Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Det er godt nok ikke for at de gode ting står i kø i dag :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dokumentar på DR K! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frisk Mie :7himmel min dejlige skøre datter er tilbage!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frisk Mie :7himmel min dejlige skøre datter er tilbage!!!

Fantastisk :loveshower

Sikke en omgang :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :loveshower

Sikke en omgang :unsure

Ja det var en af de værre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Definitionen af overskud: At komme til at vælte en bakke blåbær i sit køleskab, så tusind glade blåbær springer lystigt rundt mellem alt - og så grine af det, istedet for at surmule over hvor bøvlet det er at fange dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Definitionen af overskud: At komme til at vælte en bakke blåbær i sit køleskab, så tusind glade blåbær springer lystigt rundt mellem alt - og så grine af det, istedet for at surmule over hvor bøvlet det er at fange dem :D

Haha! Ja, det må man sige er definitionen på overskud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solen skinner... Glad tumling der næsten ikke skulle prøve grænser af og glad baby, der sover sødt i sin barnevogn.

Og

Fars dag i morgen! Glæder mig til at mine piger skal give deres far gave :biglove

Og

Pakker med posten :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At give sig selv lov til at købe den kæmpe cookie i Føtex, som jeg ved bare smager så godt, og så helt uden at tænke på kalorierne :D

Med de smerter jeg havde i går, så synes jeg at jeg fortjener sådan en i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er godt vejr idag - det gør det lidt sjovere at køre de 80 km på cyklen, som jeg regner med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt vejr som betød tur pålegeplads OG hen og kigger på 4 gravemaskiner i auktion, jeg har aldrig set W mere lykkelig :biglove

+ en dejlig garn pakke med posten

+ at der er under 20 timer til jeg skal se min lille bønne igen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk MD-scanning og det her billede, af Anna og bedste-veninde Lærke, der er på vej hjem til os for at lege :biglove

 

2015-06-04.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har modtaget indkaldelse til samtale og undersøgelse fra Dronninglund fertilitetsklinik :yay

Men den ventetid gør mig IKKE glad... 4 november

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har modtaget indkaldelse til samtale og undersøgelse fra Dronninglund fertilitetsklinik :yay

Men den ventetid gør mig IKKE glad... 4 november

:Yay

Det bar godt nok længe I skal vente :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået min første fødselsdagsgave og er nu ved at få hængt lamelgardiner op i køkkenet ud mod udestuen. Vi har også kun snart boet her i 8 år og det er først nu vi får ordentlige gardiner...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie som sov to lange flotte stræk i nat.

At have Mie med ude og svømme for første gang og hun bare elskede det :yay

Spa efter babysvømning med mødregruppe :)

Sex og lur sammen med min mand i eftermiddag mens baby sov lang lur - som hun selv havde lagt sig til at sove til :yay

Hvis Mie så falder i søvn til natten på under en time og sover godt i nat er det vidst en helt perfekt dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Yay

Det bar godt nok længe I skal vente :kram2

Meget længe :-( kan også se at Dronninglund ligger i på 1. pladsen med lang ventetid.

Jeg tror også at vælger et andet sted, måske Skive som kun har 5 uger (så er der godt nok også sommerferielukket, men det er der også de andre steder) selvom det godt ligger meget dårligere i forhold til hvor jeg arbejder, men det er der ikke noget at gøre ved. Det gør ikke den store forskel i forhold til hvor vi bor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget længe :-( kan også se at Dronninglund ligger i på 1. pladsen med lang ventetid.

Jeg tror også at vælger et andet sted, måske Skive som kun har 5 uger (så er der godt nok også sommerferielukket, men det er der også de andre steder) selvom det godt ligger meget dårligere i forhold til hvor jeg arbejder, men det er der ikke noget at gøre ved. Det gør ikke den store forskel i forhold til hvor vi bor.

Skønt Ditte.

I er ikke de første der kører fra Aalborg kanten til Skive og mig bekendt har skive et godt ry. Pøj pøj med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En virkelig god løbetur. Både fordi den føltes godt og fordi jeg præsterede godt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget længe :-( kan også se at Dronninglund ligger i på 1. pladsen med lang ventetid.

Jeg tror også at vælger et andet sted, måske Skive som kun har 5 uger (så er der godt nok også sommerferielukket, men det er der også de andre steder) selvom det godt ligger meget dårligere i forhold til hvor jeg arbejder, men det er der ikke noget at gøre ved. Det gør ikke den store forskel i forhold til hvor vi bor.

Tag til Skive! De er SÅ dygtige, gør så meget ekstra for at det skal lykkedes. Ville til enhver tid anbefale dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god dag med mine kolleger :) Glæder mig lidt til at komme tilbage men nu skal de næste tre måneder NYDES!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget længe :-( kan også se at Dronninglund ligger i på 1. pladsen med lang ventetid.

Jeg tror også at vælger et andet sted, måske Skive som kun har 5 uger (så er der godt nok også sommerferielukket, men det er der også de andre steder) selvom det godt ligger meget dårligere i forhold til hvor jeg arbejder, men det er der ikke noget at gøre ved. Det gør ikke den store forskel i forhold til hvor vi bor.

Jeg vil helt sikkert råde dig til skive fertilitetsklinik - de er intet mindre end fantastiske! Og så er der nemlig ikke lang ventetid!

Min læge sagde i sin tid, at han ville råde os til skive - "for de er gode til at lave børn"... Og det tør siges. Vi venter nummer 2 deroppe fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

D.A.D og DML med manden i aften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først en tur i svømmehallen her til formiddag og så hente vores nye "brugte" campingvogn i eftermiddag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lægge i hængekøjen i solen og mærke varmen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.