UKbaby

Projekt baby

11 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er ny herinde så ville lige sige Hej til jer alle.

Efter en del overtagelse fra min mand er der lykkedes ham at overbevise at det på tide vi får en lille ny medlem til vores familie. Så nu er beskyttelsen smidt. Så lad os se hvor lang tid det tager at blive gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons

Og held og lykke!! Håber du bliver gravid hurtigt! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen :) :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!

håber det sker snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med "overtagelsen" :loveshower

Min kæreste er også endelig kommet 100 % med på ideen. Jeg smider pillerne om 3 mdr :-) Fantastisk følelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du ikke give en kort præsentation af jer? eller holder I det stadig så hemmeligt at nogen kunne risikerer at finde ud af hvem I er?

Tænker bare Alder, evt. hvordan i mødte hinanden, hvad I laver, hvor længe I har været sammen :) osv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, at han endelig er med på ideen! Håber I snart står med de to streger! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du ikke give en kort præsentation af jer? eller holder I det stadig så hemmeligt at nogen kunne risikerer at finde ud af hvem I er?

Tænker bare Alder, evt. hvordan i mødte hinanden, hvad I laver, hvor længe I har været sammen :) osv. :)

Jo selvfølgelig :)

Vi holder det ikke sådan set hemmeligt men går hellere ikke rundt og fortæller det til alle kun vores familie og de nærmeste venner ved at vi går i baby tanker hehe.

Jeg er lige fyldt 29 for en mdr siden og min mand er 26 snart 27 til juli.

Vi mødte hinanden over nettet via en dating site. Han boede i uk jeg boede i dk så det tog 2 mdr før vi kunne mødes i virkeligheden. Derefter gik der to mdr. Og så friede han! Jeg sagde ja men ville ha en lang forlovelse fordi jeg mente vi ikke havde kendt hinanden så længe og ville ikke fortryde senere hen. Men men forlovelsen blev kortere end jeg havde regnet med! 7 mdr efter holdt vi et kæmpe bryllup som blev planlagt på under en mdr med hjælp fra min kære familie.

Vi har været gift siden nov. 2011.

Mim mand er aerospace ingeniør og jeg er i gang med en ph.d

Min mand elsker børn! Hvis det stod til ham var vi begyndt fra den dag vi mødtes lol. Jeg elsker børn men har aldrig tænkt over at få børn selv. Det tog min mand 2 1/2 år at overtale mig før jeg sagde ja til at begynde.

Vi begyndte denne mdr vel sådan rigtigt og er ikke gravid endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! :) Nogle gange går det hurtigt, når man møder den rigtige. Jeg har i øvrigt også mødt min mand via et datingsite. Bor I så i UK nu og hvordan går det med at være "langt"fra familie og venner?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo selvfølgelig :) Vi holder det ikke sådan set hemmeligt men går hellere ikke rundt og fortæller det til alle kun vores familie og de nærmeste venner ved at vi går i baby tanker hehe. Jeg er lige fyldt 29 for en mdr siden og min mand er 26 snart 27 til juli. Vi mødte hinanden over nettet via en dating site. Han boede i uk jeg boede i dk så det tog 2 mdr før vi kunne mødes i virkeligheden. Derefter gik der to mdr. Og så friede han! Jeg sagde ja men ville ha en lang forlovelse fordi jeg mente vi ikke havde kendt hinanden så længe og ville ikke fortryde senere hen. Men men forlovelsen blev kortere end jeg havde regnet med! 7 mdr efter holdt vi et kæmpe bryllup som blev planlagt på under en mdr med hjælp fra min kære familie. Vi har været gift siden nov. 2011. Mim mand er aerospace ingeniør og jeg er i gang med en ph.d Min mand elsker børn! Hvis det stod til ham var vi begyndt fra den dag vi mødtes lol. Jeg elsker børn men har aldrig tænkt over at få børn selv. Det tog min mand 2 1/2 år at overtale mig før jeg sagde ja til at begynde. Vi begyndte denne mdr vel sådan rigtigt og er ikke gravid endnu.

Ja jeg tænkte også hvor I så havde bosat jeg henne :)

Du kan jo lave din egen tråd inde i Gravilitetstråde :) Så kan vi følge med i dine planer og tanker :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER