Bamse&Kylling

Erfaring med Trille søges

6 indlæg i dette emne

I forlængelse af min tråd om, hvornår behovet for en klapvogn opstår, er jeg jo nu ved at kigge på klapvogne ;)

Synes der er MANGE og at det er liiidt en jungle.. Og synes nogle er meget dyrere, end jeg egentlig troede de var.

Anyway, jeg har nu fundet denne: http://www.babytrold.dk/shop/sport-roed-1585p.html

Den opfylder umiddelbart vores behov og krav, men skal lige se den live selvfølgelig. Dog kan jeg ikke finde nogle forhandlere i Århus, som umiddelbart har den, så måske vi skal på roadtrip :D

Nu er jeg så interesseret i at høre, om nogle af jer herinde har erfaringer med Trille mærket - enten barnevogn eller klapvogn!? Er interesseret i kvaliteten generelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kender nogle som har en Trille barnevogn og de er super glade for den...både min mands storebror og min veninde har den....de synes at det er en billig vogn med god kvalitet og som er nem at have med rundt.

Og ja kan ikke sige så meget andet da vi jo ikke selv har en. Men de gange vi har gået med barnevognen har jeg synes at den ligger godt til mig ihvertfald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en trille barnevogn og vi var ikke glade for den. Stellet begyndte hurtigt at hænge, og det knirkede helt vildt. Og der kom hurtigt rust. Vi valgte at smide den ud af der til sidst kom skimmel svamp der i. Så vi har ikke gode erfaringer.

Lige nu har vi en emmajunga barnevogn g ville også gerne have den i klapvogn men den var for dyr så vi har en fra teutonia. Den er okay. Fylder ikke så meget og er nem at køre med. Eneste ulempe er at vores kun kan vende en vej s hun sidder med ryggen til os. Det er jeg lidt træt af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Vi har to Trille barnevogn. En ældre model, som jeg på stående fod ikke ved, hvad hedder og så en nyere Trille Gigant alu. Vi er utrolig glade for dem begge. Min svigerinde og min veninde har også Trille og er ligeledes rigtig glade for dem. Jeg synes, man får meget kvalitet til forholdsvis få penge. Men da jeg nærmest kun kender trille - med gode oplevelser - er det svært at sige, om andre modeller til samme pris er bedre ;-) Held og lykke med købet - det er jo lidt af en jungle at finde rundt i ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min lillebror havde en trilleklapvogn (han er fra 03), og det var noget værre hø. Den blev hurtigt skæv i stellet, så den trak til den ene side, og den fik rust hurtigt, selv om den stod indenfor, og den punkterede hele tiden. Så den var de rigtig kede af, at have købt.

Om det har ændret sig de sidste 10 år skal jeg ikke kunne sige.

Når jeg ser billedet, synes jeg også hjulene ser ret plastik-agtige ud, og der ser ikke ud til at være nogen affjedring i stellet :unsure. Hvis det er tilfældet, vil barnet kunne mærke alle bitte små bump op igennem ryggen, og det er ikke videre behageligt (eller sundt kunne jeg forestille mig)

Vi købte en lækker brugt teutonia til 1000 kr, og den er helt som ny, og er en virkelig lækker vogn i rigtig god kvalitet. Jeg ville til enhver tid hellere bruge 1500 kr på en lækker god brugt vogn, end en ny, knap så god vogn.

Håber i finder en, i bliver glade for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER