Stugan

Hvem har I fortalt om jeres graviditet?

8 indlæg i dette emne

Hey decemberkvinder :-)

Vi har foreløbigt besluttet os for ikke at fortælle det til nogen før scanningen omkring uge 12. Vil være sikre på, at der er hjerteblink en lille risiko for downs osv, men synes at det et svært at holde hemmeligt! Særligt vores forældre vil jeg vildt gerne fortælle det, da jeg ved, at de bliver meget glade. Omvendt bliver de jo ogdå tilsvarende kede af det, hvis vi mister, så indtil videre har vi altså besluttet ikke at sige noget.

Hvad gør I andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt at fortælle vores forældre det, da vi gerne vil have deres støtte hvis vi skulle gå hen og miste. Jeg tror heller ikk der kommer til at gå ret lang tid inden vi fortæller vores søskende det, da jeg har det så dårligt, og har svært ved at skjule det :)

men jeg gad godt jeg kunne ha ventet til uge 12. Altså alle andre får det også først at vide derefter. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var egentlig inden de to streger enige om at vi ville vente til i hvert fald uge syv hvor vi skal se hjerteblink og helst til efter nakkefoldsscanning. Men efter de to streger dukkede op, var det pludselig lidt svært. Så i aftes fortalte vi mine forældre det og i morgen får svigerforældrene det at vide. Og det var helt vildt at fortælle mine forældre det, det er første barnebarn og de blev bare så vildt glade :) Vi kan ikke helt blive kloge på søskende, måske venter vi til efter vores uge syv scanning, men jeg har ligesom 9000a mange gener så det er lidt svært at skjule synes jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har allerede fortalt forældre det. Vinods søster ved det også og min bror får det at vide i weekenden.

Og så har vi fortalt det til de venner, vi har set face to face, fordi jeg simpelthen er blevet så tyk, at man ikke kan skjule det. Jeg er enormt, og jeg mener virkelig ENORMT, oppustet og har allerede købt mine første ventebukser.

De ved dog alle, at det endnu ikke er officielt og at de derfor ikke må fortælle det videre.

Det har været dejligt at dele vores glæde med de nærmeste, og jeg tror det vil blive ligeså fint at dele vores sorg, hvis det skulle blive aktuelt.

Jeg tror ikke jeg ville kunne holde ud at gå alene med sådan en sorg, selvom jeg selvfølgelig har en fantastisk mand, der ville støtte mig! Men jeg tror bare at det ville være rart, at de nærmeste kunne forstå, hvad vi gik igennem.

Kh

Lene Maj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fortalt det til mine forældre og et par kollegaer. Vil gerne have deres støtte hvis vi skulle miste. Jeg har fortalt det til et par kollegaer på arbejdet. Ellers venter vi med at fortælle det til ca. 12 uger. Men det kan være svært at holde hemligt hvis jeg bliver lige så dårlig som de sidste to gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :) vi har også fortalt til forældrene og jeg har fortalt mine kollegaer, da jeg er meget træt pr tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :)

Jeg har fortalt til mange efterhånden, syns set ikke jeg kan lade være! Min mor allerede første dag, for hun var den eneste der lige var der, da testen var positiv. Men min datter venter jeg med, for hvis nu...og så skal hun heller ikke vente så længe på at lillebror eller lillesøster kommer ud :)

Det er foresten mit andet barn, men med en ny kæreste. Jordens dejligst mand ;) Og hans første, så han er noget fjollet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun fortalt det til to tætte veninder, men det var kun fordi de spurgte direkte samme dag som jeg testede positiv. Hvad er oddsene? :D

Synes ikke jeg ville lyve for et par uger efter at sige "tadaa"

Men vores mødre får det af vide på fredag når de kommer på besøg :) er spændt på deres reaktion!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER