Camillat

Farve paa min nye ringslynge - hjaelp!

53 indlæg i dette emne

I sidste ende kan farven jo også være lige meget. Altså pige eller drenge farve.

Jeg har oplevet at madison var iklædt lyserødt og alligevel var der en der kaldte hende en dreng. Så det kan vist være lige meget. Det vigtigste er at du selv er tilfreds med farven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I sidste ende kan farven jo også være lige meget. Altså pige eller drenge farve.

Jeg har oplevet at madison var iklædt lyserødt og alligevel var der en der kaldte hende en dreng. Så det kan vist være lige meget. Det vigtigste er at du selv er tilfreds med farven

Hehehehe god pointe. Jeg har også oplevet, at nogen spurgte om min baby (med blå hue, blå sut og blå dyne med biler i barnevogn med blå striber) var en pige :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehehe god pointe. Jeg har også oplevet, at nogen spurgte om min baby (med blå hue, blå sut og blå dyne med biler i barnevogn med blå striber) var en pige :lolhit

Hvad sker der lige for folk. Det kan da ikke være rigtigt at de ikke kan se det ud fra så tydelige tegn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for folk. Det kan da ikke være rigtigt at de ikke kan se det ud fra så tydelige tegn.

Hehe, de fleste kan nu tydeligt se, at Mar er en dreng :) Det sjove var, at hende konen, der spurgte om han var en pige, forsvarede sig med, at det jo ikke var let at se :D Jeg var lige ved at komme med en flabet bemærkning om, at det havde hun ret i, og at man burde vedtage en slags kode f.eks. I farver :lolhit Jeg undlod dog, der kunne jo være en grund til at det var ekstra svært for hende at se :)

Anyway back to topic :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadigvæk på den lyserøde :) Synes den er virkelig flot... :)

Tjek :)

Lyserød!! :toot

Tjeeek!

Synes den lyserøde er fin, men havde jeg en dreng der skulle bæres i den ville jeg ikke vælge den i den farve - så ville jeg vælge den blå som også er rigtig flot :)

Jeg har sat dig som 1/2 stemme paa lyseroed og hel stemme paa blaa ;)

den stribede eller den blå.

Tjek, Maria!

Jeg synes den blå er rigtig flot. Den jeg har til madison er også blå. Men havde jeg kunne få den i lyserød så havde jeg sikkert valgt den. Men igen så synes jeg altså ikke lyserød er så godt til en dreng

Jeg kunne nemt blive den blaa vikledame, men taenker ogsaa, at det blaa og turkis maa have en ende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan iøvrigt tilføje (selvom det nok bare øger tvivlen, hehe) at da vi gik efter vikle var jeg hooked på en orange og en lilla og ligeglad med at det ikke var drengefarver, men vi endte med blå, fordi Brian ville have drengefarve. ;)

I sidste ende kan farven jo også være lige meget. Altså pige eller drenge farve.

Jeg har oplevet at madison var iklædt lyserødt og alligevel var der en der kaldte hende en dreng. Så det kan vist være lige meget. Det vigtigste er at du selv er tilfreds med farven

Hehehehe god pointe. Jeg har også oplevet, at nogen spurgte om min baby (med blå hue, blå sut og blå dyne med biler i barnevogn med blå striber) var en pige :lolhit

Hvad sker der lige for folk. Det kan da ikke være rigtigt at de ikke kan se det ud fra så tydelige tegn.

Hehe, de fleste kan nu tydeligt se, at Mar er en dreng :) Det sjove var, at hende konen, der spurgte om han var en pige, forsvarede sig med, at det jo ikke var let at se :D Jeg var lige ved at komme med en flabet bemærkning om, at det havde hun ret i, og at man burde vedtage en slags kode f.eks. I farver :lolhit Jeg undlod dog, der kunne jo være en grund til at det var ekstra svært for hende at se :)

Anyway back to topic :)

ha ha, jamen, den drejning af traaden faar mig faktisk snart til at koebe en lyseroed :lol

Noah er oftere end ventet "en pige" og han er altsaa klaedt drenget, allerhoejst med en roed body sammen med brun, hvis ikke det er drenget... Jeg undrer mig, og synes det er underligt. Men paa den anden side var han proevehovede for en dame, som har haeklet en hat til en lille pige, som ikke var helt klar over, om stoerrelsen var rigtig. Saa fik jeg da set, hvor fin en lille pige-udgave af Noah ville vaere :wub :lolhit

Men ja, helt aerligt, saa er viklen jo mere en del af mig end den er en del af Noah.

Der er helt klart flertal for striber, saa nu maa jeg lige tage mig sammen! Der er altsaa ogsaa mindst 100 kroners forskel, fordi jeg kan koebe den lyseroede brugt(= gaaet til ), saa det er faktisk ogsaa et aegte godt argument lige for tiden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge den blå - fordi jeg ikke er fan af lyserød generelt (og selvom Silke Elia er en pige ejer vi ikke lyserødt tøj). Dog er den lidt mere spændende fordi den er stribet. Men ja, jeg er på det blå hold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal gå efter den billigste, fordi jeg selv har en ringslynge, og det er simpelthen for tungt med en baby på over 9 kg i den, så jeg tænker at du nok også "opdager" at vægten sidder ret dårligt fordelt, når det kun er på den ene skulder :-)

Så det er ikke ligefrem den der bliver brugt mest herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge den blå - fordi jeg ikke er fan af lyserød generelt (og selvom Silke Elia er en pige ejer vi ikke lyserødt tøj). Dog er den lidt mere spændende fordi den er stribet. Men ja, jeg er på det blå hold :)

Ihh, jeg kan ellers godt lide lyseroed og har haft et helt lyseroedt badevaerelse med limegroenne accenter :loveshower

Saa lyseroed afskraekker mig ikke, og jeg vil ogsaa gerne have en lyseroed langaermet t-shirt fra Benetton nu her... :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal gå efter den billigste, fordi jeg selv har en ringslynge, og det er simpelthen for tungt med en baby på over 9 kg i den, så jeg tænker at du nok også "opdager" at vægten sidder ret dårligt fordelt, når det kun er på den ene skulder :-)

Så det er ikke ligefrem den der bliver brugt mest herhjemme.

Det har jeg ogsaa i tankerne - HVAD NU hvis det er 400 kroner smidt ud af vinduet, fordi det ikke fungerer? :wacko Saa ville jeg aergre mig endnu mere, hvis det havde vaeret 575!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da vælge din farve. Nemlig den lyserøde. Det er jo dig som skal gå med den ;)

Jeg har altså også købt udstyr efter hvilke farver JEG kunne lide istedet for at tænke kønsopdelt :)

Det er altså noget fjollet noget at drenge ikke kan bruge lyserødt, når man kan få et pink jakkesæt til mænd :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da vælge din farve. Nemlig den lyserøde. Det er jo dig som skal gå med den ;)

Jeg har altså også købt udstyr efter hvilke farver JEG kunne lide istedet for at tænke kønsopdelt :)

Det er altså noget fjollet noget at drenge ikke kan bruge lyserødt, når man kan få et pink jakkesæt til mænd :rolleyes

Til det med roedt :D

Og saa til resten: ja, det skal vaere mine farver, men problemet er, at blaa er meget min farve, saa naesten alt er jo blaat! Men lyseroed er ogsaa min farve, og ofte skulle jeg have valgt lyeroed, men valgte blaa, saa maaske jeg bare skal springe ud i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb den lyserøde!!

Er det ik inderste inde det, du selv hælder mest til? Du mangler bare lige det sidste skub :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb den lyserøde!!

Er det ik inderste inde det, du selv hælder mest til? Du mangler bare lige det sidste skub :)

Joooo, det er det maaske :)

Men - saa kigger jeg inde paa en anden vikleside for lige at svare i en anden vikletraad. Og hvad klikker jeg som det foerste paa?

http://tidsel.dk/fas...63_44955#452663 - den er jo blaa!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lyserøde er sååååå fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg ogsaa i tankerne - HVAD NU hvis det er 400 kroner smidt ud af vinduet, fordi det ikke fungerer? :wacko Saa ville jeg aergre mig endnu mere, hvis det havde vaeret 575!

Kender du ikke en, du kan prøve ringslyngen af? Jeg lånte min søster for at finde ud af, om det var noget for os. Du måtte hjertens gerne låne min, det er bare lidt omstændigt :unsure

Desuden - synes ikke jeg kan læse hvilket materiale, slyngerne er lavet af? For jeg vil jo klart anbefale silke. Det er min af, og det var guld værd i varmen i Thailand (ved godt I "kun" bor i Italien, men så vidt jeg ved, kan I også få det rimelig hedt hos jer?).

Min slynge er desuden grøn - den passer nemlig godt til min teint, hårfarve og øjne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender du ikke en, du kan prøve ringslyngen af? Jeg lånte min søster for at finde ud af, om det var noget for os. Du måtte hjertens gerne låne min, det er bare lidt omstændigt :unsure

Desuden - synes ikke jeg kan læse hvilket materiale, slyngerne er lavet af? For jeg vil jo klart anbefale silke. Det er min af, og det var guld værd i varmen i Thailand (ved godt I "kun" bor i Italien, men så vidt jeg ved, kan I også få det rimelig hedt hos jer?).

Min slynge er desuden grøn - den passer nemlig godt til min teint, hårfarve og øjne :)

Det er soedt af dig, men ja, en anelse omstaendigt ;)

Jeps, vi kan ogsaa faa det hedt, bare mindre tropisk og fugtigt. Den er 100 % (irsk og tynd) hoer, saa det er helt sikkert ogsaa koelende og sommeregnet :)

Baade blaa og lyseroed passer godt til min tient, haarfarve og oejne :blink

Jeg tror, jeg stirrer mig bind paa dem :D

Men har haft et toerklaede af den blaa-groen-stribede slags og det brugte jeg aldrig, kom jeg i tanker om. Saa den vil jeg ikke loebe risikoen med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lyserøde er sååååå fin :)

Jaaaaaaaaaaa :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er soedt af dig, men ja, en anelse omstaendigt ;)

Jeps, vi kan ogsaa faa det hedt, bare mindre tropisk og fugtigt. Den er 100 % (irsk og tynd) hoer, saa det er helt sikkert ogsaa koelende og sommeregnet :)

Baade blaa og lyseroed passer godt til min tient, haarfarve og oejne :blink

Jeg tror, jeg stirrer mig bind paa dem :D

Men har haft et toerklaede af den blaa-groen-stribede slags og det brugte jeg aldrig, kom jeg i tanker om. Saa den vil jeg ikke loebe risikoen med...

Ved du hvad, Camilla. Så synes jeg du skal skynde dig at købe den lyserøde. Det er den dy gerne vil have, du er bare lidt i tvivl om, om du kan sætte Noah (DRENG) i den, ikk?

Silke Elia har mange grønne bodyer, blå og grønne sutter, en grøn ringslynge og en brun/orange Beco. Og hun er altså en pige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad, Camilla. Så synes jeg du skal skynde dig at købe den lyserøde. Det er den dy gerne vil have, du er bare lidt i tvivl om, om du kan sætte Noah (DRENG) i den, ikk?

Silke Elia har mange grønne bodyer, blå og grønne sutter, en grøn ringslynge og en brun/orange Beco. Og hun er altså en pige :D

havde jeg haft en pige, som skulle i den, saa havde jeg ikke vaeret et sekund i tvivl! Du har sgi nok ret.... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joooo, det er det maaske :)

Men - saa kigger jeg inde paa en anden vikleside for lige at svare i en anden vikletraad. Og hvad klikker jeg som det foerste paa?

http://tidsel.dk/fas...63_44955#452663 - den er jo blaa!

Køb den lyserøde NU, inden du fortryder ;)

Du bliver glad for den! Og hvis folk skal kommenterer på, at Noah da er en dreng, helt ærligt, så er det deres problem! Det er lidt dumt, at man sagtens ka putte en pige i blå, men ik en dreng i lyserød... Køb den!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde jeg haft en pige, som skulle i den, saa havde jeg ikke vaeret et sekund i tvivl! Du har sgi nok ret.... :kram

KØB :shop :shop :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har skrevet til hende ....

...

...

...

...

:glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, de fleste kan nu tydeligt se, at Mar er en dreng :) Det sjove var, at hende konen, der spurgte om han var en pige, forsvarede sig med, at det jo ikke var let at se :D Jeg var lige ved at komme med en flabet bemærkning om, at det havde hun ret i, og at man burde vedtage en slags kode f.eks. I farver :lolhit Jeg undlod dog, der kunne jo være en grund til at det var ekstra svært for hende at se :)

Anyway back to topic :)

Ja man kan tit tænke en kvik bemærkning man kan komme med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået kommentaren om at Lina var en sød dreng, til trods for lyserødt Hello Kitty-sengetøj, lyserød suttesnor, lyserødt tøj - tror endda det var en kjole!, og ja... ALT i lyserødt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER