Anna1980

fars dag

33 indlæg i dette emne

Jeg endte med den trådløse oplader til hans mobil, som han har ønsket sig + vi skal have et mindre kødorgie: brunch med masser af pølser og bacon og så bøffer til aftensmad ;)

Generelt synes jeg egentlig at kød til mænd er en fin "parallel" til blomster til kvinder og herhjemme har vi joket meget med, at Brian ville blive rigtig stolt hvis sønnike om nogle år kom med nogle gode pølser som gave :lolhit

Her hjemme har vi begrebet "mande-blomst", som fx er en kurv med special øl, flæskesvær og bilblad :P men det får han så tit! Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med en god flaske whisky :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg tror måske det ender med et par converse all stars af de lave.. Jeg ved han mangler et par!

Jeg er bare helt lost ellers! Har undersøgt muligheden for en endagsbillet til Roskilde, for A har bare været helt kulleret siden Metallica kom på programmet. Billetten har jeg fint penge til. Men jeg kan lige se for mig at vores sommer-hygge-penge så skal bruges på transport til og fra Roskilde samt fadøl og snasket mad, og det føler jeg altså ikke lige for! Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg tror måske det ender med et par converse all stars af de lave.. Jeg ved han mangler et par!

Jeg er bare helt lost ellers! Har undersøgt muligheden for en endagsbillet til Roskilde, for A har bare været helt kulleret siden Metallica kom på programmet. Billetten har jeg fint penge til. Men jeg kan lige se for mig at vores sommer-hygge-penge så skal bruges på transport til og fra Roskilde samt fadøl og snasket mad, og det føler jeg altså ikke lige for! Hehe

Åh det ville jeg også gerne. Blev kærester med min mand på Roskilde festivalen for 10 år siden og vi kyssede sådan rigtig til metallica koncerten om aftenen da de spillede der... Meeen vi har nok en lille pige på et par uger der så det er vist lidt urealistisk at tage til metallicakoncert der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anders får håndaftryk af Mie, de blev dog ikke super gode, så han får selv lov til at hjælpe med at holde den nu smølfe lignende blå baby og lave nogle nye. De skal bruges til en tatovering så de skal være rigtig gode.

Derudover får han en musemåtte og et krus med billede af ham og Mie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christian får en flaske god special whiskey, hvor jeg har fået skrevet "far" på. Så får han de klassiske grillhandske og forklæde sæt også :D Og så har jeg købt en "I love dad" trøje, som Camille får på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kåre får er gavekort til nye bukser... ja det lyder nok lidt kedeligt.. men han mangler nye bukser, og han er lidt kræsen... :) og så er jeg nok en lille smulge hævntørstig.... jeg fik i fødselsdagsgave en pavilion, til terrassen, og i morsdags gave, fik jeg en ny lampe til stuen... begge ting som vi manglede på en måde.. men ,hvorfor skal jeg have alle de praktiske/manger ting i gave?? Så nu får han igen af samme skuffe næsten!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

L får en pose summerbird mandler med kaffeovertræk - så er han nemlig sikker på, at de kun er til ham - og så bager elina og jeg pandekager til morgenmad. Jeg håber også, at jeg kan få overtalt tøsen til at lave en din tegning. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER