Haarup

Ved ikke hvad jeg skal gøre

4 indlæg i dette emne

Jeg er stadig ny i denne verden der hedder gravid. Da det er alder første gang. :loveshower

Jeg har et lille bi-job hvor jeg er barnepige for 2 dejlige unger, :larm men jeg føler mig så trat hele tiden. Som om jeg ikke laver andet end at sove. Og nu kan jeg ikke finde ud af hvad jeg skal gøre i forhold til mit bi-job.

Om jeg skal mælde ud af næste gang nok bliver en af de sidste gange jeg kan være barnepige?

eller... eller...

ja det er jo lige det. Jeg kan slet ikke overskuge at skulle være barnepige lige nu.

Men det er jo meget tidligt i graviditeten (og selv om jeg ikke kan li at tænke på det) så er der jo stadig en risiko for at der går noget galt, og jeg opotere. :boo

Ved ikke hvad jeg skal gøre?

Er lige nu bange for at gå helt død, eller at :puke mens jeg er der.

Hvordan taklede i det at være så træt i begyndelsen af graviditeten? :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget normalt at være træt i starten. Du kan jo fortælle at du ikke kan klare det lige pt. og at de må få noget andet hjælp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke så meget andet at gøre, at melde ud at du ikke kan overskue det lige nu.

Tænk på dig selv i første omgang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var nyansat da jeg testede postitivt og den første måned var MEGET hård. Jeg valgte dog at prøve at skjule det så godt som muligt, da jeg ikke ville sige noget til min nye arbejdsgiver - og jeg overlevede da også - ved stort set at sove fra jeg kom hjem til jeg skulle afsted igen.

Din situation er jo noget anderledes - jeg gætter på du er studerende til hverdag og så babysitter et par gange om ugen? Jeg tænker om du ikke kan bede om ferie i nogle uger, evt en måned, så du kan få hvilet dig. Din krop er i gang med at lave et nyt menneske -. og det er hårdt arbejde, så du skal ikke stresse den for meget - men der går ikke længe, så begynder du at have overskud igen, så jeg synes også det er synd hvis du siger jobbet op, hvis du ellers er glad for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER