Banshee

Jamen vil da lige sige hej herinde..

5 indlæg i dette emne

Ja, efter en SA i går/morges, melder jeg mig herinde.. Ikke igen, for det er faktisk reelt set første gang VI har besluttet at vi VIL have et barn.

Men nu kommer alle spørgsmålene jo så.. HVAD skal vi gøre. Sidste gang kom den jo bare ;)

Men kom med fif :) Jeg er i gang med et større vægttab, så spiser sundt, varieret over 6-8 måltider om dagen.

Jeg tager gravitamin med folsyre.

Jeg har droppet alkohol og cola.

Andre ting der gør det nemmere??

Har i øvrigt en mild grad af PCO :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slet ingen gode ideer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du gør allerede meget mere end mig! Så det er lidt svært at rådgive så.

Pas på i ikke går sur i det.

Tænk på noget andet så meget som muligt.

Sex hveranden dag.

Det er vist det. Evt. kan du også f.eks. tage ægløsningstest for at finde ud af hvornår det er ekstra vigtigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du gør rigtig meget :) Alkohol påvirker mest mandens sæd men har også en effekt på kvinderne så det er klart en fordel :)

Du kan give din mand tilskud af zink og selen (fik min mand da han var i behandling for at hjælpe svømmerne lidt på vej)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt.. Vil prøve det med tilskud til ham...

Kæresten har kroppen alt kaffe - han drikker dog cola light. Han drikker sjældent alkohol - max 3 gange på 6 måneder..

Vi har besluttet at vi ikke vil fokusere på at "lave en baby" nu.. Vi vil fokusere på begge at få et godt arbejdsliv - et der fungere.. Jeg har ikke en fast stilling, plus jeg har flere jobs.. Så det skal vi have på plads.

Dernæst vil vi begynde at kigge efter et hus, og se på det også..

Så hvis det sker, så sker det! Men tidligst går "projekt baby" først i gang til næste jul :loveshower Glæder mig helt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER