden og det er jo noget skidt. vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER