MissingLink

Uden støttehjul

8 indlæg i dette emne

Isabella har arvet en lille "12 tommer cykel med støttehjul på. Hun har bare altid haft utrolig svært ved at få drejet pedalerne rundt. I går besluttede jeg mig for, at forsøge at pille støttehjulene af, og meningen var så, at jeg ville sætte en pind i, så jeg kunne støtte hende. Men hun skulle da lige prøve den uden støttehjul. Og tror i ikke ungen så bare cykler derudaf i første hug? :loveshower Selvfølgelig en smule usikkert, men balancen var der helt klart. Føler mig ret sikker på, at hendes Puky løbecykel har en stor del af skylden for hendes udmærkede balance, og en stor del af grunden til den hurtige læring på almindelig cykel ;)

Er bare så stolt af hende. Det er så dejligt når noget er en succes i vores hverdag :7himmel

Tror der er en der ønsker sig en "16 tommer cykel i fødselsdagsgave om en måned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Isabella har arvet en lille "12 tommer cykel med støttehjul på. Hun har bare altid haft utrolig svært ved at få drejet pedalerne rundt. I går besluttede jeg mig for, at forsøge at pille støttehjulene af, og meningen var så, at jeg ville sætte en pind i, så jeg kunne støtte hende. Men hun skulle da lige prøve den uden støttehjul. Og tror i ikke ungen så bare cykler derudaf i første hug? :loveshower Selvfølgelig en smule usikkert, men balancen var der helt klart. Føler mig ret sikker på, at hendes Puky løbecykel har en stor del af skylden for hendes udmærkede balance, og en stor del af grunden til den hurtige læring på almindelig cykel ;)

Er bare så stolt af hende. Det er så dejligt når noget er en succes i vores hverdag :7himmel

Tror der er en der ønsker sig en "16 tommer cykel i fødselsdagsgave om en måned :D

Imponerende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun bare dygtig :yay Kan godt forsyt du er stolt :wub

Har også kun hørt gode ting om løbecykler og balance.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun dygtig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have :) Pigen ønsker sig kun en LILLA cykel. Alt andet jeg viser hende, dur bare ikke :D har fundet 2 modeller i lilla i den størrelse. Hmm tænke tænke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dygtig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun god!

Og ja, jeg har også kun hørt godt om løbecykler og balance.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August har også haft en løbecykel.

Vi havde de samme intentioner som dig.

Knægten kiggede på mig og sagde jeg kan godt uden og vupti så har han cyklet siden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER