Unknown

slettes

17 indlæg i dette emne

Slettes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor ikke bare lave en klassisk lagkage? Måske med jordbær på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor ikke bare lave en klassisk lagkage? Måske med jordbær på?

Nu er jeg ikke den store kagebager - når jeg tænker almindelig lagkage tænker jeg en slags vaniliecreme i som er fyldt med sukker. Og hvid flødeskum som vil se lidt kedelig ud på billeder :-S

Kan man mon farve flødeskum ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sagtens du kan komme frugtfarve eller pastafarve i flødeskummet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan du sagtens. Jeg har nogen gange blandet bær i, fx hindbær så blir den lyserød. Husk dog at hælde væden fra inden så den ikke bliver for flydende. Mos bærene med en gaffel og vend i flødeskummet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klasker en flødeskum sammen hvis jeg laver det aftenen før ? Eller plejer flødeskum at holde sin form ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg bruger det som fyld kan jeg sagtens lave det dagen før men har aldrig brugt det udenpå så ved ikke hvor pænt det er... Men eftersom det kun tager 10 minutter at lave ville jeg nok lave det på selve dagen... Ellers må du jo lige lave en test i weekenden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener du med at kagen skal smashes? Er det Zoey der skal have lov at smashe den? Så ville jeg ikke vælge at blande bær i da det ikke er til at få af tøjet igen. Men måske jeg har misforstået konceptet? :blink

Men det lyder dejligt med billeder - uanset hvad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener du med at kagen skal smashes? Er det Zoey der skal have lov at smashe den? Så ville jeg ikke vælge at blande bær i da det ikke er til at få af tøjet igen. Men måske jeg har misforstået konceptet? :blink

Men det lyder dejligt med billeder - uanset hvad :loveshower

Prøv at Google smash the cake og se billeder, det ser neget sjovt ud. Men ja ikke så godt hvis tøjet ødelægges selvfølgelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan også lave en creamcheese frosting, den er jo meget stivere end flødeskum, og kan sagtens laves dagen før. det er bare creamcheese og lidt smør, og så den farve du vælger. Normalt skal der selvf. sukker i, men det kan du jo undlade. jeg bruger tit denne her opskrift : http://copenhagencakes.com/2013/02/18/en-enkel-og-rustik-bryllupskage-lagkage-med-chokoladeganache-og-hindbaermousse/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok - jamen det kan jo godt gå hen og blive noget værre griseri kan jeg se :)

Hm måske man skulle lave en voksen udgave :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg bruger det som fyld kan jeg sagtens lave det dagen før men har aldrig brugt det udenpå så ved ikke hvor pænt det er... Men eftersom det kun tager 10 minutter at lave ville jeg nok lave det på selve dagen... Ellers må du jo lige lave en test i weekenden :D

True - må lige lege med flødeskum i weekenden :)

Hvad mener du med at kagen skal smashes? Er det Zoey der skal have lov at smashe den? Så ville jeg ikke vælge at blande bær i da det ikke er til at få af tøjet igen. Men måske jeg har misforstået konceptet? :blink

Men det lyder dejligt med billeder - uanset hvad :loveshower

Hehe ja det er Zoey der skal have sin egen kage. Er spændt på om hun går amok i den eller ikke vil røre den :-P men god ide med voksen smash the cake. Det må da være det nye trash the dress hahah

du kan også lave en creamcheese frosting, den er jo meget stivere end flødeskum, og kan sagtens laves dagen før. det er bare creamcheese og lidt smør, og så den farve du vælger. Normalt skal der selvf. sukker i, men det kan du jo undlade. jeg bruger tit denne her opskrift : http://copenhagencakes.com/2013/02/18/en-enkel-og-rustik-bryllupskage-lagkage-med-chokoladeganache-og-hindbaermousse/

Uh ja det må jeg da lige kigge på - tak for link :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gode nogle billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh hvor er de SJOVE!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor blev de gode!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så cool. Er ved at arrangere det samme med vores bryllupsfotograf, der syntes, det var super ide også. Ej, glæder mig :yay :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER