Guest Gremina

Bodyer til smalle babyer

11 indlæg i dette emne

Hvor finder jeg det? Og det skal helst IKKE være nogle 150-200,- stykket. Jeg har prøvet dem fra name it og H&M, men de falder ned over skuldrene på hende. Og så fandt jeg nogle Mads og Mette (Føtex) som jeg syntes var gode smalle, men da jeg gik en størrelse op så de passer i længden, gled de ned ovre skuldrene igen :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Zoeys passer Hollys bodyer allerbedste. De er lidt i den dyre ende, men jeg handler stort ind når der er minus 70 procent i Babysam eller netshops.

Ellers går jeg efter bodyer hvor der er knapper ved skulderen. For når der nærmest bare er et fold falder de også ned på hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hollys, Norlie, Wheat og Petit Bateau (der kan man få kasser med 3 stk. til 200 kr.) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hollys, Norlie, Wheat og Petit Bateau (der kan man få kasser med 3 stk. til 200 kr.) :)

Åh ja petit bateau er bare for skønne og bliver aldrig forvasket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har mala og danefæ været gode.

Man kan ofte finde dem på bla kidsworld.dk nedsat.

Vi fandt da også ud af, at de enste bodyer der duede, var dem med knapper ved halsen/skulderen.

Hilsen Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, tror jeg vil prøve at gå efter dem med knapper ved skulderen og måske i nakken, dem har hun lidt af, og når nu jeg tænker mig om så er de faktisk meget gode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes danefæ er ret smalle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var glad for dem fra Krutter, også fordi de fås i søde mønstre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig i Danefae og Petit Bateau(holder sig vildt godt i vask). Her har vi ogsaa vaeret glade for Benetton, da Noah var helt lille og skinny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter var meget smal og tynd, pga. Lav fødselsvægt.

Vi havde samme problem. Men vi fik en stak meget velsiddende bodyer af mærket joha. Især dem med rib var virkeligt velsiddende på de tynde arme og skuldre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER