Mette A.

Rejse i juli med tumling - hvorhen?

7 indlæg i dette emne

Vi har ferie i Juli måned og ville rigtig gerne ud at rejse. Til den tid vil Lise være ca. 1½ år gammel. Min største bekymring er dog at i Juli måned er det rigtig varmt de fleste steder, hvordan er jeres erfaringer med det? Kan de små overhovedet holde til det? Er det en dårlig ide at tage ud at rejse så, og hvis ikke, hvor kunne man så tage hen? (jeg har drømt om at komme til Tunesien, men har hørt det skulle være dræbende varmt i Juli og er derfor blevet frarådet at tage derhen).

Det skal være ren afslapning og gerne lidt badeferie - og helst med all inclusive. Men samtidig må det ikke være ALT for dyrt (helst under 10.000 kr). Hvis det er vi kommer afsted har jeg tænkt mig at investere i en UV heldragt til Lise for at beskytte hende mod solen ved stranden osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder og tænker at i ikke skal for langt ned men holder jer et stykke oppe i europa.

F.eks kroatien. Manden min siger f.eks øen krk (og sådan staves det ;)) jeg ved ikke hvor meget all inclusive der er at få men det er et skønt land har jeg hørt fra mange nu. Det er hellere ikke super dyrt dernede. (og vi overvejer det selv næste år)

Der er også østrig som er rigtig flot men der foregår badningen i søer. Og igen ved jeg ikke med all inclusive.

slovenien er også et bud, men det synes jeg selv ikke bade mulighederne er super gode men skønt og flot land.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forslagene! Vil lige prøve at se om jeg kan finde nogle gode tilbud på kroatien :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejede længe Norditalien, men istedet blev det et sommerhus med hele familien. Vi kørte selv til Italien for 2 år siden, og det var skønt! Men undervejs blev vi meget overrasket over hele Tyrol området, hvor skønt og meget meget børnevenlig det er. Der skal vi helt klart på ferie engang :) Så mit bud må blive Østrig eller Norditalien. Jeg blev overrasket over priserne i Italien som var noget lavere end jeg forventede.

Om 3 uger tager vi en uge til Menorca, vi får det til en bedre pris og en varme der er noget mere børnevenlig end i juli :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg blev forelsket i Tyrol som feriedestination efter jeg lige lavede lidt research efter at have læst din post :biglove Kiggede på FDM og det ser mega børnevenligt ud, med klappezoo mange steder og massere af børneaktiviteter på bjergtoppene når man tager liftene op, bl.a. den fortryllede skov med talende træer og frøen elmo, trampoliner, mooncars, restauranter osv. Og skønne badesøer, smuk natur og massere grønt og blomster!

Men desværre, så kunne jeg ikke sælge ideen til kæresten <_< "Det var ikke lige det han havde mest lyst til". Han forestillede sig mere noget med strand, palmer og badeferie. Men det er bare ikke så nemt/fedt med en 1½ årig.

Så nu er det vist endt med at vi bare tager i Lalandia i 4 dage, hvor vi så også kan tage i knuthenborg og middelalderlandsbyen i nykøbing falster en af dagene. Og så tænker vi at tage ud at rejse i uge 42 istedet hvor vi også har ferie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor øv! Men ih det lyder skønt det du har undersøgt, nu får jeg helt lyst til en tur til Tyrol :)

Har i ikke mulighed for at rejse inden juli?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor øv! Men ih det lyder skønt det du har undersøgt, nu får jeg helt lyst til en tur til Tyrol :)

Har i ikke mulighed for at rejse inden juli?

Desværre ikke :( vi har først ferie i juli og har ikke mulighed for at flytte den.

Men ja, det lyder rigtig skønt med Tyrol :) Du kan evt. prøve at kigge her http://www.fdm-travel.dk/oestrig/tyrol/leg-og-idyl-for-boern-og-voksne-paa-toppen-af-tyrol.html hvor der er en anmeldelse af Tyrol fra en børnefamilie (det var der jeg læste mest om det).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER