Tinakp

Hvilken Autostol og hvorfor?

82 indlæg i dette emne

Åh, Gud i himlen, der må ALDRIG ske mine børn noget!! Dit link Camilla, fik mig ind på nogle videoer som jeg aldrig, aldrig skulle have set..... Hvor er verden dog grum og uretfærdig nogen gange!! Sidder med tårerne piskende ned af kinderne, og vil bare holde om mine børn!!

Puha..... skulle vist have holdt mig ude af den her tråd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, Gud i himlen, der må ALDRIG ske mine børn noget!! Dit link Camilla, fik mig ind på nogle videoer som jeg aldrig, aldrig skulle have set..... Hvor er verden dog grum og uretfærdig nogen gange!! Sidder med tårerne piskende ned af kinderne, og vil bare holde om mine børn!!

Puha..... skulle vist have holdt mig ude af den her tråd :(

Samme her, da jeg saa den foerste gang, men drengen Joels bedstefar har lavet en rigtig god fil om emnet, synes jeg - og han har jo en god grund, maa man sige... Heldigvis kunne det have vaeret meget vaerre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her, da jeg saa den foerste gang, men drengen Joels bedstefar har lavet en rigtig god fil om emnet, synes jeg - og han har jo en god grund, maa man sige... Heldigvis kunne det have vaeret meget vaerre.

Det er ikke den video jeg taler om.... Der er andre og MEGET VÆRRE videoer foreslået bagefter :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbelt post

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Cybex Sirona i den bil vi bruger mest og er så glade for din. Hun sidder så meget bedre i den end i babystolen og det er så smart at den kan vendes ud mod døren. Agnes sad ikke godt i sin babystol og da vi skulle på ferie da hun var 8 mdr overvejede vi at skifte til den Rømer Trifix vi havde. Men jeg kunne simpelthen ikke have hun skulle side forudvendt, når nu det er mere sikkert bagudvendt. Så vi købte Sironaen i stedet.

Trifixen er vi begyndt at bruge i vores ekstra bil. Vi er også glade for den. Og Agnes er meget mere rolig når hun sidder i den end i den bagudvendte. Der er dog fin plads til at sidde på bagsædet ved siden af hende i vores primære bil.

Jeg ville ikke købe en Trifix hvis jeg skulle købe en autostol nu, ikke fordi jeg ikke er glad for den, men fordi der vist skulle være nogle brandhæmmende kemikalier i den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke den video jeg taler om.... Der er andre og MEGET VÆRRE videoer foreslået bagefter :boo

Ok, dem har jeg ikke set - but point is point

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, dem har jeg ikke set - but point is point

Ja, det er meget tankevækkende (de andre videoer handler også om børn og bagudvendt/forudvendt - bare ikke med så lykkelig en udgang :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER