Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Min mor og stedfar var med igår og morfar og kone i søndags og alle var meget begejstret.

Er der ikke legerum på den nye? Er også glad for den ikke har samme afdankede 70'er stil som kanhave - selvom den vidst er blevet lavet ret lækker til Sjællands siden.

Ja det har jeg også hørt.

Narh, der et tv-område. Du kan se billede på deres facebook side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det har jeg også hørt.

Narh, der et tv-område. Du kan se billede på deres facebook side :)

Okay super tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gennem Den Blå Avis mener jeg, at min kæreste fandt hende. Hun var på besøg hos os i dag og virkede bare super sød :)

 

Fedt :) Hvad skal I give? Tror du hun kører til Brøndby også? ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny personlig rekord på 5 km løb :glad :yay :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi... At et marlon og Charlie billede dukker op i rigtig mange indlæg ... Det kan man da kun smågrine lidt over - og gøre en glad med sådan to smilende drenge!

Der er vist noget jeg ikke har fanget?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :) Hvad skal I give? Tror du hun kører til Brøndby også? ;)

Jeg tænkte, om hun mon kører til Søborg ;) :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :) Hvad skal I give? Tror du hun kører til Brøndby også? ;)

Ha ha det kan da være at hun kan tage jer og Tumlepigen i samme hug så :D

Vi skal give omkring 200-250 kr. pr. gang, hun er her. Så støvsuger hun, vasker gulv, tørrer flader, gør køkken rent, badeværelser rent, skifter sengetøj, og hvad man nu ellers kan finde på :)

Nu må vi se, om vi bliver glade for det/hende. Så kan jeg jo melde tilbage til dig ^_^

Edit: Og Fru SP :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er alle pengene værd! ;)

Hvad giver I for rengøring? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vist noget jeg ikke har fanget?? :)

Jeg er ved at tro at det kun er mig, der kan se det, siden ingen andre har kommenteret det.

Men der er så mange indlæg nu, både i går og i dag, hvor der dukker et billede op af dit profilbillede af Charlie og marlon. Det er næsten som om den bliver sat ind istedet for en bestemt smiley...

Men som sagt, så ved jeg ikke om det kun er mig, der kan se det, så det er min nye iPad der ter sig underligt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha det kan da være at hun kan tage jer og Tumlepigen i samme hug så :D

Vi skal give omkring 200-250 kr. pr. gang, hun er her. Så støvsuger hun, vasker gulv, tørrer flader, gør køkken rent, badeværelser rent, skifter sengetøj, og hvad man nu ellers kan finde på :)

Nu må vi se, om vi bliver glade for det/hende. Så kan jeg jo melde tilbage til dig ^_^

Edit: Og Fru SP :D

 

Det må du meget gerne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ude at spise med min dejlige mand, jeg har haft hjemmespa-aften, og så fik vi købt det første til bebs i dag. Det har været en GOD dag på trods af starten med massiv kvalme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha det kan da være at hun kan tage jer og Tumlepigen i samme hug så :D

Vi skal give omkring 200-250 kr. pr. gang, hun er her. Så støvsuger hun, vasker gulv, tørrer flader, gør køkken rent, badeværelser rent, skifter sengetøj, og hvad man nu ellers kan finde på :)

Nu må vi se, om vi bliver glade for det/hende. Så kan jeg jo melde tilbage til dig ^_^

Edit: Og Fru SP :D

Seriøst?!? 250,- pr gang? :O Det lyder vildt billigt for al det du nævner! Vi har lige talt om det i mødregruppe i dag og der kendte folk priser på min. 500,-.

Jeg vil også have rengøringshjælp!!!!!! - sagde hun stårnde på et meget trængende badeværelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad giver I for rengøring? :)

360 kr for 3 timer hver 14. dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dejlig morgen med Maliva :7himmel

Så dejlig, at jeg helt savner hende nu, hvor hun er afleveret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Elin og jeg bare har skraldgrinet og bare hygget under morgenmaden, for lige nu er der nok af det andet hysteriske knap så hyggelige samvær.

Men nøj hvor jeg bare bliver glad helt ind i hjertet af at se den pige kaste hovedet bagover og bare grine helt ukontrolleret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi (også) har haft en herlig morgen herhjemme :loveshower

 

2 skønne og glade drenge med masser af energi, bare SÅ klar til dagen, og så fik de begge lige rystet røv i hele stuen, til "rævesangen" (what does the fox say).... Hvor ER de bare dejlige altså!! :loveshower :yay :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi (også) har haft en herlig morgen herhjemme :loveshower

 

2 skønne og glade drenge med masser af energi, bare SÅ klar til dagen, og så fik de begge lige rystet røv i hele stuen, til "rævesangen" (what does the fox say).... Hvor ER de bare dejlige altså!! :loveshower :yay :wub

Hehe den sang elsker Elin også bare!!! Hvor er det bare dejligt når man får sådan en start på dagen... Næste gang må du lige ligge en video ind af deres rysten røv!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At solen skinner igen i dag. Det var bare så smukt at køre i skole i morges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At solen skinner igen i dag. Det var bare så smukt at køre i skole i morges :)

 

:ditto det er så dejligt solen er fremme nu :) Jeg nød også gåturen hjem fra bh endnu mere i dag. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået en god nats søvn og Freja bare var i super humør fra morgenen af :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dejlig forældrekonsultation i Ronjas bh :) Hun fik ros og de er rigtig glade for hende dernede :glad Jeg fik også lige bekræftet at hun IKKE bliver rykket til maj :glad men først når hun er omkring 4-4,5 år når det lige passer ind :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik set min skønne basse i går! :loveshower Jeg er vild med 3D-scanning, og vi får en ny på tirsdag gratis :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe den sang elsker Elin også bare!!! Hvor er det bare dejligt når man får sådan en start på dagen... Næste gang må du lige ligge en video ind af deres rysten røv!!

 

 

Jeg ville virkelig også gerne have filmet det... det er priceless :D Men musikken spillede i højttaleren i stuen gennem mobilos, så kunne ikke filme med den, og vores kamera står pakket ned, sammen med hospitalstasken :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min skønne, skønne veninde, der desværre er alvorligt syg af kræft, har fået en fantastisk nyhed! Behandlingerne virker og metastaserne i lungerne er formindsket med 40%!!!! Det er helt fantastisk! Jeg er så glad og taknemmelig - vi er lige gået fra uhelbredelig til (ja, stadig uhelbredelig) men nu i utrolig meget bedring. Det er bare en GOD dag! <3 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min skønne, skønne veninde, der desværre er alvorligt syg af kræft, har fået en fantastisk nyhed! Behandlingerne virker og metastaserne i lungerne er formindsket med 40%!!!! Det er helt fantastisk! Jeg er så glad og taknemmelig - vi er lige gået fra uhelbredelig til (ja, stadig uhelbredelig) men nu i utrolig meget bedring. Det er bare en GOD dag! <3 

:yay :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.