Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Skøn morgenvækning af min mand :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Seriøst?!? 250,- pr gang? :O Det lyder vildt billigt for al det du nævner! Vi har lige talt om det i mødregruppe i dag og der kendte folk priser på min. 500,-.

Jeg vil også have rengøringshjælp!!!!!! - sagde hun stårnde på et meget trængende badeværelse

I dag har hun støvsuget, vasket gulv, tørret flader af, rengjort køkken (komfur, vask, låger), gjort begge badeværelser rent, skiftet sengetøj og lagt det gamle til vask :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har hun støvsuget, vasket gulv, tørret flader af, rengjort køkken (komfur, vask, låger), gjort begge badeværelser rent, skiftet sengetøj og lagt det gamle til vask :)

Sender lige en pm senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have hilst på de to Falckfolk der hjalp Leonora til verden for 12 uger siden :) De var så søde, der var masser af kage, bamse til Leonora og rundtur på stationen. Og ikke mindst disse til os:

lj0RDi9.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søde veninde har født en skøn og velskabt pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have hilst på de to Falckfolk der hjalp Leonora til verden for 12 uger siden :) De var så søde, der var masser af kage, bamse til Leonora og rundtur på stationen. Og ikke mindst disse til os:

lj0RDi9.jpg

Ej hvor fint altså :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JaA4adz.jpg

Foråret hjemme i haven gør mig glad. Det betyder nemlig også snart kyllinger/gæslinger og at dyrene kan komme ud igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have hilst på de to Falckfolk der hjalp Leonora til verden for 12 uger siden :) De var så søde, der var masser af kage, bamse til Leonora og rundtur på stationen. Og ikke mindst disse til os:

lj0RDi9.jpg

Ej, hvor fint! :7himmel

Hvem havde initieret, at I skulle på besøg på stationen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor fint! :7himmel

Hvem havde initieret, at I skulle på besøg på stationen?

Det havde vi :) Vi kontaktede Falcks hovedkontor som formidlede kontakt til den station de to tilhører og derigennem aftalte vi besøg. De blev meget glade for den ene har været med til 33 fødsler og vi er de første der har fulgt op med besøg :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde vi :) Vi kontaktede Falcks hovedkontor som formidlede kontakt til den station de to tilhører og derigennem aftalte vi besøg. De blev meget glade for den ene har været med til 33 fødsler og vi er de første der har fulgt op med besøg :O

Ej hvor er I seje :) Synes det er super fedt gjort :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig fik taget mig sammen til at lave modellervoks til pigerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg idag fik en ventet fartbøde. Jeg har ventet den med gru da jeg vidste jeg var blevet fanget i en automatisk en.

25 euro = lige under 200 kr. Jeg er lykkelig for det var det og nu behøver jeg ikke grue for at kigge i postkassen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er I seje :) Synes det er super fedt gjort :yay

What she said! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige en pm senere :)

LilleMi, din pm- boks er fuld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er I seje :) Synes det er super fedt gjort :yay

Tak, søde LilleMi og Susanne :)

Det var rart for os at sige tak for hjælpen og tror som sagt også de blev glade. Det er en særlig oplevelse at dele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige en pm senere :)

LilleMi, din pm- boks er fuld :)

Så er der ryddet ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mødregruppe i dag! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sludrechatollet der holder mig med selskab! Hold op han er sjov, når først han ruller alle sine lyde og udtryk ud :D :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ENDELIG begynder at få bare en lille smule overskud til andet en bare overlevelse trods opkastninger og bækkenløsning

Har fx i dag endelig fået organiseret køkkenvarer i de for ca 4 måneder siden dyrt indkøbte bøtter og fået lavet bare en lille smule orden i vores køkkenskab :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solskin og veninde hygge på café inden længe :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weekend fra nu af og MD imorgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At grisefolden er færdig. Så mangler vi bare huset til dem, så de kan komme ud og nyde foråret/sommeren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er gået på barsel for 25 minutter siden, at jeg fik styr på alle mine løse ender på arbejde og planlægger sushi til fejring i aften :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mødregruppe i dag! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At rende på Valdemars DP idag, og at hun fortalte, at han er MEGET savnet :biglove (han er syg)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.