Robinson

Er det mon en skyggestreg?? eller er der håb...

31 indlæg i dette emne

Hej i skønne piger :) Det er noget tid siden jeg sidst har været aktiv grundet nogle lidt dumme behandlingsresultater... Men altså... vi er i gang med vores 4. behandling/3. æg oplægning... Og dermed også den sidste i den pakke vi har købt! Jeg har denne gang ikke fået ægløsningshormon og har derfor "fået lov" at teste så meget jeg har lyst til :) = jeg er blevet testoman.. hehe... vi fik lagt et smuuuukt æg der havde udviklet sig til blastocyst op for en uge siden :) og jeg har officielt testdag på lørdag (evt. mandag hvis den var negativ lørdag).... Men jeg kunne selvfølgelig ikke vente.... Havde en valmed til at ligge i skuffen og tog den for 2 dage siden... den blev positiv men ikke inden for tid, så den kylede jeg ud :) I går kunne jeg så ikke styre min nysgerrighed og valgte at teste kl 8 om aftenen?!.. Hvis man havde ja! hatten på kunne man måske ane en streg så tog en igen til morgen som så, så sådan ud inden for tid ;) ...... Ved godt at jeg jo bare kan vente lidt og så teste på lørdag! Men jeg kan slet ikke finde ro og har brug for et håb til at holde fast i.... Denne test tog jeg imorges, hvor der kom en svag streg (måske jeg er den eneste der kan se den) inden for 3 min. ... er der mon håb?? hvad er jeres vurdering? ;)

post-5687-0-31316100-1369236150_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at den er ret så tydelig :-) Kan da se den uden at skulle have telefonen helt op tæt på...

Hvor er det spændende :-)

Jeg hepper på en endnu tydeligere streg på lørdag! :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at den er ret så tydelig :-) Kan da se den uden at skulle have telefonen helt op tæt på...

Hvor er det spændende :-)

Jeg hepper på en endnu tydeligere streg på lørdag! :-) :-)

Dejligt vide at jeg ikke har stirret mig helt blind på den her midt i min ønsketænkning ;) håber også den er mere positiv lørdag! Men lur mig om ikke jeg tester igen i morgen bare lige for at se ;) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se en streg, men jeg stoler simpelthen ikke på Valmed mere efter hvad jeg selv har oplevet. Krydser fingre for at du snart har en tydelig test og en lille spire i maven :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se en streg, men jeg stoler simpelthen ikke på Valmed mere efter hvad jeg selv har oplevet. Krydser fingre for at du snart har en tydelig test og en lille spire i maven :goodluck

Jeg stoler heller ikke helt på valmed :) Dette er dog ikke en valmed med en rfsu test fra Fakta :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se en streg, men jeg stoler simpelthen ikke på Valmed mere efter hvad jeg selv har oplevet. Krydser fingre for at du snart har en tydelig test og en lille spire i maven :goodluck

Jeg er nysgerrig... Hvad er valmed?? Det har jeg aldrig hørt om.. Er det mærket på testen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan altså godt se den... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stoler heller ikke helt på valmed :) Dette er dog ikke en valmed med en rfsu test fra Fakta :)

Fair nok - syns du skrev Valmed og den ligner jo lidt. Jeg kender ikke det mærke, jeg brugte strimler fra billigeteste og en test fra Lidl, de har aldrig snydt mig.

Hvor ville det bare være fedt for jer hvis den var der efter sådan et langt besværligt forløb :goodluck

Jeg er nysgerrig... Hvad er valmed?? Det har jeg aldrig hørt om.. Er det mærket på testen?

Valmed er mærket af en test som sælges af Føtex og Bilka

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt ane en streg!! :loveshower Håber du får en endnu tydeligere test på lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan altså også se den - det er i hvert fald ikke kun dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fair nok - syns du skrev Valmed og den ligner jo lidt. Jeg kender ikke det mærke, jeg brugte strimler fra billigeteste og en test fra Lidl, de har aldrig snydt mig. Hvor ville det bare være fedt for jer hvis den var der efter sådan et langt besværligt forløb :goodluck Valmed er mærket af en test som sælges af Føtex og Bilka
Jeg brugte en valmed for 2 dage siden.. :) Men smed den ud da jeg ikke stolede på resultatet... Har netop modtaget min pakke med test fra billigtest.dk både strimmel og clearblue :) Dog vil jeg ikke bruge clear blue før jeg er liiiidt mere sikker :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan altså godt se den... :)

Jeg kan også godt ane en streg!! :loveshower Håber du får en endnu tydeligere test på lørdag :)

Jeg kan altså også se den - det er i hvert fald ikke kun dig :)

Dejligt at få lidt bekræftelse :) Blev jo helt nervøs for om vi bare så stregen fordi vi ønsker den SÅ meget :) Vi håber i hvert fald...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se en streg. Håber den udvikler sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se en streg. Håber den udvikler sig :)

det håber jeg dælme også at den gør ;) Blev også gravid i første behandling men der var desværre ingen hjerteblink... så tør knap nok glæde mig på forhånd... :) Men er dog alligevel ret så sikker på at jeg vil juble højlydt på lørdag hvis stregen er tydelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det håber jeg dælme også at den gør ;) Blev også gravid i første behandling men der var desværre ingen hjerteblink... så tør knap nok glæde mig på forhånd... :) Men er dog alligevel ret så sikker på at jeg vil juble højlydt på lørdag hvis stregen er tydelig :)

Ved hvordan du har det. Har selv været igennem en MA og tænker jeg vil være panisk når jeg igen står med de 2 streger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ligner min første test, da jeg var 3+4 og min baby er her da så vidt jeg ved endnu ;)

Håber for jer, at stregen bliver tydeligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se en streg :loveshower Krydser fingre for den er hjemme og stregen snart bliver mere tydelig :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan også se den. Tag så en clearblue det hjælper altså at se den tekst :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan også se den :)

Jeg blev først selv overbevist ved en clearblue, da jeg var 4+1. De andre test dagene op til var skyggestreger :)

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, den er okay tydelig!! Spændende!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget nyt?

Håber testen her til morgen var tydligere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at tjekke januar terminen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget nyt?

Håber testen her til morgen var tydligere :-)

Og hov for pokker. Tillykke til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde helt glemt at jeg nok hellere måtte give jer svar ;)

Testen var fin positiv om lørdagen og tog en igen mandag inden jeg ringede til fertilitetsklinikken som bare var SÅ positiv :)

SÅ nu krydser vi bare fingre for at "bette fis" denne gang vælger at udvikle sig som den skal og viser os et fint lille hjerteblink når vi skal til tryghedsscanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige benytte lejligheden til at sige TILLYKKE!! :balloon :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER