Camillat

Farve paa min nye ringslynge - hjaelp!

53 indlæg i dette emne

Jeg skal have mig en ringslynge, har jeg bestemt mig for :loveshower

Men er i tvivl om farven! De nominerede er:

2010915212521510.jpg 2010915215942898.jpg 2010915221149343.jpg

Nu er jeg ikke helt sikker paa, om lyseroede/lilla farver paa MIN vikle vil vaere underligt, naar Noah nu er en dreng? :unsure Men jeg synes den er fin i de farver og de vil klaede mig riiiiiigtig godt og friske sommerlivet op! Jeg kan desuden koebe den brugt for 400 kr, hvor de andre koster over 500-600 kr.

Alternativet er: tadddaaaaaaa - en blaa! Min straekvikle er turkis, fastviklen blaa og baereselen beige(sidste er hr mands valg og beige klaeder mig ikke synderligt...). Jeg er lidt vild med den ensfarvede blaa, men den stribede blaa er ogsaa laekker og lidt jeans-agtig, taenker jeg(Spoergsmaalet er, om den er en wannabe lyseroed, fordi jeg ikke toer at have den lyseroede). Men skal den naeste baeredims virkelig ogsaa vaere blaa? Er jeg bare den blaa vikledame? :huh

 

:balloons:help:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes den stribede er så fin!

Er også vild med den lyserøde, men kan godt følge dig med at noah jo er en dreng ;) jeg ville ikke tage lyserød hvis jeg havde en dreng i hvert fald, men flot er den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af de tre eksempler du har, vil jeg sige den blå :)

Men hvad med noget turkis/grøn agtigt? Findes det ik eller er det ik dig? :)

Min første tanke med den lyserøde var altså også, at det ik dur når Noah er en dreng :D MEN, når jeg tænker over det, så er min fastvikle blå og Anabella er en pige, haha.!! :D Så nu er jeg i tvivl... Hmm.. Dårlig hjælp, jeg endte med at være! Sorry :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vild med den stribede.. Den ligner sol, sommer og strand i min verden! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den grøn/blå stribede helt klart, totalt sommeragtigt :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyserød! Den vil være så fin til dig, og jeg synes ikke at slyngen er "babys tøj" agtigt. :) I værste fald, så kan Noah måske få en drenget kasket på eller en blå sut, når han sidder i den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stemmer også for lyserød :yay Har lige købt en lilla vikle, som jeg har planer om, at rygbære Johan i :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer på blå :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer på den lyserøde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den stribede er så fin!

Er også vild med den lyserøde, men kan godt følge dig med at noah jo er en dreng ;) jeg ville ikke tage lyserød hvis jeg havde en dreng i hvert fald, men flot er den!

Det er jo lige det - den stribede blaa er fin! Det er den lyseroede bare ogsaa (og den er faktisk lyseroed, fersken og lilla med soelv, hvis det skal vaere helt praecist). Men ja, det er lige det med dreng/pige, som jeg ikke rigtigt kan aftale med mig selv, om er galt eller ej :D

Af de tre eksempler du har, vil jeg sige den blå :)

Men hvad med noget turkis/grøn agtigt? Findes det ik eller er det ik dig? :)

Min første tanke med den lyserøde var altså også, at det ik dur når Noah er en dreng :D MEN, når jeg tænker over det, så er min fastvikle blå og Anabella er en pige, haha.!! :D Så nu er jeg i tvivl... Hmm.. Dårlig hjælp, jeg endte med at være! Sorry :)

Den blaa er dejligt enkel og jeg er meget til dejligt enkelt - men maaske for meget nogle gange, saa isaer laekkert med noget mindre enkelt nogle gange :lolhit

Det bliver lige den ringslynge, og den er ikke i noget turkis/groen, men det ville jeg heller ikke falde for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vild med den stribede.. Den ligner sol, sommer og strand i min verden! :)

Den blaa-stribede, gaar jeg lidt ud fra? Den er sol, sommer og strand go jeg kan godt se mig selv indtage adriaterhavskysten med den paa ;)

Den grøn/blå stribede helt klart, totalt sommeragtigt :7himmel

Nemlig! Se ovenfor :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den blaa-stribede, gaar jeg lidt ud fra? Den er sol, sommer og strand go jeg kan godt se mig selv indtage adriaterhavskysten med den paa ;)

Præcis :P Den er for lækker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyserød! Den vil være så fin til dig, og jeg synes ikke at slyngen er "babys tøj" agtigt. :) I værste fald, så kan Noah måske få en drenget kasket på eller en blå sut, når han sidder i den ;)

Nej, det er jo det - og klapvognen er f.eks. roed! Noah vil helt sikkert faa en solhat paa i en eller anden blaa afskygning - og alle sutterne er blaa eller groenne, saa ja, det dilemma kan nok godt klares paa den maade. Flere gange har jeg faktisk valgt noget toej i lyseroedt fra til forhdel for blaa, nu du siger det - og ofte lige taenkt tilbage, at det ville have vaeret bedre/fint med lyserodt istedet... :)

Stemmer også for lyserød :yay Har lige købt en lilla vikle, som jeg har planer om, at rygbære Johan i :whistling

Uhhh, hvad har du koebt? En Ellevill? :yay

Jeg er liiige tilbage i de lyseroede tanker for en stund :whistling

Jeg stemmer på blå :)

(null)

Den ER altsaa ogsaa bare flot i den blaa - og ville klaede mig og i en snaever vending ogsaa en festkjole, hvis nu vi skal til en sommerfest. Der er en lyseroed stribet sag nok mindre egnet... :P

Jeg stemmer på den lyserøde :)

Den er ogsaa nice!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også vælge den lyserøde :D Den passer jo til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den stribede!! Ej, nu vil jeg også have en ringslynge! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også vælge den lyserøde :D Den passer jo til dig :)

Hi hi, synes du godt nok det? :D Det kan da godt vaere :rolleyes

Den stribede!! Ej, nu vil jeg også have en ringslynge! :klap

Saa kan du laere det :lolhit

Jeg har faktisk foraeret den Mei Tai vaek til en familie fra Afrika, som er baadflygtninge og som ellers bar deres dreng i en babybjoern. Jeg blev ikke venner med den og den sad ikke godt paa min ryg, saa den maatte videre... :(

Men saa er der lige den ringslyngehistorie, som jeg nu ved, at jeg bare MAA eje :glad

Saa maa jeg blive en oern til at binde viklen paa ryggen istedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den stribede!! Ej, nu vil jeg også have en ringslynge! :klap

aj, og saa se lige her, hvad der aabner i maj! :o

http://abse.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OBS - it's down to two! :toot

Jeg har indsnaevret valget til at staa mellem den blaa og de lyseroede striber :rolleyes jeg skal ikke komme ind paa andet end at der ogsaa er en groen farve i den blaa-stribede og at prisen er den hoejeste af de tre, saa den er ude af loebet.

Saa nu er det lige om det skal vaere ensfarvet blaa eller striber i lyseroed, fersken og lilla med soelv.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadigvæk på den lyserøde :) Synes den er virkelig flot... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes den lyserøde er fin, men havde jeg en dreng der skulle bæres i den ville jeg ikke vælge den i den farve - så ville jeg vælge den blå som også er rigtig flot :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den stribede eller den blå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LYSERØD! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den blå er rigtig flot. Den jeg har til madison er også blå. Men havde jeg kunne få den i lyserød så havde jeg sikkert valgt den. Men igen så synes jeg altså ikke lyserød er så godt til en dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan iøvrigt tilføje (selvom det nok bare øger tvivlen, hehe) at da vi gik efter vikle var jeg hooked på en orange og en lilla og ligeglad med at det ikke var drengefarver, men vi endte med blå, fordi Brian ville have drengefarve. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER