JaMa

Bæresele; Manduca eller Ergobaby?

4 indlæg i dette emne

Jeg bruger strækvikle til lillepigen som nu er 4 uger gammel, hvilket hun er ret glad for :) Vi vil dog gerne anskaffe os en bæresele, som er lidt hurtigere lige at klikke på, og som manden også gerne vil gå med (for jeg får ham ikke til at vikle ;) ). Så har kigget på Manduca og på Ergobaby selerne, og synes begge ser vældig fine ud. Men er i tvivl om hvad den egentlige forskel er? Kan se at til Ergobabyen skal vi have spædbarnsindsatsen, hvor den er indbygget i Manducaen, og ellers er der i mine øjne kun designet til forskel. Men kan det nu også passe? Så hvis der er nogen herinde der har erfaring med de to seler, så del dem gerne med mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som jeg har forstået det på andre, er manducaen god hvis man ikke er så høj. Ellers har jeg desværre ikke så megen erfaring på området. Er dog glad for vores ergobaby - eneste minus er at den tiltrækker kattehår (vi har den normale sorte model med beige indsats) <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er 194 cm høj, så det er jo nok ikke helt godt hvis manducaen ikke er så god til høje mennesker... Ved du noget om forskellen på perfomance modellen kontra den originale/almindelige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en ergobaby og er glade for den! Passer fint både på mig (170cm) og min mand (190cm) - vi har "perfomance" udgaven - forskellen er i materialet og så er den vist også længere i stropperne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER