Betinna

Meget stor sexlyst!

5 indlæg i dette emne

Hej..

Jeg er idag 25+0, og har den sidste uges tid haft en overdrevent stor lyst til sex!

Min kæreste har ikke haft den vildeste lyst til sex, da han synes at det er mærkeligt, når der jo er en baby i maven! hvilket har resulteret i at vi kun har haft sex 2 gange siden vi fandt ud af at jeg var gravid!

Som sagt har jeg i den sidste uges tid haft rigtig meget lyst til sex, det er så slemt at jeg drømmer om det! I nat vågnede jeg op flere gange! Jeg må sige at det skræmmer mig helt vildt, hvad kan jeg gøre ved det? Kan min øget sexlyst have noget at gøre med kønnet af baby?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er noget med øget blodgennemstrømning i underlivet under graviditeten, og at i 2. trimester har man det bedre så det er vist meget typisk det er der man har mest lyst. Trist at din mand ikke har lyst, tror du ikke du kan prøve at varme ham lidt op alligevel? Om ikke andet til noget kys og kæl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De 3 gange jeg har været gravid har vi haft sex hver dag i 2 trimester pga min lyst.

Denne gang spurgte min mand og vi ikke kunne skippe et par aftener, mit svar var bare NEJ, og han jo godt vidste at der ville blive en meget laaaannnggg og tør periode.

Og hvis han ikke vil kan du vel klare dig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke helt så stor lyst til sex, men det kommer også af, at det virkelig er besværligt med min store mave, og min mand, der pt ikke kan bruge sin højre hånd/har smerter i skulderen/armen efter operation... Udover det får jeg virkelig ubehagelige plukveer, der virkelig gør ondt efter sex. Vi klarer os så på andre måder :whistling ;) Meeeen jeg kan da ikke helt undvære :hump alligevel... Man må bare være lidt opfindsom :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER