Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At jeg har fået shoppet lækkert regntøj og gummistøvler til Freja (på svigermors regning :badgirl )og at vores dejlige udlejer lige kom forbi og tilbød at hjælpe os med at holde haven lidt nu når han ved jeg bøvler med bækkenløsning :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tanken om at min mand har flottet sig og købt fin ammekjole til sin kone som hun skal have på til barnedåben :7himmel

Aaaaw, det var pænt af ham :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået shoppet lækkert regntøj og gummistøvler til Freja (på svigermors regning :badgirl )og at vores dejlige udlejer lige kom forbi og tilbød at hjælpe os med at holde haven lidt nu når han ved jeg bøvler med bækkenløsning :yay

Skønt!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaw, det var pænt af ham :7himmel

Jaa :) søde mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået skrevet yderligere 4000 tegn på min opgave, hvilket betyder at jeg er halvvejs til maksimum antal tegn. Og jeg er stadig rigeligt inspireret til at kunne blive ved :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjem is bilen :blush :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er ved at sortere børnetøjet, det bliver SÅ godt at være færdig.

At få en genopladet mand hjem, som er til tv2 koncert på sjælland, sammen med en kammerat som han ikke "har plejet" længe :)

At J og jeg slet ikke kan pille fingrene fra hinanden for tiden :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega hyggelig tur på stranden :loveshower

eqxqme.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En barsels-hyggedag med en god veninde (tak Lone Engel :kiss): gåture i solskin, the hjemme og frokost på cafe med eksemplariske babyer - så er barsel lykken!

I lige måde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At amme :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At amme :wub

Åhhh :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At amme :wub

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At amme :wub

Hvor er det fedt at du kan få lov til at poste sådan en dejlig besked!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At amme :wub

:Loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger :kiss

Elsker det ind til benet!! Og håber virkelig på jeg kan få lov at fortsætte længe endnu :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens skønneste pige! ØJ jeg elsker hun er så "stor" spilder men henter selv klud og tørrer op, tager pind med op at handle men smider den selv i skraldespanden udenfor fakta uden opfordring. Solstrålende humør hele dagen! Vi har set på tog og snakket og snakket. Og så var vi så heldige at der holdte en "mini" bus i indkørslen! Stort!!!

At vi har de sødeste venner. Manden har arrangeret polterabend for en ven, og så tog de herhjem for at gå i bad, mindst halvdelen legede med Mie på et tidspunkt, en legede endda med hende nede på værelset :biglove

At vores VIRKELIG gode ven var "hjemme". han bor i syd Tyskland så vi ser ham ALT for sjældent og han gav bare det store varme kram som jeg savner! Så kunne jeg også lige fortælle nyheden og han blev ENORMT glad på vores vejne :biglove

At ligge på en madres og suge D-vitamin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har hørt fra min veninde for første gang i tre måneder. Hun var ked af at hun ikke havde fået svaret mig, men havde/havde haft en lidt svær tid. Sagde at jeg havde været bekymret for hende, men blot var glad for at høre at hun var, relativt, ok. Sagde at det lød som om at hun havde brug for en god snak og et kram og spurgte om vi skulle ses snart. Det ville hun meget gerne :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har hørt fra min veninde for første gang i tre måneder. Hun var ked af at hun ikke havde fået svaret mig, men havde/havde haft en lidt svær tid. Sagde at jeg havde været bekymret for hende, men blot var glad for at høre at hun var, relativt, ok. Sagde at det lød som om at hun havde brug for en god snak og et kram og spurgte om vi skulle ses snart. Det ville hun meget gerne :yay :loveshower

Fantastisk!!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk!!! :glad

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot er begyndt at sige hovsa.. Det lyder bare så sødt! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Caroline virker til at være i meget bedre humør i dag. Hun var virkelig grænsesøgende og sur igår, på alle! Og bange for alle lyde, lige pludselig. Ville ikke ride, ville ikke have aftensmad... Intet. Nu har hun sovet 11 timer, virker "normal" igen og så tager vi en rolig dag hjemme med lidt iPad og pølsehorns-bagning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stadig at ligge i sengen :7himmel Og at lytte til, hvor god min lille store dreng er blevet til at snakke :biglove

"Hvor er min computer? Far, har du set den? Hov, den ligger dér. Jeg fandt den!" ... "Det' ikk' en dinosaurus, det' et romvuæsen". (Om et spil på computeren med Stitch fra Lilo og Stitch ;)) :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have været på kro ophold

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se hvor glad Ida blev/var for at komme op og de metropolle(Polle)

YbZ3TDM.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.