Carcassonne

Nægtet abonnement hvorfor? - 3's kreditpolitik

12 indlæg i dette emne

Hej

Vi har lige forsøgt at oprette et abonnement hos 3 til min kæreste, men får bare en fejl om at vi ikke opfylder deres kreditpolitik. Se screenshoot nedenfor

Nogen som kan forklare hvorfor?

Der står bare om deres kreditpolitik at man skal være min. 18 år, ikke være registeret i RKI eller skylde 3 penge, men intet af dette rammer os/min kæreste.

Andre der har prøvet lignende og ved hvad der går galt, eller ved hvad de faktisk måler ud fra?

post-2591-0-05969600-1366561757_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med at kontakte 3 som de skriver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at kontakte 3 som de skriver?

Gør vi også i morgen :) Men de har jo lukket i dag, og jeg vil da gerne vide hvad vi skal forvente :) Bliver noget med at skulle ringe oppe fra kærestens studie i morgen, så også om man bør have nogle ting klar og lignende :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da sikkert bare en fejl i deres hjemmeside...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det KAN også være de laver det på adressen - også render I måske ind i der har boet nogen som ikke opfylder kravene - eller at nogen har en registreret adresse ved jer... :) Meeen.. Mon ikke der bare er en fejl..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det bare er en fejl. Det kan som Myliona skriver være hvis de bruger adressen til registrering og der før har boet nogle på jeres adresse der ikke opfylder kravene.

Håber jeres opringning til dem imorgen, kan få styr på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand arbejder hos 3, og han siger, at der kan være rigtig mange grunde til, at I ikke er blevet godkendt - Derfor, ring derind i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :) Håber vi får det løst i morgen så :)

Vi har fået min fars "gamle" mobil som er bundet til 3, og derfor vil min kæreste jo gerne ha 3 så han kan bruge den :)

Kunne da bare være spændende hvad de egentlig vurderer udfra :)

Om det er folks adresse, folks CPR-nummer, om det er en generel vurdering med folks alder og bopæl eller hvad det egentlig er :).

Redigeret af Bellabum

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De vurderer ud fra flere ting, sådan som jeg forstod det på min mand. Hvis man f.eks. bor i et bestemt område, eller hvis man er flyttet inden for de sidste 3 mdr. kan være årsag til, at 3 vil tjekke yderligere op på een, før man bliver godkendt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De vurderer ud fra flere ting, sådan som jeg forstod det på min mand. Hvis man f.eks. bor i et bestemt område, eller hvis man er flyttet inden for de sidste 3 mdr. kan være årsag til, at 3 vil tjekke yderligere op på een, før man bliver godkendt :)

Vi er flyttet ind for ca. 3 måneder siden så ku jo evt. være det:)

Men tak.

Vi har ringet derind idag og talt med dem, og de ku ikke selv sige hvad der var galt, men vi er nu tilmeldt :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at i blev tilmeldt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER