Nitzen1987

Lene Espersen

27 indlæg i dette emne

Flertallet i folketingsgruppen har nu vendt sig i mod hende og det samme har hendes vælgerkreds i Nordjylland se evt. denne artikel

Tror I at hun holder ved eller tror I at hun føjer sig og går af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ruller det... og flere og flere vil melde sig i koret af modstandere...

Så jeg tror helt sikkert det ender med at hun går af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror også at hun må gå af. Men jeg tænker lidt, hvad er alternativet? Lars Barfod? hvilket jeg bestemt ikke synes, for i mine ører skriger han stadig madskandalen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alternativet kunne også meget vel være Brian Mikkelsen, men han er nu heller ikke min kop te....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alternativet kunne også meget vel være Brian Mikkelsen, men han er nu heller ikke min kop te....

ej ham er jeg heller ikke tilhænger af. Så må de jo have Bent bendtsen tilbage på posten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige og ser nyhederne nu og Hans Engel siger at hvis Espersen går af bliver det Barfoed der overtager....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige og ser nyhederne nu og Hans Engel siger at hvis Espersen går af bliver det Barfoed der overtager....

jaaaa det hørte jeg godt, men nu er jeg jo bestemt heller ikke tilhænger af blåblok, så kan i princippet være ligeglad, men min tanke er bare, at netop ham, så tænker alle fødevareskandalen..

Jeg stemmer på Annaperenna, hun er vist nok aktiv indenfor netop det parti

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaaaa det hørte jeg godt, men nu er jeg jo bestemt heller ikke tilhænger af blåblok, så kan i princippet være ligeglad, men min tanke er bare, at netop ham, så tænker alle fødevareskandalen..

Jeg stemmer på Annaperenna, hun er vist nok aktiv indenfor netop det parti

Uanset hvemder kommer til bliver jeg vist aldrig tilhængher af C

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også hun bliver nødt til, at gå af..

Hun har godt nok også været møg uheldig, men det betyder ikke så meget for mig, hvem der kommer til, for stemmer ikke på dem, uanset hvad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også hun bliver nødt til, at gå af..

Hun har godt nok også været møg uheldig, men det betyder ikke så meget for mig, hvem der kommer til, for stemmer ikke på dem, uanset hvad :)

kommer heller ikke til at stemme på dem, da jeg stemmer rødt, men jeg synes godt nok heller ikke hun har haft den bedste opbakning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg lige har hurtig har hørt, så tror jeg også at hun ender med at gå af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også det tyder på det, efter jeg så nyhederne her i morges..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel nok synd at hun skal gå af. jeg synes bare medierne har været så hårde ved hende pga. nogle fejl som de alle begår på Christiansborg. De blev ved og ved og ved. Jeg har da mistet lysten til nogensinde at stille op, det har jeg slet ikke psyke til.

Når jeg bifalder hende lidt, så er det fordi hun faktisk prioriterede sine børn og familie, og det faktum at hun er nød til at gå nu, viser præcist at der ikke er plads til at være kvinde og mor på Christiansborg. Så jeg synes både vi bliver bombet tilbage i tiden og samtidig synes jeg at aviserne bestemmer hvem vi skal stemme på. Så det er meget meget sørgeligt.

Personligt har hun aldrig været min yndlingspolitiker. Men jeg synes virkelig det er synd at hun formentlig ryger ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også det ender med at hun må gå af. Synes det er lidt synd, at hun er blevet offer for mediernes hetz i den grad, bare fordi hun prioriterer sin familie istedet for arbejdet.

Hendes ministerjob er stadig kun et job, og der skal altså også være plads til andet end det i livet, ellers ender vi med at få ene af "gamle" ministre, da de ikke behøver at prioritere familien så højt længere. Og det vil give en skævvridning af hele det politiske system efter min mening.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel nok synd at hun skal gå af. jeg synes bare medierne har været så hårde ved hende pga. nogle fejl som de alle begår på Christiansborg. De blev ved og ved og ved. Jeg har da mistet lysten til nogensinde at stille op, det har jeg slet ikke psyke til.Når jeg bifalder hende lidt, så er det fordi hun faktisk prioriterede sine børn og familie, og det faktum at hun er nød til at gå nu, viser præcist at der ikke er plads til at være kvinde og mor på Christiansborg. Så jeg synes både vi bliver bombet tilbage i tiden og samtidig synes jeg at aviserne bestemmer hvem vi skal stemme på. Så det er meget meget sørgeligt.Personligt har hun aldrig været min yndlingspolitiker. Men jeg synes virkelig det er synd at hun formentlig ryger ud!

Jeg tror også det ender med at hun må gå af. Synes det er lidt synd, at hun er blevet offer for mediernes hetz i den grad, bare fordi hun prioriterer sin familie istedet for arbejdet. Hendes ministerjob er stadig kun et job, og der skal altså også være plads til andet end det i livet, ellers ender vi med at få ene af "gamle" ministre, da de ikke behøver at prioritere familien så højt længere. Og det vil give en skævvridning af hele det politiske system efter min mening. KramRikke

ja her er jeg så ikke helt enig, men jeg er nok også mere hård end i andre. Hun VILLE selv have jobbet som udenrigsminister og vidste, hvad det betød. Hun prioterede rigtig dårligt i en sag, hvor hun kunne komme til at mødes med nogle ret vigtige personer, og der prioterede hun forkert. Dette ville hun ikke erkende, og mente at ALLE andre var forkert på den, og hun var rigtig på den. Senere erkender hun så at hun prioterede forkert, men der lød det bare for hult.

Netop den sag, der vidste hun jo, hvad hun gik ind til, og hun ville have jobbet også selvom, at hun vidste at det kunne koste noget af hendes familietid...

Men den efterfølgende hets kan jeg godt følge jer i, og der synes jeg at hun har manglet opbakning fra sit bagland.... For jeg synes faktisk at det har været der problemet har ligget, nogle har ventet på at hun skulle begå fejl, så de har haft mulighed for at dolke hende i ryggen og evt. overtage hendes plads...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja her er jeg så ikke helt enig, men jeg er nok også mere hård end i andre. Hun VILLE selv have jobbet som udenrigsminister og vidste, hvad det betød. Hun prioterede rigtig dårligt i en sag, hvor hun kunne komme til at mødes med nogle ret vigtige personer, og der prioterede hun forkert. Dette ville hun ikke erkende, og mente at ALLE andre var forkert på den, og hun var rigtig på den. Senere erkender hun så at hun prioterede forkert, men der lød det bare for hult.

Netop den sag, der vidste hun jo, hvad hun gik ind til, og hun ville have jobbet også selvom, at hun vidste at det kunne koste noget af hendes familietid...

Men den efterfølgende hets kan jeg godt følge jer i, og der synes jeg at hun har manglet opbakning fra sit bagland.... For jeg synes faktisk at det har været der problemet har ligget, nogle har ventet på at hun skulle begå fejl, så de har haft mulighed for at dolke hende i ryggen og evt. overtage hendes plads...

jeg kan sagtens se det fra din side. Men jeg føler bare at hun blev dolket i ryggen fordi hun var mor og kvinde. Alle de andre mandlige ministre ville aldrig blive bombet med den slags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan sagtens se det fra din side. Men jeg føler bare at hun blev dolket i ryggen fordi hun var mor og kvinde. Alle de andre mandlige ministre ville aldrig blive bombet med den slags

sådan ser jeg det ikke, for de andre ministre eller kvindelige politikere har jo heller ikke problemer og det på trods af at de er forældre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan ser jeg det ikke, for de andre ministre eller kvindelige politikere har jo heller ikke problemer og det på trods af at de er forældre

Men det er fordi de ikke er faldet i fælden endnu og har begået en dumhed. Det jeg kan se er at når mænd begår en fejl, så kører man ikke så hårdt på dem på det personlige plan som man gør med kvinder. Og det er træls at se på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er fordi de ikke er faldet i fælden endnu og har begået en dumhed. Det jeg kan se er at når mænd begår en fejl, så kører man ikke så hårdt på dem på det personlige plan som man gør med kvinder. Og det er træls at se på.

bu er der jo også andre kvindelige politiker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bu er der jo også andre kvindelige politiker :)

bu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror bu er lig med nu er der også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror bu er lig med nu er der også...

Jeg har tabt tråden. Ved ikke lige hvad du mener med den sætning. Men har heller ikke sovet i nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mener at der skulle stå, at nu er der også andre kvindelig politikker, som også er mødre og dermed står med samme problemer som Lene espersen, men som ikke har skabt sig selv samme problemer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåh nu siger de i nyhederne at, hun ikke længere er leder fra imorgen af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kommentatorer mener nu, at hun selv vælger at trække sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER