MaBa

Vandigt udflåd.. Andre?

7 indlæg i dette emne

Hey girls.

De sidste 2 dage, har jeg et par gange om dagen oplevet, at mine trusser er blevet helt gennemvædet. Det er hvis jeg har siddet eller ligget længe, at det kommer.

Jeg oplever ikke, at jeg har skullet tisse nogle af gange, så jeg tænker ikke at det er urin.

Tænker at det MÅ være udflåd, så tyndt som vand..

Er der nogle af jer, der har oplevet det samme?

Hilsen en bekymret gravid, 13+5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har i hvert fald mere udflåd end jeg plejer - det er helt tydeligt.. Nogle gange føles det også lidt som om det "siver" ud, men jeg har heller ikke skullet tisse, så jeg tror bare det er udflåd..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også helt vildt meget udflåd! Jeg har haft trusseindlæg på konstant i over en måned... :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv mere udflåd end normalt, men ikke så meget som du beskriver der. Til gengæld har jeg læst masser af steder, at det godt kan være RIGTIG meget - også mere end dit, så jeg er helt sikker på, du ikke skal være bekymret så længe det er klart/hvidt og ikke lugter. Ændrer det sig kan det jo være noget svamp, betændelse osv. Men umiddelbart tænker jeg ikke, det er noget, du skal bekymre dig for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også helt vildt meget udflåd! Jeg har haft trusseindlæg på konstant i over en måned... :huh

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, så er jeg mere rolig. Pheew..

Det har heldigvis ikke været så slemt de sidste 2 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft det nogle dage. Det giver sådan en isning gennem hele kroppen, fordi jeg ikke kan mærke om det er blod eller ej, så her har det været med hjertet højt i halsen når jeg har tjekket efter på toilettet! Men heldigvis har det kun været udflåd - det er jeg nu ikke så bange for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER