Winkyblinky

Hvordan får- og giver man stjerner?

13 indlæg i dette emne

Kan se, at der er nogen, der har stjerner på deres profil. Hvordan får man det? Og ligeså vigtigt, hvordan giver man nogle væk (hvis man da kan det) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er de stjerner henne??? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige givet dig 5 stjerner.. men man kan da kun se det hvis man gå ind på profilen... kan man ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige givet dig 5 stjerner.. men man kan da kun se det hvis man gå ind på profilen... kan man ikke?

Tak for det :kiss

Jo tror kun, at man kan se det inde på profilen - eller hvis man, som jeg, er inde og se, hvem der er dagens 20 mest aktive brugere :D Men hvordan fik du så lov at give dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det :kiss

Jo tror kun, at man kan se det inde på profilen - eller hvis man, som jeg, er inde og se, hvem der er dagens 20 mest aktive brugere :D Men hvordan fik du så lov at give dem?

Jamen da jeg gik ind på din profil øverst i højre hjørne er der fem "tomme" stjerner og der kunne jeg trykke på stjerne nr. 5 så vidst alle stjerne blev fyldt (guld) og så har jeg givet dig fem stjerner..

Havde ikke set der var en 20 mest aktive brugere... det må jeg ind og finde så kan se med stjerne der også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser man dagens 20 mest aktive brugere??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser man dagens 20 mest aktive brugere??

På forsiden næsten nede i bunden...

post-160-016943300 1288862340_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

På forsiden næsten nede i bunden...

post-160-016943300 1288862340_thumb.jpg

Den har jeg været på én gang, siden jeg oprettede mig som bruger på det gamle BK i 2006. Måske det er mens forummet er så nyt, at jeg bare skal skrive løs, og måske være så heldig at komme på listen igen :D :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror aldrig, at jeg har været på, men ja, det er nok nu man skal benytte chancen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På forsiden næsten nede i bunden...

post-160-016943300 1288862340_thumb.jpg

Nemlig B)

Den har jeg været på én gang, siden jeg oprettede mig som bruger på det gamle BK i 2006. Måske det er mens forummet er så nyt, at jeg bare skal skrive løs, og måske være så heldig at komme på listen igen :D :ba

:tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke muligt at se, hvem der har "stjernet" en? Hø hø - det lyder lidt lummert! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På forsiden næsten nede i bunden...

post-160-016943300 1288862340_thumb.jpg

SMART :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER