Guest

tapet eller male?

21 indlæg i dette emne

Jeg har en ide om at vores endevæg i soveværelset skal have enten tapet eller males.

der er tale om denne væg (den lilla/lyserøde) og se bort fra hovedgæret ved sengen, det er bare et forsøg :)

sovev%C3%A6relse.jpg

Jeg kunne godt tænke mig stribet enten tapet i blå/grønne farver,. Men de tapeter jeg kan finde er enten dyre eller ikke lige det jeg ønsker.

Kan man male det stribet, eller har i nogle links til gode tapet sider, hvor det ikke koster en bondegård?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er svært at male det stribet selv, hvis man gerne vil have skarpe linier + maling er også ret dyrt, så jeg ville gå efter tapet-løsningen :)

Og så ville det da være lidt fedt, hvis du beklæder en træplade med samme tapet bare vandret (eller et med samme farver, bare i andet mønster) og hænger op som endegavl!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil helt klart også anbefale tapet, hvis du vil have striber... det er både svært og tidskrævende at male striber ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er svært at male det stribet selv, hvis man gerne vil have skarpe linier + maling er også ret dyrt, så jeg ville gå efter tapet-løsningen :)

Og så ville det da være lidt fedt, hvis du beklæder en træplade med samme tapet bare vandret (eller et med samme farver, bare i andet mønster) og hænger op som endegavl!

Det nederst tænkte jeg på men bare at beklæde trækpladen med tapet og ikke væggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa- jeg har lavet en del indretning efterhånden og har før selv været glad for fluggers webshop. Her kan du bestille billige tapetprøver.

Eksempelvis denne ville bære flot til jers soveværelse synes jeg

http://flugger.dk/Maling/Tapet/Personal_Stripes/Personal_Stripes_372005(372005).aspx

Du vil - afhængig af væghøjden- formentlig have nok i 1, max to ruller. Du kan evt beklæde sengegærdet i samme tapet så det matcher http://flugger.dk/Maling/Tapet/Personal_Stripes/Personal_Stripes_372005(372005).aspx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Hvis linket ikke virker så gå ind i deres webshop og find personal stribes 373004 eller 372005.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte tapet til en reol på eBay (faktisk stribet), til 160 INKL fragt, kontra gennemsnitligt 400kr herhjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte tapet til en reol på eBay (faktisk stribet), til 160 INKL fragt, kontra gennemsnitligt 400kr herhjemme ;)

hvad søgte du på??? for kan næsten kun finde stickers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad søgte du på??? for kan næsten kun finde stickers

Wallpaper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad søgte du på??? for kan næsten kun finde stickers

Jeg søgte endda wallpaper stripes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåh manden var ikke enig i, at jeg skulle have tapet op på væggen. Han synes ikke det vil du, når vi har glasvæv på væggene i soveværelset i forvejen. Og så har han for første gang længe fået sin vilje.

Hvad han så bare ikke ved, er at jeg har malet væggen idag :)

IMAG0147.jpg

Væggen før, billedet viser ikke helt den der tøselilla, som jeg var træt af at se på.

og nu:

IMAG0197.jpg

Jeg ved godt striberne ikke er helt lige, og der ikke er samme afstand mellem striberne, men jeg kan godt lide, at man kan se, at jeg selv har været i gang. Jeg overvejer lidt, om der skal males sorte tynde striber på de hvide striber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det blevet fint! Hvad sagde han til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det blevet fint! Hvad sagde han til det?

han rystet på hovedet, og sukkede dybt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Positivt eller negativt :)

Jeg syntes det er fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser sgu da godt ud! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Positivt eller negativt :)

Jeg syntes det er fint

spørger du til måden han reagerede på??

i såfald var det mere sådan overbærende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) måske min kone er tosset med at dekorere vores hjem for tiden agtig suk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) måske min kone er tosset med at dekorere vores hjem for tiden agtig suk :)

ja eller, hmm nu har hun igen fundet på et eller andet åndssvagt :) - det er jo ikke første gang, hvor han er kommet hjem og jeg har været i gang, bare husk tilbage til for 14 dage 3 uger siden, hvor jeg havde fjernet to træer i haven :) og uden lige at høre, hvad han synes om min ide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så er det jo med et kærlig suk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så er det jo med et kærlig suk ;)

ja :) men nu har han jo kendt mig i 10 år, og det er jo ikke første gang, jeg har lavet sådan noget. Jeg flytter også om mindst en gang om året :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER