Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Lur. Tid til langt bad, sætte hår og ligge fest make up - nu på vej ind til de to bedste venner til grill, øl og måske bytur :)

Jeg håber, du har haft en skøn (og velfortjent) aften ude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilke har I købt?

Superfit. De Angulus jeg havde kig på, er umulige at opstøve i en fysisk butik og nu skulle hun altså have nogen! Hendes fødder kogte i kondiskoene. Hun havde også de Superfit sidste år, de var på 20% tilbud, de sad fint og Anna havde godkendt dem, så nu skulle de bare i hus! Og hun havde dem på fra vi forlod butikken kl. 13.15, til hun skulle i seng, så de er vist okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi bare skal hygge herhjemme idag mig og Ida.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber, du har haft en skøn (og velfortjent) aften ude :)

:kiss tak søde - den var skøn hyggede mig så meget - det var skønt bare at være mig og ikke snakke baby men alt muligt andet, drikke øl og slappe af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss tak søde - den var skøn hyggede mig så meget - det var skønt bare at være mig og ikke snakke baby men alt muligt andet, drikke øl og slappe af :)

Det var dig vel undt :) Men kunne du nyde det? Sådan uden at bekymre dig om Mie derhjemme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var dig vel undt :) Men kunne du nyde det? Sådan uden at bekymre dig om Mie derhjemme?

Ja slet ingen problemer - min mand har heldigvis bare oppet sig her i maj og er endelig blevet den far jeg vidste han kunne være. Så helt rolig. Og så sendte han løbende SMSer omkring hvad der skete mv - men det gør jeg også til ham normalt.

Og han tog hende i nat og imorges - så ds jeg stod op kl 10:30 (luksus) fik han ok på at tage ud og spille golf med gutterne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja slet ingen problemer - min mand har heldigvis bare oppet sig her i maj og er endelig blevet den far jeg vidste han kunne være. Så helt rolig. Og så sendte han løbende SMSer omkring hvad der skete mv - men det gør jeg også til ham normalt.

Og han tog hende i nat og imorges - så ds jeg stod op kl 10:30 (luksus) fik han ok på at tage ud og spille golf med gutterne :)

Det lyder jo fuldstændig perfekt! :) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja slet ingen problemer - min mand har heldigvis bare oppet sig her i maj og er endelig blevet den far jeg vidste han kunne være. Så helt rolig. Og så sendte han løbende SMSer omkring hvad der skete mv - men det gør jeg også til ham normalt.

Og han tog hende i nat og imorges - så ds jeg stod op kl 10:30 (luksus) fik han ok på at tage ud og spille golf med gutterne :)

Årh lyder som en fantastisk weekend som du har fortjent! Dejligt at læse din mand er blevet meget mere far nu ! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en slappe af dag med film i flimmeren og min dejlige søn...nyder at denne uge som begyndte dårligt med min farfars død nu er endt med en god weekend og vi nu kan se fremad...og værdsætter så meget de ting jeg har. Min mand, min søn, kommende bebs i maven...min familie og vores dejlige hus osv..kan jo ikke klage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solskin, camping og lyseblåt babystrik :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh lyder som en fantastisk weekend som du har fortjent! Dejligt at læse din mand er blevet meget mere far nu ! :-)

Hvor er du sød :kiss tusind tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en slappe af dag med film i flimmeren og min dejlige søn...nyder at denne uge som begyndte dårligt med min farfars død nu er endt med en god weekend og vi nu kan se fremad...og værdsætter så meget de ting jeg har. Min mand, min søn, kommende bebs i maven...min familie og vores dejlige hus osv..kan jo ikke klage!

:kiss godt I ser fremad selvom det altid er møg hårdt at miste :kram2 

 

Nyd din skønne søn, mand, hus og baby :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. Års bryllupsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand overtalte mig til at gå i seng med ipad'en og få noget ro/søvn. Både fordi det virkelig gjorde godt, og pga omsorgen i at han insisterede, selvom jeg egentlig sagde nej :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kan have en samtale med Lilly, endelig. Fx:

 

Kl 6, Lilly vågner og kalder "muar". Jeg løfter hende over i min seng.

 

Mor: Uh du er kold lille skat

Lilly: Kold (putter sig ind til mig)

Lilly: Av!

Mor: Av? Hvor gør det av?

Lilly: Av Lilly!

Mor: Ja? ( :D )

Lilly: Av! (rækker hånden frem)

Mor: Åh ja, du skal ha creme på (huden er tør og revnet lidt ved håndledet)

Lilly: kaem på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanken om min og min mands skønne bryllupsdag i går. Det var dejligt bare at være os to uden at tænke på eksamen eller noget som helst andet end bare at nyde dagen med ham jeg elsker :wub :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At damen ved vores tandpleje bare lød mega sød og gerne ville se os, selvom jeg sagde, at det nok var mig, der var pylret :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu har snakket med Enheden for Sygehusvalg, så nu er der sendt besked til Skive om at vi gerne vil i behandling hos dem og tiden d. 4 november ved Dronninglund bliver slettet...  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mærke min lille pige i maven :wub Det bliver jeg bare aldrig træt af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ordne hus med min søn på maven i viklen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have været ude og svømme med Mie pg manden ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der nu er 4 dage til ferie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Maliva klarede tandlægebesøget, og rensningen af tænderne SÅ flot :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At J er kommet tidligt ned på camping i dag :yay så kan trætte mor måske få en pause :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Maliva klarede tandlægebesøget, og rensningen af tænderne SÅ flot :7himmel

Sejt med tandrensning også :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.