Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At det kun koster os 14.000 at få lavet vores badeværelse! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg fik en sms om at vi godt kan gå over til at vi har de store piger hver anden weekend :loveshower

Så er det kun 2 weekender pr mdr jeg skal undvære dem :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde på en legeplads i solskindsvejr i mens William leger og synes det hele er fantastisk. Det har jeg savnet hele vinteren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk vejr! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Top lækkert vejr og solskin :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette!

Hvor er du sød :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik en sms om at vi godt kan gå over til at vi har de store piger hver anden weekend :loveshower

Så er det kun 2 weekender pr mdr jeg skal undvære dem :yay

Ooooog vi er åbenbart allerede startet :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooooog vi er åbenbart allerede startet :O

:yay :glad :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt Vinnus, håber I alle kommer til at trives med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solskin, forår, hverdag. :7himmel

 

Alle er raske, jeg har det godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se hvor meget vores små grise nyder at komme ud, så de rigtigt kan grave i jorden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vi har åbenbart fået TLC i vores kanalpakke yay  :D kager, kjoler, børn, mad og flere kager whats not to like

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se hvor meget vores små grise nyder at komme ud, så de rigtigt kan grave i jorden :D

De er så kære! flere pics tak :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årets første løbetur !!! ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk vejr og dejlig tur til zoologisk have med familien, hvor jeg mødte MetteA og fik købt en lækker forårs/sommerjakke til David.

Vi var der også :D

Hjælp der var mange mennesker :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forårsvejret der har gjort at vi har fået lavet to projekter mere herhjemme idag. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker Frejas DP

 

Freja har sovet ekstra længe fordi hun har en smule feber og DP havde lagt hende til at sove inden hun fik fat i mig, så jeg skulle hente når hun vågnede. DP ved jeg selv er skidt herhjemme og har lige ringet og spurgt om hun ikke skal komme forbi med Freja nu hun lige er vågnet i stedet for at jeg skal komme og hente hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shopping! ;) Jeg har købt to par sko, strømpebukser, en kjole, ny neglelak, sut til bassen, kandidatgave til en veninde og den der wetbrush - nu skulle den prøves :) Og jeg har næsten ikke brugt nogen penge! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige sjove mand!!! (Nej det kan ikke forklares - man skal være der).

En sej datter der klarer flytning, gæstehus og rod i rutiner bedre end mig! Strålende humør, leger kanon godt selv (igen), sover igennem om natten (igen (men vågner tidligt)) og spiser som en Bjørn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har fået arbejde :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigerfor med kort varsel smider alt i hænderne og er på vej ned for at passe Silke Elia i morgen (fordi min mor som skulle have passet har fået influrnza)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet mindre end fabelagtig mus-samtale idag :yay

Min umiddelbare fremtid blev ret hurtigt dækket - da jeg primært skal skrabe erfaring til mig og danne mig en familie (elsker at have en chef der er så meget FOR børn).

Men da vi snakkede om lige nu og her, trivsel mm fik jeg kæmpe ros - for at være god i mit team, dygtig til mor arbejde, ros for at have udviklet mig vildt meget, kæmpe ros for at være skidegod under pres og jeg ku blive ved. Så fedt, her under 3 mdr inden barsel :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shopping! ;) Jeg har købt to par sko, strømpebukser, en kjole, ny neglelak, sut til bassen, kandidatgave til en veninde og den der wetbrush - nu skulle den prøves :) Og jeg har næsten ikke brugt nogen penge! :yay

Den børste er GULD værd! Jeg kunne slet ikke holde ud at rede vådt hår, nu er det intet problem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har fået arbejde :yay :loveshower

Tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet mindre end fabelagtig mus-samtale idag :yay

Min umiddelbare fremtid blev ret hurtigt dækket - da jeg primært skal skrabe erfaring til mig og danne mig en familie (elsker at have en chef der er så meget FOR børn).

Men da vi snakkede om lige nu og her, trivsel mm fik jeg kæmpe ros - for at være god i mit team, dygtig til mor arbejde, ros for at have udviklet mig vildt meget, kæmpe ros for at være skidegod under pres og jeg ku blive ved. Så fedt, her under 3 mdr inden barsel :glad

Fantastisk! :yay Det er SÅ vigtigt at blive anerkendt i sit arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.