Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Jeg er sgu blevet kaldt til samtale på den stilling, jeg kom til at søge! :o :yay

Sejt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At Isaac og jeg skal hjem til mine forældre på weekend :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min dejlige veninde har født en fin dreng i nat - en time tog det! :O glæder mig sådan til at se ham og den seje mor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sgu blevet kaldt til samtale på den stilling, jeg kom til at søge! :o :yay

:yay :loveshower :wee Jeg håber du får det præcis som du vil have det! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :loveshower :wee Jeg håber du får det præcis som du vil have det! :kram2

Det vil simpelthen være for vildt med det job. Jeg vil kunne cykle på arbejde :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil simpelthen være for vildt med det job. Jeg vil kunne cykle på arbejde :o

krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil simpelthen være for vildt med det job. Jeg vil kunne cykle på arbejde :o

Det er så lækkert at kunne! Jeg har lige omkring 4,5 km på arbejde og jeg nyder det. Det gør så bare at tingene hænger lidt på en en gang imellem f.eks hvis der bliver ringet hjem. Så kan jeg være der på under en halv time hvor jonas nemt tager over en time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wekkend lige om lige om lidt. Det trænger jeg til trods jeg kun har været på arbejde i 4 dage. Og så har jeg kun 3 dage på arbejde i næste uge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby-shopping/osning sammen med min mand :yay hans forslag - vi skal ud og samle inspiration til hvilken barnevogn vi vil have. Og så spise frokost ude, sammen bagefter :wub

-og næsten kvalmefri morgen (hvorfor købte jeg ikke seabands før?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super godt møde i lærkes nye børnehave :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit job! Kommer til at savne alle de her mennesker :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så lækkert at kunne! Jeg har lige omkring 4,5 km på arbejde og jeg nyder det. Det gør så bare at tingene hænger lidt på en en gang imellem f.eks hvis der bliver ringet hjem. Så kan jeg være der på under en halv time hvor jonas nemt tager over en time.

Jeg har ellers altid været i indstillet på som minimum at have 30 km til arbejde. Der er så få stillinger her i byen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har købt ind, og jeg er MEGA stolt af mig selv!!! Jeg har SLET ikke købt noget sukker eller slik - som i slet ikke!!! Det mest 'forkerte' jeg har købt, er ISIS-chokolade-mousse, som kun er til smagsprøve. Tilgengæld har jeg købt rugsnacks til eftermiddagskaffen imorgen sammen med frisk frugt, jeg har købt ind til LCHF-pasta til at afprøve en LCHF-lasagne, jeg har købt masser af grøntsager til at kunne lave en masse salat til måltiderne, og jeg har købt ind til at lave en hjemmelavet tomat-dip som 'sovs' til iaften :yay

 

Og mandens kommentar da vi snakkede om at dette nok ville kunne ses på madbudgettet var "Jamen det skal vi helt klart også prioritere" :glad :glad

Hvor er det bare godt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ellers altid været i indstillet på som minimum at have 30 km til arbejde. Der er så få stillinger her i byen..

Det har jeg egentligt også men nu når chancen er der er det jo med at udnytte det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har købt ind, og jeg er MEGA stolt af mig selv!!! Jeg har SLET ikke købt noget sukker eller slik - som i slet ikke!!! Det mest 'forkerte' jeg har købt, er ISIS-chokolade-mousse, som kun er til smagsprøve. Tilgengæld har jeg købt rugsnacks til eftermiddagskaffen imorgen sammen med frisk frugt, jeg har købt ind til LCHF-pasta til at afprøve en LCHF-lasagne, jeg har købt masser af grøntsager til at kunne lave en masse salat til måltiderne, og jeg har købt ind til at lave en hjemmelavet tomat-dip som 'sovs' til iaften :yay

Og mandens kommentar da vi snakkede om at dette nok ville kunne ses på madbudgettet var "Jamen det skal vi helt klart også prioritere" :glad :glad

Hvor er det bare fedt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi endelig har fået bestilt gardin til Marius nye værelse, så den skal hentes imorgen.

At svigerforældrene vil give Marius nye skabe til Marius værelse.

Glæder mig til at vi skal indrette hans nye værelse :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En hyggelig fridag med Silke Elia hvor vi blandt andet fik købt nye støvletter til hende, som hun allerede elsker. Hun har selv pakket dem ud af æsken flere gange for at tage dem på :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi endelig har fået bestilt gardin til Marius nye værelse, så den skal hentes imorgen.

At svigerforældrene vil give Marius nye skabe til Marius værelse.

Glæder mig til at vi skal indrette hans nye værelse :glad

:yay Det er også så hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi dansede sammen alle sammen her til aften.. Elliot elskede det og det var så hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

S8dqPcU.jpg

0i5qDaZ.jpg

Hende her gør mig glad - hun lå og hyggede på sofaen til Disney sjov og virker endelig til at være ovre det hun har været inde i de sidste to måneder... Sen tigerspring eller whatever udvikling hun har haft gang i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har fået en fed idé til at bygge et garderobe-stativ og at vi bare er skide gode sammen, til det her indretning! Der er næsten ingen rum i huset, hvor der ikke er et stykke hjemmebygget og personligt interiør/møbel og dét gør mig glad! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har fået en fed idé til at bygge et garderobe-stativ og at vi bare er skide gode sammen, til det her indretning! Der er næsten ingen rum i huset, hvor der ikke er et stykke hjemmebygget og personligt interiør/møbel og dét gør mig glad! :D

Billeder! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Af idéen? ;)

Af alt fedt hjemmebygget :) Elsker at få inspiration.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I 'vis mig dit hjem'-tråden i hus,have og hjemmet er vores hjemmebyggede bogreol på et af billederne fra stuen. Den er jeg sindssygt glad for!

Så elsker jeg vores køkken, som vi selv har bygget op fra bunden, med halvmuren og de farvede fliser :)

I gangen, som stadig er under renovering, har vi fået smedet et gelænder ud af et gammelt gelænder fra en ambassade der skulle ombygges og så skal vi have lavet garderobe-stativ i armeringsnet på den ene væg. Når gangen er færdig vil jeg gerne dokumentere :P

I resten af rummene er det små detaljer som jeg ikke har billeder af :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.