Pada

pels.....

8 indlæg i dette emne

Okay - ikke særlig lækkert emne - håber virkelig der er andre der kender det!

Jeg har fået lidt pels.. Ikke voldsomt, men det føles som om at græsen for, hvor der vokser hår på min wooha er rykket længere op på maven.. har også fået lidt sorte hår omkring navlen?! :blink

Er der andre end mig der oplever det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også hår omkring navlen.. Sådan nogle trælse stive nogle :(

Men det er dog ikke graviditetsbetinget her. Det kommer sig af 5 kikkertoperationer, hvor de har været gennem navlen, og inden operation har barberet omkring navlen :(

Jeg har tænkt mig, at angribe med voksbehandlinger nu hvor maven bliver alle mands eje. Det er ikke så læksi med "pik-slips" på en gravid mave..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det har ikke ramt mig (endnu?!), men jeg har lige læst en artikel, hvor der stod, at det faktisk var normalt, på lige fod med hæmroider osv.. det skulle vist gå væk igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra Juli, hvor dette emne også har været på banen :)

- det er helt almindeligt.

Jeg har fået meget mere hår, mest på hovedet, men min mave

er også dækket af små bløde hvide/gennemsigtige hår (lidt

lige som på armene)

og alle steder har jeg læst mig frem til at det er helt almindeligt, nogle

mener at det kan være lidt mere, hvis man venter drenge, men om det passer, skal jeg ikke kunme sige. Jeg er første gangs gravid, med en dreng.. :)

Men vigtigst af alt, så falder de ekstra hår af, når vi har født :) - for mit vedkommende gælder det desværre også det ekstra hår på hovedet :(

Held og lykke, og god weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da altid noget at det går væk igen. Man føler sig ikke ligefrem sexet med "pik-slips".. :lol Fedt ord, forresten! :lovebk

og nu vi snakker om hår - så varer det dælme ikke længe før jeg ikke kan se wooha, når det skal fjernes dernede.. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er dækket af lyse fine hår... godt nok ikke vildt charmerende altså :rolleyes Og når wooha - lige så fedt ord forresten :D - skal trimmes, så bliver det på gefuhl , for jeg kan intet se, uanset hvor meget jeg så anstrenger mig... fnis :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Det bliver det også snart her! Jeg sagde til manden igår at enten måtte han gøre det, eller også må han leve med at der kan være helligdage.. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha.. lige præcis, sådan må det bare være :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER