Guest M's mor

Sandaler

19 indlæg i dette emne

Jeg synes madisons prewalkers er begyndt at være varme for hende at have på, så er begyndt at tænke sandaler.

Men da vi var i en sko butik sagde de at hun ikke måtte få sandaler før hun går.

Hm hvad gør man så lige. Kan man ikke finde sandaler der er lige så bløde som prewalkers? For bliver da en lang sommer ellers. Hun rejser sig g går ved at holde ved os eller ved bord/sofa/stol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med ballerinaer ? Zoey har både nogle fra en fant og fuzzies. Hvis du googler Fuzzies Zoe så kommer dem hun har. Dem bruger hun også udenfor når det er varmt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bla dem her hun bruger :)

4tGzNxm.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor må de ikke have sandaler før de går??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har dem her fr bundgaard:

163081-b.jpg

De er lige så bløde som prewalkers, lufter godt, og så er de lukkede for snuden, så hun ikke skraber tæerne, hvis hun kravler over fx fliser. De er virkeligt gode!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bla dem her hun bruger :)

4tGzNxm.jpg

Hvor er de fine, men kan fødderne godt få luft?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor må de ikke have sandaler før de går??

Det aner jeg ikke. Det var bare hendes svar til mig. Og mindes ellers da jeg var i sko butik at vi solgte til helt små også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har dem her fr bundgaard:

163081-b.jpg

De er lige så bløde som prewalkers, lufter godt, og så er de lukkede for snuden, så hun ikke skraber tæerne, hvis hun kravler over fx fliser. De er virkeligt gode!

Hvor er de fine :)

Er de købt i en butik? Har nemlig slet ikke set den model

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine :)

Er de købt i en butik? Har nemlig slet ikke set den model

de er købt i babysam, men kan også købes på nettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de er købt i babysam, men kan også købes på nettet :)

Super så må jeg lige derud. Mindes nemlig ikke at vores sko butik har den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysam var også det sidste ud af 5 steder jeg var :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysam var også det sidste ud af 5 steder jeg var :rolleyes

Så må jeg lokke manden med derud hvis jeg kan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt sandaler til H. i dag, og han går ikke. Eller sandaler og sandaler, de er ikke helt åbne, men mere end alm. sko.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine :)

Er de købt i en butik? Har nemlig slet ikke set den model

De sko har en god snude, som ikke sådan bliver slidt. Vi købte Angulus, hvor der ikke var gummi i snuden, og der blev slidt hul inden for 14 dage. Det er helt vildt, hvor meget det slider, når de kravler udenfor. Så jeg tror også de der vil være et godt køb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sko har en god snude, som ikke sådan bliver slidt. Vi købte Angulus, hvor der ikke var gummi i snuden, og der blev slidt hul inden for 14 dage. Det er helt vildt, hvor meget det slider, når de kravler udenfor. Så jeg tror også de der vil være et godt køb.

Det var lige nemlig et af mine kriterier. En af ekspedienterne i en skobutik prøvede at prakke mig et par stive sandaler til 600 kr på, og de ville ikke holde længere end en uge. :rolleyes Nej tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale dig at kigge på ByKier både sko og sandaler. De er SÅ lækre og vi har lige fået Elias' sandaler hjem med lækker blød sål og masser af luft. De kan købes på nettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu hælder vi til Bundgaard men kan være vi lige skal ud og se hvad der er. Tænker også der skal være gummi på snuden. Kan se hvor meget hendes andre sko er slidt og de har kun været brugt inden for. Så de skal kunne holde til noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det aner jeg ikke. Det var bare hendes svar til mig. Og mindes ellers da jeg var i sko butik at vi solgte til helt små også

JA fordi jeg har da fået et par sandaler af svigermor, i str 18 el 19. Men må lige stille et dumt spørgsmål mere :D

Leah har ikke nogen sko el lign på. Jeg har flere af de der fløjelsfutter fra Melton men hun har altid fået møflet dem af, så jeg har aldrig rigtig brugt dem. Vi fik også de lækreste lammeskinds fultter i lyserøde i str 16, men 5 min så var de ikke på foden.

Men jeg synes måske også det er lidt nøtteløst at hun har sko/futter på når hun ikke går. Jeg kan ikke rigtig se pointen i det.

Så mit spørgsmål til jer hvis guld klumper har sko-prewalkers-futter på - Hvorfor og hvilke tanker ligger der bag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA fordi jeg har da fået et par sandaler af svigermor, i str 18 el 19. Men må lige stille et dumt spørgsmål mere :D

Leah har ikke nogen sko el lign på. Jeg har flere af de der fløjelsfutter fra Melton men hun har altid fået møflet dem af, så jeg har aldrig rigtig brugt dem. Vi fik også de lækreste lammeskinds fultter i lyserøde i str 16, men 5 min så var de ikke på foden.

Men jeg synes måske også det er lidt nøtteløst at hun har sko/futter på når hun ikke går. Jeg kan ikke rigtig se pointen i det.

Så mit spørgsmål til jer hvis guld klumper har sko-prewalkers-futter på - Hvorfor og hvilke tanker ligger der bag?

Karla går ikke endnu, men i hun er meget uden for, og kravler i sand og på græs. Vi har også futter fra melton, men de vil ikke fungere uden for. Overtræksfutterne er fine, når hun sidder stille, men det gør hun ikke ret længe af gangen, og så ville de falde af hele tiden.

Hun står også rigtig meget, og der hjælper de rigtig godt, da de sidder fast på foden, og ikke som meltonfutterne, hvor hendes fødder kan glide rundt inden i. Hun står meget bedre, når hun har sandalerne på, end hvis ikke de er på, fordi der også er noget støtte omkring anklerne, og så er de meget skridsikre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER