vintergæk

Så SKUFFET

10 indlæg i dette emne

Hej Alle sammen . jeg er forholdsvis ny på denne side, men desværre ikke ny i "behandling"....jeg fik lagt fryseæg op d 7. alle 4 overlevede, og 2 blev sat op, 2 som allerede havde delt sig videre. Nu er det en del år siden vi sidst var aktive i systemet, så vi bad om en lægesamtale inden fryseæggene, men blev afvist, " vi snakker bare til scanning".jeg har fået lagt så mange æg op, men er ikke god til at holde dem og havde brug for at vide at der blev gjort alt for disse æg.......men hvordan gør man det når de er en halv time forsinket, de næste 4 par sidder og venter, lægens sider med ansigtet i computeren efter scanningen og sygeplejersken har åbent døren...... nå men fik lagt æg op og fandt så ud af jeg skulle tage crinonen om morgen- det havde ingen informeret mig om- sidst jeg tog var det om aften......tager så crinone gel x1 og kan læse om mange der får x 2 og tbl behandling..... begynder at bløde, og ringer til klinikken, og får at vide " ja, hvad vil du have jeg skal sige?".....ØH det ved jeg ikke , måske" det er jeg ked af at høre"...... er så tisse ked af det og ved bare at der ikke bliver en graviditet ud af det..... 4 æg, 2 op og ingen holder ved...... NEDERLAG. spørger om jeg kan gøre nogen, nej jeg er nødt itl at vente på blpr. Får så taget blpr d. 23 men får ingen opringning..... ringer så idag og spl siger at de HAR ringet, men jeg tog den ikke. Jeg har ingen, INGEN ubesvarede opkald, og jeg rørte ikke min tlf, netop fordi de ville ringe.... Syntes da så de kunne ringe igen eller til min mand, det er jo et vigtigt svar man venter. og et sårbart folk! Men nej, og de har ikke ringet til mig, de må have trykket forkert. Er så skuffet over deres manglende sympati, empati og omsorg. Føler virkelig ikke der er nogen form for forståelse fra deres side af og bliver bare ked af det. sygeplejersken siger i dag " Jamen havde du ikke regnet med et negativt svar når du bløder?" jojo bevares, men et ventet svar gør sgu stadig ondt!...................................................................................................................................................................................havde bare brug for luft- tak fordi du læste med !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyha det må være hårdt. :kram2 Nu har jeg ikke spor forstand på det men er det ikke muligt I kan skifte behandlingssted når I nu føler jer så dårligt behandlet? Det kan da ikke være meningen at man oven i at det er svært skal føle der ikke er tid og overskud til at snakke ordentligt med jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok også. det er en rigtig dårlig behandling, I har modtaget. De sygeplejesker har da absolut INGEN forståelse for, at jeres situation er svær og frusterende. Jeg ville bestemt også overveje at skifte behandlingssted... Op med humøret - det skal nok lykkes! :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken klinik går du ved?

Selvfølgelig skal i informeres ordentligt!!

Og ja uanset om det er privat eller offentligt bør de have lidt menneske syn når de ringer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er enig med resten - hvis I har mulighed for det så skift behandlingsted for det kan da ikke være meningen at de behandler jer sådan!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi håbede jo ikke at vi skulle i det private, men mon ikke vi må se om vi kan finde pengene til det. Er bare ked af deres manglende menneskesyn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan jo blive henvist til en anden offentlig klinik, hvis det er første barn!

Det er virkelig dårlig behandling i har fået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en mega dårlig behandling - det skal man altså ikke finde sig i.

I må se om der ikke er andre muligheder i det offentlige - håber i finder en god løsning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op - hvordan kan man behandle folk sådan? Jeg ville også omgående finde et andet sted.

Hvor er det I er nu? Det er da til skræk og advarsel for alle andre - Ikke lige et sted man har lyst til at blive behandlet :(

Jeg kan godt forstå at du er oprevet - hvem ville ikke være det efter sådan en behandling? Eller mangel på samme kan man vidst tillade sig at sige!

Jeg synes det er decideret ondskabsfuldt den kommentar sygeplejersken kommer med til sidst. Blødning er jo ikke altid tegn på alt håb er ude, så at sige sådan - hvad du havde regnet med, det er jo totalt uprofessionelt, uvidende og ikke mindst hensynsløst!

Det med at snakke under scanningen, det holder ikke. Min læge gør det også og det er fint nok til små ting og hurtige beskeder. Men de dage hvor der er mere seriøse ting at snakke om, så skal man altså sidde ansigt til ansigt ved bordet i stedet for. Hvis man bare skal scannes og der ikke rigtigt er sket noget siden sidst under processen med at lave æg eller den slags, scannings tjek på 3. cyklusdag osv der kan man sagtens nøjes med at snakke imens. Men hvis man skal have ny medicin eller der sker noget der ikke burde, så er det altså rarest at snakke med tøj på og mens lægen ikke laver alt muligt andet. Det er altså også grænseoverskridende at ligge der uden bukser på mens lægen undersøger en hvis man samtidigt skal snakke om alvorlige ting.

Jeg synes du skal undersøge hvilke muligheder I har for at finde et andet sted. Fertilitetsbehandling er en ret seriøs affære, man skal være tryg ved den læge der behandler en. Det er jo ikke bare vitamin piller de deler ud, det er medicin der i høj grad påvirker vores krop og det er noget så alvorligt som skabelse af nyt liv. Det skal der da være respekt omkring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan jo blive henvist til en anden offentlig klinik, hvis det er første barn!

Det er virkelig dårlig behandling i har fået.

vi har været så heldige at det lykkes med et IVF forsøg og fik en dejlig pige :loveshower og nu er vi i gang med at bruge de nedfrosne æg.... Men ved ikke om der er mulighed for at flytte nu? Det føles lidt som om vi bare skal ekspederes videres, nu hvor vi ikke længere er barnløse..... Og ved godt vi har fået den største gave ved at få vores datter, men håbet om en mere vokser .... :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER