Barbamama

Hvad skal de kongelige tvillinger hedde?

66 indlæg i dette emne

Jeg glææææææææder mig til at se de royale tvillinger! Og kan altså ikke lade være med at spekulere i navne. :-D

Til pigen tænker jeg at følgende navne kunne komme i spil:

Victoria - efter den svenske kronprinsesse som Frederik jo har et tæt forhold til.

Matilda - har hørt at det ville glæde mange i Australien.

Susan - Efter Marys stedmor (ved dog ikke hvor tætte de egentlig er?)

Elisabeth - Marys stedmors mellemnavn + det lyder noget mere royalt end Susan

Til drengen er jeg helt på bar bund... Måske nogle gamle navne som Gorm eller Knud?

Og så har jeg hørt de lidt sjovere bud:

Kaj og Andrea

Eivind og Elvira - fordi de er født på Elvis' fødselsdag

Dan og Mark - hvis det altså havde været to drenge

Brandon og Brenda

Roy og Allie

:lolhit

Hvad tror/synes I? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg glææææææææder mig til at se de royale tvillinger! Og kan altså ikke lade være med at spekulere i navne. :-D

Til pigen tænker jeg at følgende navne kunne komme i spil:

Victoria - efter den svenske kronprinsesse som Frederik jo har et tæt forhold til.

Matilda - har hørt at det ville glæde mange i Australien.

Susan - Efter Marys stedmor (ved dog ikke hvor tætte de egentlig er?)

Elisabeth - Marys stedmors mellemnavn + det lyder noget mere royalt end Susan

Til drengen er jeg helt på bar bund... Måske nogle gamle navne som Gorm eller Knud?

Og så har jeg hørt de lidt sjovere bud:

Kaj og Andrea

Eivind og Elvira - fordi de er født på Elvis' fødselsdag

Dan og Mark - hvis det altså havde været to drenge

Brandon og Brenda

Roy og Allie

:lolhit

Hvad tror/synes I? :)

Jeg tror ikke at hun kommer til at hedde Elisabeth... Selvom Mary jo hed det til mellemnavn inden hun blev gift... Så vidt jeg husker så er Isabella den spanske udgave af Elisabeth (jeg mener at der blev talt om det ved Isabellas dåb) Victoria synes jeg kunne være et godt prinsessenavn :)

Jeg kunne godt tænke mig at de kaldte drengen Valdemar, men tør faktisk slet ikke at gætte for tror godt, at de kunne gå hen og overraske - der er jo ingen af dem der står lige til at skulle arve tronen - ligesom med Isabella....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror du har ret med pigenavnene

men med drengenavnene tror jeg de går ud over det sædvanlige... hmmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morten og Peter?? LOOOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke at hun kommer til at hedde Elisabeth... Selvom Mary jo hed det til mellemnavn inden hun blev gift... Så vidt jeg husker så er Isabella den spanske udgave af Eliabeth (jeg mener at der blev talt om det ved Isabellas dåb) Victoria synes jeg kunne være et godt prinsessenavn :)

Jeg kunne godt tænke mig at de kaldte drengen Valdemar, men tør faktisk slet ikke at gætte for tror godt, at de kunne gå hen og overraske - der er jo ingen af dem der står lige til at skulle arve tronen - ligesom med Isabella....

Arh ja, kan godt se det med Elisabeth så... Men Victoria kunne de godt bruge, synes jeg!

Jeg tvivler tilgengæld på Valdemar for det hedder Christian jo også. (Såvidt jeg husker i hvert fald)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde de været drenge, så havde jeg gættet på karien og abel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morten og Peter?? LOOOL

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morten og Peter?? LOOOL

:lol :lol :lol det er sjovt, at når de to navne bliver sat sammen, så er det synonymt med de to vidunder, "er jeg helt gak gak mor" hovedpersoner... Synes de er helt vidunderlige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kunne drengen hedde Joachim som 2., 3. eller 4. navn? Nicolai hedder jo også Frederik (mener jeg da?) og der har jo været meget hurlumhej om hvorvidt Joachim og Frederik er uvenner... Det ville da være en måde at mane sådan nogle rygter til jorden på. Omvendt, så kan det jo være, at der er hold i dem... Og det ville heller ikke ligne Frederik at synes, at han skulle "bevise" at han altså har et godt forhold til Joachim....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morten og Peter?? LOOOL

Og det var så ikke det jeg skrev oprindeligt... MARTIN!!!

Jeg skrev Bue og Pil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh ja, kan godt se det med Elisabeth så... Men Victoria kunne de godt bruge, synes jeg!

Jeg tvivler tilgengæld på Valdemar for det hedder Christian jo også. (Såvidt jeg husker i hvert fald)

Det er rigtigt... Men det er absolut ingen hindring....

Prins Joachims og Maries dreng hedder jo Henrik til fornavn på trods af at hans storebror hedder Felix Henrik Valdemar Christian og fætteren hedder Christian Valdemar Henri John og Onklen hedder det sørme også Frederik André Henrik Christian....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtigt... Men det er absolut ingen hindring....

Prins Joachims og Maries dreng hedder jo Henrik til fornavn på trods af at hans storebror hedder Felix Henrik Valdemar Christian og fætteren hedder Christian Valdemar Henri John og Onklen hedder det sørme også Frederik André Henrik Christian....

Ja okay, vidste ikke at de genbrugte så meget. Jeg håber altså lidt, at de ryster posen lidt denne gang :-p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay, vidste ikke at de genbrugte så meget. Jeg håber altså lidt, at de ryster posen lidt denne gang :-p

hvis ikke de må genbruge, så er de skisme da lidt på den, når de alle har så mange navne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker drengen kommer til at hedde Valdemar eller Wiliam.. Tror det lige som Christian og Isabella er nogle navne som på flere sporg virker "kongelige"....

Tror Victoria er et godt bud til pigen :)

William og Victoria ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis ikke de må genbruge, så er de skisme da lidt på den, når de alle har så mange navne

Jamen det er rigtigt, jeg troede bare godt at de kunne være bare LIDT kreative... Hatten af for dem, hvis de kalder drengen for Bo. Eller Arne. :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker drengen kommer til at hedde Valdemar eller Wiliam.. Tror det lige som Christian og Isabella er nogle navne som på flere sporg virker "kongelige"....

Tror Victoria er et godt bud til pigen :)

William og Victoria ;)

William og Victoria er faktisk et RIGTIG godt bud synes jeg. Det lyder også tvillingeagtigt uden at det bliver for meget.

Kunne Villads mon være i spil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er rigtigt, jeg troede bare godt at de kunne være bare LIDT kreative... Hatten af for dem, hvis de kalder drengen for Bo. Eller Arne. :respekt

ha ha ha ha ha ha eller IB, jeg stemmer klart på IB og EA :D :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk også det er gået lidt ned af bakke siden Nicolaj og Felix.. Det var nogle flotte prinsenavne.. Også er det blevet lidt kedeligt - Isabella var lidt op af, men så... HENRIK... Ej, nu må de finde noget sjovt, flot og spændende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk også det er gået lidt ned af bakke siden Nicolaj og Felix.. Det var nogle flotte prinsenavne.. Også er det blevet lidt kedeligt - Isabella var lidt op af, men så... HENRIK... Ej, nu må de finde noget sjovt, flot og spændende :D

ej jeg synes jo Henrik er et helt fantastisk navn, men jeg er også lidt farvet, for det hedder min mand jo :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

drømte i nat at den lille prinsesse's fornavn ville bliver Charlotte og prinsen 2 mellemnavne Michael og Philip.

Men jeg har ingen ideer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg synes jo Henrik er et helt fantastisk navn, men jeg er også lidt farvet, for det hedder min mand jo :loveshower :loveshower

Synes Prins Henrik er meget sjov.. Men vi behøver ikke to... Man kan få for meget af det gode...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk også det er gået lidt ned af bakke siden Nicolaj og Felix.. Det var nogle flotte prinsenavne.. Også er det blevet lidt kedeligt - Isabella var lidt op af, men så... HENRIK... Ej, nu må de finde noget sjovt, flot og spændende :D

Henrik kunne jeg heller ikke forholde mig til. Men havde faktisk også lidt svært ved Felix. For mig er det bare navnet på den der sorte tegnefilmskat. Og så synes jeg at Felix er for specielt i forhold til Nicolai og Henrik... Men det er jo smag og behag. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Henrik kunne jeg heller ikke forholde mig til. Men havde faktisk også lidt svært ved Felix. For mig er det bare navnet på den der sorte tegnefilmskat. Og så synes jeg at Felix er for specielt i forhold til Nicolai og Henrik... Men det er jo smag og behag. :)

Det synes jeg faktisk også du har ret i... Men Nicolai og Felix passer da lidt sammen... Men smid henrik ind også passer det slet ikke sammen... Men jeg ser det virkelig også bare som en "mini prins-henrik"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg synes det er svært at give et kvalificeret bud, da jeg godt kune forestille mig, at de overrasker med fornavnet... Tror godt at Frederik kan komme til at indgå som 2. 3. eller 4. navn til prinsen... Og det kan Elisabeth måske også for prinsessens vedkommende, men det er jo ikke nogle navne vi kan huske alligevel :) og det bliver jo ikke det de vil blive kaldt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg stemmer stadig på, at det skal hedde IB og EA :lol

eller måske Adam og Eva

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER