Mette

Udstyr med på fødemodtagelsen

14 indlæg i dette emne

Til en infosnak på Hvidovre fik vi at vide at vi pga tyveri skal tage alt udstyr med op fra bilen når vi ankommer.... Men det er jo taske til far, til mor, til baby, ammepude, autostol og evt. dyne! Tog I alle bare det med op? Tænker lidt stakkels mand der blir pakæsel haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde kun vores tasker med ind. Men de blev så låst inde i skabe på stuen fordi de oplevede tyveri fra barselsstuerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frank tog kun den store taske med alt til mig, ham og J med. Dyne og ammepude, lift hentede han senere i bilen. Autostolen lod vi blive i. Havde ikke hørt om det med tyveri. Tog dog selv mit ur af inden vi tog afsted da jeg var bange for på en måde at miste det undervejs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik at vide at de havde mange tyverier i parkeringskælderen, især af autostole. Synes bare det virker lidt vildt at tage alt med op. Især hvis man nu sendes hjem igen haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men ja dyne og ammepude gider ingen vel stjæle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VI havde kun tasker med op.. Autostol havde vi lagt i bagagerummet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde kun den store taske med og lod autostolen blive i bilen. Havde godt hørt om tyveri af autostole., men vi oplevede ikke noget og bilen stod trods alt på P-pladsen fra natten til fredag til søndag middag. Kan være at man ikk har kunnet se stolen pga vores vinduer bagi er med solskærmet ruder.

Det var dog godt nok Horsens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også hørt det med tyveri af især autostole fra parkeringskælderen, derfor skulle min mand ned til bilen og hente autostolen ca. kl. 0:30 om natten da vi blev overflyttet til patienthotellet (fødte vores søn kl. 19:35). Selvom jeg havde min nyfødt dreng i armene, kunne jeg ikke lade være med at tænke over det med tyverierne, og så den skulle bare hentes op til værelset:-)

Da vi ankom på hospitalet kl. 17:15 havde vi ikke overskud til at tænke på autostolen, da jeg havde begyndende presseveer, så der tog vi kun vores 2 tasker med op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tog alt undtagen autostol med op. Den lå i bagagerummet, så den ik ku ses udefra.

Tror "kun" vi havde to tasker med. Min mand og jeg havde en fælles og så en til Anabella. Vi havde ik dyne eller ammepude med..

Først gik vi op uden tingene og da min mand alligevel sku ned igen og flytte bilen hen til gratis parkering, tog han tingene med op..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde kun taskerne med op. Da vi i forvejen vidste at vi skulle blive på barselgangen et par dage. Så autostol hentede manden hjemme hos os selv om morgenen den dag vi skulle hjem, da han alligevel skulle hjem hver dag for at fodre alle vores dyr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde pusletasken med de ting, vi skulle bruge under fødslen med. Alt andet lå i bilen. Planen var, at vi skulle have så meget som muligt med, men vi havde tankerne et andet sted ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi aldrig oplevet som et problem. far har bare hentet det der skulle hentes når det var tid.Men det er så også i Horsens, det er måske ikke så moderne at stjæle autostole der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også kun tasker med op. Resten lå i bagagerummet, som man ikke kan se ind i, så det følte vi os ret trygge ved.

Jeg tror, at sålænge det ikke er synligt i bilen, så er man på den sikre side. Ellers skulle de jo brække alle biler op i jagten på autostole ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kan godt være man bare skal lade autostolen ligge i bagagerummet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER