9000a

Konstant bekymret

8 indlæg i dette emne

Ja, er det kun mig der er det? :-(

Synes jeg tænker konstant på om alt er som det skal være. Lige pludselig synes jeg ikk rigtig jeg har lige så mange symptomer som tidligere. Håber bare så meget på at der er liv, men hvorfor skulle der ikk være det, jeg har hverken blødt eller har ondt.

Håber I andre tænker lidt mindre end mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja, er det kun mig der er det? :-(

Synes jeg tænker konstant på om alt er som det skal være. Lige pludselig synes jeg ikk rigtig jeg har lige så mange symptomer som tidligere. Håber bare så meget på at der er liv, men hvorfor skulle der ikk være det, jeg har hverken blødt eller har ondt.

Håber I andre tænker lidt mindre end mig :-)

Jeg kan da også ind i mellem tænke tanker, eller drømme dem. Men i bund og grund bevarer jeg roen ved at tænke på, at hvis noget skulle gå galt, så er det fordi fosteret ikke er levedygtigt og så kan jeg hverken gøre fra eller til. Vi ved, vi kan blive gravide og det er en glæde i sig selv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da også ind i mellem tænke tanker, eller drømme dem. Men i bund og grund bevarer jeg roen ved at tænke på, at hvis noget skulle gå galt, så er det fordi fosteret ikke er levedygtigt og så kan jeg hverken gøre fra eller til. Vi ved, vi kan blive gravide og det er en glæde i sig selv. :)

Det er jo også den rigtige tankegang, men når man har været igennem en abort engang så er det altså svært at bevare roen indtil 12. uge :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tjekker også lige papiret en ekstra gang eller to for blod når jeg har været på toilettet en af de milliardvis af gange jeg skal tisse. Men der er ikke noget, så den er nok god nok ;)

Det er svært ikke at være lidt nervøs for det er jo drømmen det her - men det ændrer jo ikke noget, så jeg prøver at lade være med at tænke i risiko og taler udenom hvis nogen nævner det ;) Og så glæder jeg mig ellers bare til tidlig scanning om halvanden uge hvor det forhåbentlig bliver lidt mere trygt og virkeligt ikke mindst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo også den rigtige tankegang, men når man har været igennem en abort engang så er det altså svært at bevare roen indtil 12. uge :-(

Det kan jeg sagtens forestille mig, at det må være. Det er helt sikkert en forfærdelig oplevelse! Håber bare du husker på, at det nok var det bedste for fosteret og at det på ingen måde var din skyld. Men selvfølgelig er det et følsomt emne og jeg tror da ikke, der er nogen, der kan se sig fri for bekymringer... Heller ikke den dag barnet er kommet til verden.

Man vil nok bekymre sig resten af ens liv for sine børn <3

Krydser fingre for at du har din baby i armene til december!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tjekker også lige papiret en ekstra gang eller to for blod når jeg har været på toilettet en af de milliardvis af gange jeg skal tisse. Men der er ikke noget, så den er nok god nok ;)

Det er svært ikke at være lidt nervøs for det er jo drømmen det her - men det ændrer jo ikke noget, så jeg prøver at lade være med at tænke i risiko og taler udenom hvis nogen nævner det ;) Og så glæder jeg mig ellers bare til tidlig scanning om halvanden uge hvor det forhåbentlig bliver lidt mere trygt og virkeligt ikke mindst :)

Krydser fingre for din scanning!

Det med når nogen nævner det...

Åh det minder mig om hvor påvirket jeg blev, da jeg fortalte to veninder, at jeg var blevet gravid. Snakken blev lynhurtigt drejet over til at handle om, at de kendte en der havde fået et handicappet barn, en havde født et dødt barn, en havde aborteret et dødt men rigtig baby-foster.... Og det ene og det andet! Øv hvor var det bare surt at høre om! Til sidst måtte jeg sige, at det havde jeg altså slet ikke lyst til at høre om. Det havde de svært ved at fatte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for din scanning!

Det med når nogen nævner det...

Åh det minder mig om hvor påvirket jeg blev, da jeg fortalte to veninder, at jeg var blevet gravid. Snakken blev lynhurtigt drejet over til at handle om, at de kendte en der havde fået et handicappet barn, en havde født et dødt barn, en havde aborteret et dødt men rigtig baby-foster.... Og det ene og det andet! Øv hvor var det bare surt at høre om! Til sidst måtte jeg sige, at det havde jeg altså slet ikke lyst til at høre om. Det havde de svært ved at fatte.

Tak for krydsede fingre, satser dog på vi ikke har brug for dem, men for en sikkerheds skyld! :)

Huha ja, det er de mest underlige ting folk vil fortælle. Tænk dog på det er hormonvrag I fortæller det til folkens, og hvad skal det overhovedet nytte med sådan nogle historier. Jeg siger nej tak hvis folk begynder - det kan jeg ikke tåle at høre på. Og så er det jo irrelevant, for vores december babyer kommer jo! Så vi skal bare glæde os alle sammen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om jeg er decideret bekymret pt., tør bare stadig ikke rigtig at tro på, at der virkelig er liv inden i mig :-) Vi har heller ikke fortalt det til nogen endnu, så lige nu går jeg bare og venter til NF. Men det er der godt nok længe til, når man kun er 6+3 og er begyndt at have slem kvalme! Nå, er jo ikke andet at gøre end at vente...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER