Mette

Ramme baby under sex

28 indlæg i dette emne

Ej det her er måske ret underligt... Men... Tænkte på at nogle skriver at deres jm kan mærke hovedet på barnet med en finger når de er åbnet en cm eller 2. Det er der jo faktisk mange der er i nogle dage før fødslen - hvad så hvis man har sex :D rammer manden så ikke op i barnets hoved hele tiden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, det gør han ik ;)

Du må ik hænge mig op på det tekniske, men det er noget med, at de mærker nærmest et stykke længere inde, så ik "bare" en finger, men lidt ekstra..

Det hele foregår længere oppe i dig end den del hvor sex foregår.. Jeg så en hel bog fuld af billeder af en fødsel indefra agtigt, fordi jeg ikke ku gennemskue, om man evt kunne kigge lige op i mig, når jeg var 10cm åben :D haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvis hun kan nå med en finger så vil han da nemt kunne nå også? Så lang er en finger da ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ik præcis, hvad de gør dernede, men fingeren kommer meget længere ind end længden på en finger.. Hvor meget af hånden der kommer med, ved jeg nu ikke, men de er længere inde, end man lige tror..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vinklen ;) JM bøjer fingrene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vinklen ;) JM bøjer fingrene...

Smart!!

Nårh ja, så engang et program, hvor jm sagde, at manden slet ik ka bøje på den måde, så det ka ik lade sig gøre - det havde jeg da helt glemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha super. Så medmindre den er helt mærkelig kroget skal man ikke være nervøs... Men når sæden skydes afsted så splat lige mod hovedbunden haha...

Undrer mig dog over at jeg tit har hørt at mænd kan ramme bunden af livmoderen... Men den ligger måske anderledes når man er gravid så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha super. Så medmindre den er helt mærkelig kroget skal man ikke være nervøs... Men når sæden skydes afsted så splat lige mod hovedbunden haha...

Undrer mig dog over at jeg tit har hørt at mænd kan ramme bunden af livmoderen... Men den ligger måske anderledes når man er gravid så...

Haha, som du dog kan skrive det :D Men du skal hvert fald ik være nervøs...

Måske sæd er godt for hovedbunden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved vi hvorfor nogen børn fødes med arp i hovedbunden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved vi hvorfor nogen børn fødes med arp i hovedbunden :D

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved vi hvorfor nogen børn fødes med arp i hovedbunden :D

Haha!! Ja, måske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved vi hvorfor nogen børn fødes med arp i hovedbunden :D

:lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved vi hvorfor nogen børn fødes med arp i hovedbunden :D

Mette for pokker :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vandet ikke er gået = hinden er intakt, kommer sæd vist ikke i kontakt med baby :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved vi hvorfor nogen børn fødes med arp i hovedbunden :D

Argh For pokker Alma har en smule arp

Men vi havde det også godt under fravifiteteten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh For pokker Alma har en smule arp

Men vi havde det også godt under fravifiteteten ;)

Haha jamen så er det jo bevist nu. Tænkte nok der var en logisk forklaring på sådan noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil veerne begynder har man jo en livmoderhalsen på en 3-5 cm - og så en lukket livmoder - og så en fostersæk.

Derfor kan manden simpelthen ikke ramme baby med mindre man dyrker sex meget langt henne i fødslen...

Derimod kan baby godt sparke manden under sex - det har vi nemlig oplevet. Der kræver blot et roligt øjeblik og er velrettet spark nedad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil veerne begynder har man jo en livmoderhalsen på en 3-5 cm - og så en lukket livmoder - og så en fostersæk.

Derfor kan manden simpelthen ikke ramme baby med mindre man dyrker sex meget langt henne i fødslen...

Derimod kan baby godt sparke manden under sex - det har vi nemlig oplevet. Der kræver blot et roligt øjeblik og er velrettet spark nedad...

Nej langt de fleste er jo lukket godt til, men har hørt om mange som flere dage før fødslen egentlig starter har fået at vide de er lidt åbne fordi bla plukveer har modnet :)

Haha sjovt med spark :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for flere gode grin, Mette :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, denne traad :lolhit

@MLM: Alma - soedt navn :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, denne traad :lolhit

@MLM: Alma - soedt navn :biglove

Takker <3 hendes fulde navn er Alma Marie <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan, jeg havde Alma i bad her til aften og ville lige synge og massagere hende ind i olie også i hårbunden.

Jeg flækkede bare sammen af grin og kunne ikke stoppe da jeg skulle fortælle hvorfor til manden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan, jeg havde Alma i bad her til aften og ville lige synge og massagere hende ind i olie også i hårbunden.

Jeg flækkede bare sammen af grin og kunne ikke stoppe da jeg skulle fortælle hvorfor til manden :)

:D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan, jeg havde Alma i bad her til aften og ville lige synge og massagere hende ind i olie også i hårbunden.

Jeg flækkede bare sammen af grin og kunne ikke stoppe da jeg skulle fortælle hvorfor til manden :)

Haha fantastisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER