Guest M's mor

Har jeres babyer været på græs?

17 indlæg i dette emne

Vi satte i dag madison ned på græsset mens hendes far også satte sig. Jeg troede hun ville synes det var herligt men den reaktion fik vi ikke.

Først pillede hun lidt ved græsset, så blev hun helt stiv for til sidst at græde, og hver gang vi satte hende ned blev hun stiv og græd. Synes jeg godt nok var underligt.

Hvad har jeres børn sagt til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores store dreng var rigtigt på græs første gang sidste sommer, og han HADEDE det! Han ville absolut ikke røre det, eller kravle i det :rolleyes

Men i år løber han gladeligt rundt med bare tæer i græsset ;)

Charlie har elsket at være på græs fra første sekund.....

Så jeg tror det er meget forskelligt hvad de siger til det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise har altid elsket græsset (i starten skulle vi dog passe meget på hun ikke spiste det :P), så kender desværre ikke til den slags reaktion overhovedet. Hvad hvis i sætter hende på et tæppe på græsset? Så kan hun jo altid selv bestemme om hun vil kravle ud til kanten og røre ved græsset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er vist forskellige reaktioner på græs. Havde dog ikke lige troet hun ville komme med den. Vi snakkede om det kunne være hun bare var inde menneske som sin mor ;)

Ja vi vil prøve med et tæppe næste gang for måske det hjælper. Hun kan jo ikke være inden for hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første reaktion fra Lasse var et udtryk der sagde: ADD hvad dælen er det? Det vil jeg ikk røre ved!

Men nu har han intet imod det og kravler lystig afsted rundt på græsset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi ja det er nogle sjove udtryk man kan få sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sat os med Karla på et tæppe på græsset, og hun kravler helt til kanten, men ikke længere. Det er ret effektivt :D hun vil til gengæld gerne spise alt det hun kan nå fra tæppet af smågrene, visne blade, blomster, mælkebøtteblade osv. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja elsker at kravle på græsset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C er fuldstændig vild med græs. Jord, alt hvad der dertil hører. Hvilket også resultere i, at hun smager på ALT.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lucas elsker det også.. hvis døren stå åben, så er han den der er smuttet ud... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må vist bare ud når vejret er til det og så sidde på et tæppe. Så kan hun selv vælge om hun vil længere end tæppet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius drøner hen over græsplænen så snart vi sætter ham. Det rører ham ikke :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det skal de nok. Vi har ikke været gode til at tage hende med ud på græsset. Hun har været med ude hvor hun har siddet i barnevogn eller på os. Men det lærer hun jo ikke noget af.

Så nu skal vejret lige blive bedre og så hår vi ud hver dag. For hun skal ikke være bange for det.

Men synes det er flot din svigerinde blev ved ar prøve, det gav jo et godt resultat til sidst. Men synes M ikke havde været ude noget mere sammen den anden mor. Så har hun jo aldrig været vant til det.

Jeg er ikke det store ude menneske og jeg hader edderkopper og små kravl. Men ud skal vi altså hver dag. For sådan skal madison ikke have det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide :)

Her valgte vi at sætte M i en natur-vs og det var nok noget nær det bedste valg vi nogensinde har gjort! Hvor hun grovmotorisk nok ikke var sådan heeeelt med sin alder da hun var knap 2, så er hun nu helt med på alle punkter. Det eneste punkt hvor hun sådan liiige var lidt bagefter nu, var at hun ikke var renlig, men hun smed bleen for 3 uger siden og har kun haft omkring 5 uheld siden - det er skisme flot, synes jeg!

Ja det er godt nok flot. Vi havde faktisk snak om en natur bh til den tid men det er der desværre ikke her hvor vi bor nu. Hun skal gå i dp ved mig og jeg har bestemt at hver dag skal vi ud. En gang imellem går vi ture men ellers er det ud i haven. For det tror jeg de får mest ud af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David har i dag haft sin græs-debut - og han ELSKEDE det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David har i dag haft sin græs-debut - og han ELSKEDE det :D

H or dejligt. Så skal det nok blive et hit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde hende ude igen i dag. Lagde et tæppe og lidt legetøj der men hun holdt sig inde på tæppet. Vi tog så den ikke rutsje bane frem. Og når hun landede på græsset lod vi hende sidde lidt g opmuntrede hende. Og det hjalp lidt selv om hun ikke var helt tilfreds

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER