Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Det gør mig glad at jeg endelig har fået lavet en graviditetstråd! Nu føles det bare endnu mere virkeligt at vi skal have en lille dejlig baby mere! :loveshower :gravid :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At der er 43 dage til vi overtager vores hus og (sandsynligvis) 58 dage til vi flytter ind :yay :glad :wee :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vægten sagde minus 10,3 kg  :blink her til morgen. Mere end forventet men jeg er glad. Det er i dag 4 mdr. siden jeg startede :)

 

SÅ sejt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min operation gik godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik købt de sidste gaver inklusiv mandens som har givet mig krise i år...beder og håber til at han bliver sååå glad :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min operation gik godt :)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kun skal på arbejde i 3 timer imorgen og så er der 16 dage til jeg skal møde igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At en bank i dag har givet tilsagn om at de vil låne os penge til vores drømmehus :glad :glad :glad :glad

Yay! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afskedsreception for min far på hans arbejde. Blev sgu både lidt stolt og lidt rørt af alle de fine ting medarbejderne og samarbejdspartnerne havde at sige om ham :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At en bank i dag har givet tilsagn om at de vil låne os penge til vores drømmehus :glad :glad :glad :glad

 

Yay!! :yay :yay Tillykke med det - hvor er det fedt!

 

Afskedsreception for min far på hans arbejde. Blev sgu både lidt stolt og lidt rørt af alle de fine ting medarbejderne og samarbejdspartnerne havde at sige om ham :biglove

 

:biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At en bank i dag har givet tilsagn om at de vil låne os penge til vores drømmehus :glad :glad :glad :glad

:yay :glad :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min operation gik godt :)

Det er dejligt at høre! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At J er på vej hjem med vores nye (brugte) bil og at jeg er åbnet 1 cm. + manglende livmoderhals.

Jeg har fået pakket lillebrors tøj ud og lagt på plads, samt vasket en masse i dag.

At Maliva og jeg fik lavet julegaverne i dag :)

Og så skal jeg ha' et kig ind i babyhulen i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Inger og jeg vågnede 05.30 - i hver vores seng - og var udhvilede. Normalt er det ikke fedt at vågne 40  min før vækkeuret, men i morges betød det bare, at vi kunne ligge og putte og grine i 20 min inden vi stod op. Fik så mange møssere og den lille tykke kind lagt ind mod min - åh hvor jeg glæder mig til juleferie, så hver morgen kan starte sådan i 1½ uge!!! 

Jeg glæder mig også til lige præcis det! :biglove

 

At vægten sagde minus 10,3 kg  :blink her til morgen. Mere end forventet men jeg er glad. Det er i dag 4 mdr. siden jeg startede :)

Sejt! :super

 

At der er 43 dage til vi overtager vores hus og (sandsynligvis) 58 dage til vi flytter ind :yay :glad :wee :glad :yay

:glad :toot :yay

 

At min operation gik godt :)

Dejligt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her:

At en bank i dag har givet tilsagn om at de vil låne os penge til vores drømmehus :glad :glad :glad :glad

:wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her:

:wee

 

Hvor er du sød Maja! Men det vil jeg også gerne tilslutte mig! Hurra og stort tillykke til Justme!!!  :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har juleferie lige om straks!! Og en laaaang en af slagsen - jeg starter først d. 6 januar igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød Maja! Men det vil jeg også gerne tilslutte mig! Hurra og stort tillykke til Justme!!!  :yiepie

Nemlig!!!:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har juleferie lige om straks!! Og en laaaang en af slagsen - jeg starter først d. 6 januar igen...

Hvor skønt. Det har du også fortjent :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt. Det har du også fortjent :kiss

 

Tak for det Louise! Det var da faktisk ret rørende sagt...  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At en lang juleferie er lige rundt om hjørnet

 

:jul6:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde :kram

Nu skal vi "bare" have boligkøbsbeviset fra banken, der skal laves ny tilstandsrapport på huset, vi skal ud og se det igen med vores fædre, og så den lille detalje med på et tidspunkt at byde på huset og forhåbentlig blive enig med sælger :p Men finansieringen var bare en stor hurdle!

Det skal nok komme :D

Vi hepper herinde fra !!! og stort tillykke med banken :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at Rasmus har ferie helt indtil d. 6/1 når han kommer hjem. Det bliver dejligt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er blevet udvalgt som potentiel knoglemarvsdonor. Dog kun i første udvælgelsesrunde indtil videre, men nu må vi se. Kunne da være ret fedt, hvis man kunne være med til at redde et liv :)

 

Gid jeg måtte! Jeg har karantæne på livstid fordi mit blod laver falske positive resultater på de ting de tester for inden det kan gives videre <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig glad at min veninde og jeg har vundet ugens "drengene mod pigerne" dyst i telenors Robbie Williams konkurrence. 1 stk signeret cd fra manden til os hver  :yay

Så håber vi bare på at vinde den store præmie også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.