Bamse&Kylling

Behov for klapvogn, hvornår og hvorfor?

15 indlæg i dette emne

Overskriften siger det hele, hvornår fik i behovet for en klapvogn?

Og hvordan/hvorfor opstod behovet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

overskiften siger barnevogn :P

Men vi har en klapvogn vi har arvet fra min søster. Men jeg tror slet ikke vi får brugt den i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik en til jul, da vi skulle på ferie til Thailand og brugte den til transport og at sove i. Men har ikke brugt den siden (men skal snart have den frem da den er lidt mere handy i byen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte at bruge vores, da Anna sad sikkert selv uden støtte - så da hun var ca. 7-8 mdr. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke den for alvor kommer til sin ret når man har et barn som gerne vil gå noget af vejen selv, eller som har flyverdragt og støvler på.

Jeg syns det er rart med en klapvogn nu hvor Lilly sidder selv og nyder at sidde og kigge. Mest fordi den er lidt lettere at manøvrere end min store barnevogn. Men hun sidder også glad i barnevognen og kigger, så vi ku sagtens undvære klapvognen lidt endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

overskiften siger barnevogn :P

Men vi har en klapvogn vi har arvet fra min søster. Men jeg tror slet ikke vi får brugt den i år.

Haha, klapvogn selvfølgelig!! Jeg kokser rundt i det hele tiden :D Har rettet det nu ;)

Tak for jeres svar, jeg fortsætter i min tænkeboks, om vi har behovet endnu..

Gerne kom med flere inputs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har klapvognen mere eller mindre fast i bilen, og barnevognen herhjemme. Vi har ikke den største bil, og med klapvognen skal vi ikke pille hjul og kassen af, så den er væsentlig nemmere at have med. Karla elsker sin klapvogn, og at sidde og følge med - og så er den nemmere at komme rundt med :)

Vi er først begyndt at bruge den meget den seneste måneds tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede på klapvogn da Zoey blev for lang til kombivognen :) hmm hun var nok 8mdr da vi begyndte at bruge den mere fast. Nu (11mdr) kan vi ikke undvære den. Når vi er ude har vi klapvogn og voksi med, så sover hun i den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt klapvogen vildt meget - den kan vaere i bilen, det kan barnevognen kun med besvaer. Vi har brugt den som barnevong nr. 2 undervejs, hvor vi havde liften i.

Vores er koebt brugt gennem guloggratis.dk og vi koebte den foer Noah blev foedt, fordi det var et godt traek, en god pris, en god stand og saa var den i roed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger klapvognen hvis jeg bare lige skal et smut i byen/centeret. Den er nemmere at manøvrere rundt end barnevognen og fylder ikke lige så meget. Og så bruger vi den når vi skal nogle steder hen med bilen, da barnevognen fylder vildt meget i bilen og der skal vi pille hjul og kasse af og alt muligt besværligt, hvorimod klapvognen folder jeg bare lige og kan folde ud igen med én hånd i én bevægelse - og så fylder den ikke noget i bilen.

Barnevognen bruger vi så istedet derhjemme til at sove middagslur i og i VS. Hvis jeg skal til fods over og handle meget tager jeg også barnevognen, da der kan være flere varer i kurven nedenunder.

Men det er en luksus ting og vi kunne sagtens undvære den hvis det var. Men jeg er nu glad for den :) Og Lise synes også det er herligt at vende væk fra mor og kigge ud i verden, når vi går tur, selvom hun også hygger sig fint nok i barnevognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte den da madison var helt lille. Så puttede vi en lift der i. Og det var egentlig fordi vi synes det var for besværligt med barnevogn i vores lille bil.

I dag bruger vi den nogen gange hvis vi går små ture eller hvis vi skal i storcentrers eller Bruuns galleri. Jeg ville ikke kunne undvære den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvilken slags klapvogn har I?

Spørger du generelt eller mig?

For vi har ikke en endnu.. Er lige ved at finde ud af, om vi har behovet endnu eller snart ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej mente de andre. Søger selv en god klapvogn der er nem at klappe sammen, og som junior vil kunne sove i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Teutonia mistral DK - og den er fab!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER