millivanilli

Hovedpine

5 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen begyndt at have slem hovedpine rimelig ofte her på det seneste, et par gange om ugen den seneste måneds tid. Forsøger så godt jeg kan at undgå at tage Panodil, men det er svært når jeg skal arbejde etc, og hovedpinen er så slem. Det er ikke migræne, for det har jeg haft nogle gange, og det føles på en helt anden måde?

Nogle gode råd? Evt. beroligende ord vedr. Panodil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil bare lige understrege, at jeg ikke spiser panodil en gang om ugen... Men hovedpinen er så slem at jeg godt kunne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget normalt at have hovedpine i graviditeten, men det kan også være et af tegnene på svangerskabsforgiftning. Bare du er obs på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også ret ofte hovedpine, i starten af min graviditet. Tog ikke smertestillende først, men ved nf spurgtebjeg så til det og fik besked om at panodil er okay. Ikke hver dag men, som med alt andet, med måde. Jordemoderen sagde desuden at ipren ( og andre præparater med samme virksomme stof) ikke er gode at spise under en graviditet.

For mig var det en stor lettelse at kunne gøre noget ved hovedpinen.

Håber den snart letter for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft tendens til hovedpine oftere efter jeg blev gravid (jeg er 8+4 i dag).

Her hjælper det med frisk luft -gåtur eller åbent vindue og masser af vand.

Ved ikke om det virker for dig, men håber snart du finder noget der hjælper dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER